کسب و کار

مشاوره سئو، موفقیت در بهبود رتبه‌بندی وبسایت شما
مشاوره سئو، موفقیت در بهبود رتبه‌بندی وبسایت شما
 یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲    گروه تبلیغات
در این مطلب از سایت جت به بررسی سئو و تاثیر آن بر بهبود وبسایت شما خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
چگونه از طراحی سایت برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
افزایش فروش با استفاده از طراحی سایت
 چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲    گروه تبلیغات
در این مقاله از سایت جت توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توان با استفاده از طراحی سایت به افزایش فروش خود کمک کنیم. با جت همراه باشید.
تبلیغ در اینستاگرام یا تلگرام؟ کدام یک برای کسب ‌و کار شما مناسب‌ تر است؟
تبلیغ در اینستاگرام یا تلگرام؟
 یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲    گروه تبلیغات
در این مقاله از سایت جت شما را با انواع تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام آشنا خواهیم کرد و به بررسی تفاوت این دو خواهیم پرداخت.
ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی
معرفی 5 ابزار طراحی سایت با هوش مصنوعی
 شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲    سیمین انصاری
در این مقاله می خواهیم 5 ابزار هوش مصنوعی را برای طراحی سایت معرفی کنیم که بیشترین کاربرد را در سال 2023 داشته‌اند.
شغل های پردرآمد ایران+ معرفی 18 شغل پولساز و آینده دار
معرفی 18 شغل پردرآمد در ایران
 شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲    رویا رحیم‌زاده
درست است که پول به تنهایی خوشبختی نمی‌آورد، اما قطعاً خوشبختی بدون پول هم وجود ندارد! اگر به دنبال شغل پردرآمد و تضمین آینده‌ای راحت از نظر مالی و یا انتخاب رشته هستید، این مطلب برای شماست.
کوچینگ شغلی چیست| مزایا و انواع جاب کوچینگ
کوچینگ شغلی چیست
 شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲    مریم باغبان
کوچینگ شغلی فرآیندیست که در آن یک کوچ با یک فرد یا گروهی از افراد همکاری می کند تا به بهبود عملکرد شغلی برسند.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جت مراجعه کنید.
ابزار و لوازم مهم برای شروع کسب و کار تعمیرات موبایل
ابزار تعمیرات موبایل
 شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲    گروه تبلیغات
در این مقاله شما را با انواع ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
استخدام بر مبنای مهارت‌ نرم
چند مهارت نرم برای قبولی در استخدام
 چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲    صفورا شویکلو
برای قبولی در استخدام، داشتن چند مهارت‌ نرم برای ایجاد هماهنگی و تعامل مؤثر در محیط کاری و اجتماعی، ارزش بالا و اهمیت بسزایی در موفقیت فردی و تیمی دارد.
چرا تحقیقات بازاریابی برای  هر کسب و کاری مهم است؟
اهمیت تحقیقات بازاریابی برای کسب و کار ها
 یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲    صفورا شویکلو
تحقیقات بازاریابی به بازاریابان کمک می‌کند تا درک عمیقی از نیازها و تمایلات مشتریان خود پیدا کنند و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس این دانش بهبود بخشند.
با اصلاح کننده کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید
کسب رتبه یک گوگل با اصلاح کننده کلمه کلیدی
 شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲    صفورا شویکلو
برای بهبود رتبه‌بندی در گوگل، استفاده از اصلاح کننده کلمه کلیدی مخاطبان را محدود و آنها را در انتهای قیف فروش قرار می دهد. در این مقاله، درباره انواع، نحوه کاربرد و جایگاه این ترفند در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می پردازیم
بوت کمپ چیست | تفاوت بوت کمپ با کارآموزی
بوت کمپ چیست
 سه شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
در این مقاله به بررسی بوت کمپ به عنوان یکی از روش‌های موثر و مفید برای ارتقای مهارت های فنی و تخصصی و تفاوت بوت کمپ با کارآموزی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
مدل کسب و کار B2B و B2C | تفاوت‌ها و ویژگی‌ها
مدل کسب و کار B2B و B2C
 شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
مدل کسب و کار B2B و B2C، دو رویکرد متفاوت در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات هستند. در این مقاله، تفاوت‌ها و ویژگی‌های این دو مدل کسب و کار بررسی می‌شوند.
فرهنگ سازمانی چیست | اهمیت، ویژگی‌ها و انواع
فرهنگ سازمانی چیست
 چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
این مقاله از سایت جت، به منظور افزایش آگاهی درباره فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر سازمان‌ها و کارکنان طراحی شده است. با ما همراه باشید تا با مفهوم و اهمیت فرهنگ سازمانی، ویژگی‌ها و انواع آن در سازمان‌ها آشنا شوید.
مجوزهای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی کدامند؟
مجوزهای کسب و کار اینترنتی
 دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
در این مقاله از سایت جت، به بررسی مجوزهای لازم برای راه ‌اندازی و اجرای کسب و کارهای اینترنتی انواع آن‌ها، مدارک و نکاتی درباره فرایند دریافت این مجوزها و تأثیر آن‌ها بر روند کسب و کارهای اینترنتی پرداختیم.
رپورتاژ خبری چیست؟ انواع رپورتاژ آگهی
رپورتاژ خبری چیست؟ انواع رپورتاژ آگهی
 یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲    گروه تبلیغات
رپورتاژ خبری یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی است که در آن خبری درباره یک محصول و یا خدمات یک برن، منتشر می‌شود. همچنین، رپورتاژ خبری می‌تواند به عنوان یک روش تبلیغاتی ارزان قیمت و موثر در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در نظر گرفت شود.با ما در سایت جت همراه باشید.
بازاریابی پیامکی چیست | مفهوم، کاربردها و روش‌های اجرا
بازاریابی پیامکی چیست
 شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از روش‌های مدرن تبلیغات و بازاریابی، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله از سایت جت، مفهوم و کاربردهای بازاریابی پیامکی به همراه روش‌های اجرای آن به طور کامل بررسی شده است.

آخرین اخبار کسب و کار و ایده های راه اندازی یک کسب و کار موفق به همراه مطالب آموزشی حوزه کارآفرینی را در این بخش از سایت جت مشاهده می کنید.

یک شرکت، فعالیت‌های کسب و کاری را از طریق تولید یک کالا، ارائه‌ی یک خدمت یا خرده‌فروشی محصولاتی که از قبل تولید شده‌اند، به انجام می‌رساند. یک کسب و کار می‌تواند یک نهاد سودده باشد یا یک سازمان غیرانتفاعی (غیر سودده) که برای انجام ماموریت‌های خیرخواهانه ایجاد شده‌ است.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی به عنوان یکی از شاخه های مهم حوزه کسب وکار، به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پیشرفت کرده است. خرید و فروش اینترنتی به کوچکترین کسب و کارها نیز این امکان و فرصت را می دهد که به مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند.یک وبسایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود، بلکه می تواند نقش ها و کارکردهای مختلفی از جمله افزایش اعتبار برند نیز داشته باشد.

کسب و کار اینترنتی بسیار راحت در دسترس همگان قرار دارد و هر کسی که نحوه کار با این روش را بیاموزد به راحتی می تواند به موفقیت قابل توجهی برسد.

ما در سایت جت سعی داریم تا نحوه شکل گیری یک کسب و کار و ایده هایی که منجر به ایجاد کسب و کارهای بزرگ می شوند را به شما معرفی کنیم. همچنین کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ ها را بررسی کردیم که با مطالعه نمونه های مختلف بتوانید ایده های خود را عملیاتی کنید. پس اگر شما هم فکر می کنید که برای یک کار کارمندی ساخته نشدید و قصد دارید تا کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید، مطالبی که در این گروه قرار می گیرد مخصوص شماست.