بازاریابی

7  قدم تا موفقیت درحوزه گردشگری با استفاده ازدیجیتال مارکتینگ
کسب موفقیت کسب و کارهای گردشگری با استفاده از دیجیتال مارکتینگ
 چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰    مدیر سایت
این مطلب حاوی نکات واقدامات لازم برای رسیدن به موفقیت در حوزه‌ی گردشگری، براساس بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.
انواع روشهای تبلیغات محیطی
انواع تبلیغات محیطی
 چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰    مدیر سایت
تبلیغات محیطی یک از متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که برای انواع اهداف تبلیغاتی اعم از تجاری و سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمام تبلیغاتی که ما در محیط شهری و یا خارج از شهر مانند مسیر‌های بین شهری می‌بینیم یکی از انواع تبلیغات محیطی هستند. در این مقاله قصد داریم تا با انواع روش‌های تبلیغات محیطی آشنا شویم.
معرفی 21 وبسایت دیجیتال مارکتینگ که باید بشناسیم
21 وبسایت دیجیتال مارکتینگ
 چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰    مدیر سایت
در چشم‌انداز دیجیتال مارکتینگ، تغییرات بسیار گسترده است و آنچه دیروز موثر بود لزوما امروزبه کار نمی آید. ما در این مقاله به بررسی بهترین وبسایت ها مرجع در حوزه بازاریابی دیجیتال می پردازیم.
دلایل اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مهم است
 سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰  
در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، قرار گرفتن در صفحه یک گوگل یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است که همواره از دغدغه کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌رود.
3 رکن اصلی که در بازاریابی باعث تاثیرگذاری بیشتر برند بر مشتریان میگردد.
3 رکن اصلی بازاریابی در عصر دیجیتال
 سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰  
در دنیای دیجیتال امروز،همه مشتریان هنگام مواجهه با حمایت و طرفداری برند ، برخورد یکسانی نشان نمیدهند. برخی از مشتریان بر ترجیحات شخصی تکیه میکنند و بنابراین حمایت برخی از برند ، برایشان معنی ندارد، در صورتی که بخش های دیگر تمایل بیشتری به سوال کردن و دریافت پیشنهادات دیگران در مورد برندها دارند . این افراد به احتمال زیاد جزو گروه طرفداران پروپاقرص و وفادار برند قرار میگیرند . بنابراین بازاریابان برای افزایش احتمال یافتن حامیان و طرفدارانی برای برند باید در بازاریابی آنلاین و آفلاین به سه گروه تمرکز کنند که در ادامه مقاله با این سه گروه و منفعت هر کدام از اینها برای برند آشنا میشویم :
نکات طلایی تولید محتوا برای افزایش فالوور شبکه‌های اجتماعی
۷ ترفند تولید محتوا برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی
 پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
افزایش فالوئر در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نکات و ترفندهای زیادی دارد که در این مقاله به مهمترین و موثرترین آنها در بخش تولید محتوا اشاره شده است. این ترفندها می‌توانند تاثیر زیادی در بهبود بازاریابی محتوایی داشته باشند.
نکات داشتن بیزینس پیج موفق در اینستاگرام | دیجیتال مارکتینگ
راهنمای مطلقا ضروری برای داشتن پیج اینستاگرام موفق
 شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
با مطالعه این مقاله، صفر تا صد نکات مهمی را که برای داشتن یک بیزینس پیج موفق در اینستاگرام لازم است بدانید را یاد می‌گیرید. تولید محتوا و تبلیغات، دو رکن اساسی در اینستاگرام هستند که به تفصیل به آنها پرداخته شده است.
روش های برتر برندسازی در سال جدید
7+1 روش برتر برندسازی در سال جدید
 شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
اگر شما هم به دنبال ایجاد یک برند برای شغل و کسب و کار خود هستید و می خواهید با بهترین روش های برندسازی موفق در سال جدید آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.
14 چک لیست سئو برای سال 2021 که به آن نیاز دارید
چک لیست سئو 2021 که به آن نیاز دارید
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
متخصصان سئو هر سال با تحقیق و پژوهش چک لیستی از مهمترین فعالیت های این حوزه را تهیه می کنند. امسال نیز پژوهشگران سئو در سایت semrush چک لیستی را منتشر کردند. پس از پایان این مقاله شما با این پژوهش مهم آشنا خواهید شد که بی شک در فعالیت خود کاربردی و دارای اهمیت است.
عوامل کلیدی و تاثیرگذار بر موفقیت اپل
عوامل کلیدی موفقیت اپل در تبدیل شدن به یک شرکت میلیارد دلاری
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
در این مقاله، قصد داریم با بررسی دیدگاه‌های آقای سایمون سینک، نویسنده‌ی خوش فکر کتاب «با چرا شروع کنید» به تشریح رازهای کلیدی و منحصربه فردی بپردازیم که از عوامل موفقیت و تبدیل شدن اپل به یک شرکت میلیارد دلاری هستند. اگر شما هم به دنبال شناسایی کلیدی‌ترین عوامل موفقیت شرکت اپل هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد، اکسل و کیبورد موبایل
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد Word و اکسل Excel
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
یکی از مشکلات نویسندگان تازه‌کار، در هنگام تایپ مطالب جدید، عدم رعایت نیم‌فاصله‌ها در متن است. در این مقاله خواهید آموخت چگونه با یک ترفند ساده، سریع و آسان تمام نیم‌فاصله‌های یک متن را رعایت کنید.
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست
 دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
اگر برای شروع کار یا ارتقای کسب و کارتان نیاز به جذب سرمایه دارید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود کراودفاندینگ یا تامین مالی جمعی است. البته این روش فقط برای جذب سرمایه استفاده نمی‌شود و در موقعیت‌های دیگر نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع، استراتژی و نحوه اجرای آن خواهیم گفت.
اُمنی چنل مارکتینگ (OMNICHANNEL MARKETING) چیست؟ | جت
اُمنی چنل مارکتینگ چیست
 سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از این روش‌ها اُمنی چنل مارکتینگ است. در این مطلب بیشتر به این مفهوم می‌پردازیم و از اهمیت، مزایا و تفاوت‌های آن با روش‌های دیگر خواهیم گفت.
بازاریابی برونگرا یا outbound marketing چیست؟ | جت
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
 چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹    مدیر سایت
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن می‌گذرد؛ البته مفهوم آن از سال‌ها پیش مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ | جت
اتوماسیون بازاریابی چیست
 سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹    نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرم‌های ارسال پیام‌های خودکار است. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرم‌افزارهای این اتوماسیون را دارید.