نرم افزار و اپلیکیشن

دیسکورد چیست؟ آموزش برنامه Discord از ساخت اکانت تا نحوه کار
دیسکورد چیست؟
 دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲    فاطمه شیعه مرتضی
دیسکورد چیست؟ این پلتفرم چت گروهی رایگان و استریم و ارسال پیام متنی و صوتی و تصویری برای گیمرهاست.ما در این مقاله شمارا با نحوه نصب و آموزش آن آشنا کردیم.
اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک را چگونه انجام دهیم
اتصال فیس بوک به اینستاگرام
 یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲    فاطمه شیعه مرتضی
در این مقاله سعی کردیم نحوه اتصال فیس‌بوک به اینستاگرام را توضیح دهیم و به سوالات شما در این باره پاسخ دهیم. هر گونه سوالی درباره نحوه اتصال فیس بوک به اینستاگرام داشتید، لطفا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.
برترین نرم‌افزارهای فارسی کتابخوانی
5 اپلیکیشن کتابخوان فارسی برای دوستداران کتاب
 شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲    هما روح‌الامینی
اگر شما هم از دسته‌ی افراد شیفته کتاب هستید و به دنبال نرم‌افزارهایی می‌گردید که کتاب‌ها را به صورت الکترونیکی بخوانید، دیدگاه دیگران را درباره‌ی کتاب‌ها بدانید و یا با دیگر کتابخوان‌ها و سبک مطالعاتی آنها آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما بمانید.
قویترین نرم افزار بازیابی اطلاعات چیست؟
قویترین نرم افزار بازیابی اطلاعات چیست؟ معرفی ۵ نرم افزار برتر
 شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲    محمدرضا سیاپوری
فایل مهمی را به طور ناخواسته‌ و یا تصادفی حذف کرده‌اید؟ اصلاً نگران نباشید، با استفاده از نرم افزار‌هایی که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، می توانید به آسانی آن را بازیابی کنید.
چگونه پست ها را در لینکدین راست چین کنیم
آموزش راست چین کردن پست ها در لینکدین
 شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲    مریم باغبان
در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید تا نحوه راست چین کردن پست ها و مقالات را در لینکدین بررسی کنیم تا بهترین و ساده‌ترین روش را انتخاب کنیم.
ویژگی‌های اندروید 14
اندروید 14 چیست
 شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲    صفورا شویکلو
اندروید 14 که به کیک سروته مشهور است، آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل است که بهبود‌های جذابی در رابط کاربری، امنیت و عملکرد برای کاربران ایجاد کرده است.
مسدود شدن حساب کاربری لینکدین | دلایل و راه‌های مقابله
مسدود شدن حساب کاربری لینکدین
 شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
مسدود شدن حساب کاربری در لینکدین می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و بر فرصت‌های شغلی شما تأثیر بگذارد. در این مقاله از سایت جت، به بررسی دلایل مسدود شدن حساب کاربری لینکدین و راه‌های مقابله با آن می‌پردازیم.
تایم لپس چیست | چگونه تایم لپس بسازیم؟
تایم لپس چیست
 یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
تایم لپس یک تکنیک عکاسی و فیلم‌برداری است که در آن تصاویر یا فیلم‌ها در بازه‌های زمانی مشخصی گرفته می‌شوند و سپس به صورت سریع پخش می‌شوند. برای آشنایی بیشتر و ساخت تایم لپس، در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید.
نحوه ثبت نام و ساخت اکانت در Threads
چطور در تردز حساب کاربری بسازیم؟
 یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲    صفورا شویکلو
Threads یک شبکه و سرویس اجتماعی آنلاین متعلق به شرکت فناوری آمریکایی متا پلتفرم است. برای ورود به برنامه تردز باید حساب متصل به اینستاگرام داشته باشید.
Bluesky چیست | بلواسکای شبکه اجتماعی غیر متمرکز
Bluesky چیست
 شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
Bluesky یک شبکه اجتماعی غیر متمرکز و بر اساس فناوری بلاکچین است که توسط تیم توییتر ایجاد شده است. برای آشنایی کامل با بلواسکای در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید.
spotify چیست | بررسی بزرگترین پلتفرم استریم موسیقی جهان
spotify چیست
 سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
در این مقاله از سایت جت به بررسی جامع درباره Spotify، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استریم موسیقی جهان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
علت داغ شدن بیش از حد گوشی و راهکارهای پیشگیری
علت داغ شدن بیش از حد گوشی
 یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
در این مقاله از سایت جت، به بررسی علل داغ شدن بیش از حد گوشی‌های هوشمند و راهکارهای پیشگیری از این مشکل می پردازیم.
ایرپاد چیست | چگونه ایرپاد گم شده را پیدا کنیم
ایرپاد چیست
 یکشنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
در این مقاله از سایت جت، به بررسی ایرپاد و کاربردهای آن، روش‌های مختلف برای پیدا کردن ایرپاد گم شده از طریق اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های ردیابی که به ایرپاد شما متصل هستند، می‌پردازیم.
تیک تاک چیست | کسب در آمد از  Tiktok
تیک تاک چیست
 سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
آیا می‌خواهید درباره پلتفرم محبوب تیک تاک بیشتر بدانید؟ در این مقاله از سایت جت، شما را با مفهوم تیک تاک و کسب درآمد از آن آشنا خواهیم کرد. با ما به دنیای جذاب تیک تاک وارد شوید.
بنچمارک چیست | آشنایی با انواع  و کاربرد های بنچ مارک
بنچمارک (Benchmark) چیست
 شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
این مقاله از سایت جت، با هدف ارائه مفهوم کامل و جامع از بنچمارک و کاربردهای آن به خوانندگان علاقه‌مند در این حوزه کمک می‌کند تا با کاربردهای بنچمارک در زمینه‌های مختلفی مانند علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ... آشنا شوند.
کوکی چیست | کاربرد کوکی در سایت
کوکی چیست
 چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲    مینا نعمت گرگانی
کوکی؛ فایل‌های کوچک متنی است، که اطلاعاتی را در مرورگر کاربر ذخیره می‌کند تا در بازیدهای بعدی، اطلاعات مربوط به تنظیمات کاربری، تاریخچه بازدیدها و سبد خرید را به صورت خودکار بازیابی کنند. در این مقاله از سایت جت در بررسی کوکی با ما همراه باشید.

در این بخش از سایت جت به معرفی پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایلی و همچنین نرم افزارهایی که برای ما مفید هستند خواهیم پرداخت.

آموزش نرم افزارهای ویندوز و معرفی جدیدترین نرم افزارهای کامپیوتر های ویندوزی نیز در این بخش قرار می گیرد.

جدیدترین بازی های موبایلی  اندروید و ios به همراه نقد و بررسی اپلیکیشن ها در این صفحه قرار می گیرد. اگر به دنبال پیدا کردن اپلیکیشن مناسب با دستگاه اندرویدی یا آیفون خود هستید مطالب این صفحه را دنبال کنید.

همراه جت باشید.