مقالات

UGC چیست و چرا محتوای تولید شده توسط کاربر ارزشمند است
UGC چیست؟
 جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸    حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوش‌تان خورده باشد، اما نمی‌دانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد.
آموزش تصویری چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ | جت
نحوه چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ
 چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸    بهاره صفوی
وقتی که با گوشی یا دوربین عکسی را می‌گیریم، گاهی اوقات زاویه تصاویر مناسب نیست و پیش می‌آید که می‌خواهیم زاویه عکس را تغییر بدهیم. در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.
معرفی بهترین افزونه های اسکرین شات از گوگل کروم | جت
7 افزونه برتر برای گرفتن اسکرین شات از کروم
 سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸    بهاره صفوی
گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. گاهی اوقات در حین جستجو، می خواهیم از صفحه وب اسکرین شات بگیریم. در این مقاله 10 تا از بهترین افزونه ها برای این کار را معرفی می‌کنیم.
نقشه سایت یا سایت مپ چیست و چه تأثیری در سئو دارد؟ | جت
آموزش ساخت نقشه سایت یا سایت مپ
 دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
نقشه سایت همان طور که از نامش برمی‌آید، یک نقشه برای تعریف تمام صفحات موجود در سایت و ارتباط آن‌ها با یکدیگر است. اهمیت تعریف نقشه سایت برای سئو و خزنده‌های موتورهای جستجو است. وقتی یک سایت برای خودش نقشه داشته باشد و آن را به گوگل معرفی کرده باشد، خزنده‌ها از روی نقشه سایت یا سایت مپ تمام صفحات را ایندکس خواهند کرد. به این ترتیب هیچ صفحه‌ای از قلم نمی‌افتد و سرعت ایندکس شدن صفحات نیز بیشتر خواهد شد.
شاخص کلیدی عملکرد (kpi) چیست؟ مراحل و انواع kpi + جدول  | جت
تعریف شاخص کلیدی عملکرد KPI
 یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
هر سازمانی دارای اهداف مشخصی است و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی می کند. به همین دلیل شاخص کلیدی عملکرد یا KPI تعریف شده است که بر اساس آن بتوان میزان دستیابی شرکت به اهداف آن را مشخص کرد.
اینماد (Enamad) چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد؟ | جت
اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک چیست؟
 شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
ای نماد یک نشان دیجیتال است که توسط «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی» از توابع وزارت صمت صادر می‌شود. فعالیت‌های یک فروشگاه اینترنتی بدون داشتن ای نماد قانونی نیستند. در واقع وجود ای نماد در سایت، یک حس اعتماد به کاربر بخشیده و سبب می‌شود تا وی با خیال آسوده‌تری به خرید در فضای مجازی بپردازد. اعتبار این نشان برای دو سال است و بعد از آن باید اقدام به تمدید کنید.
هک رشد چیست؟ چه تأثیری در بازاریابی دارد؟ | جت
هک رشد چیست؟
 چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
اگر دنبال استراتژی‌های ارزان و سریع برای پیشرفت در کسب و کارتان باشید حتما اصطلاح هک رشد را شنیده‌اید. استارتاپ‌ها در مراحل اولیه خود بودجه کمی دارند و باید در مدت‌زمان کوتاهی با همان بودجه محدود، رشد زیادی کنند. هدف از استراتژی‌های هک رشد، جذب حداکثری کاربر یا مشتری با حداقل هزینه ممکن است.
سئو چیست؟ چرا سئو سایت مهم است؟ | جت
سئو چیست؟ چه اهمیتی در بازار آنلاین دارد؟
 دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) به رفع اشکالات سایت در جهت بهبود رتبه آن در فهرست نتایج جستجوی گوگل گفته می‌شود. از آنجا که سایت‌ها به صورت طبیعی (بدون پرداخت هزینه) و بر اساس یک سری قوانین (الگوریتم‌ها) که گوگل وضع کرده در لیست نتایج جستجو مرتب می‌شوند، از سئو به لیست سازی ارگانیک نیز یاد می‌شود.
بنر تبلیغاتی چیست و ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی کدامند | جت
بنر تبلیغاتی چیست؟
 یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
بنرهای تبلیغاتی بخش اعظمی از تبلیغات آنلاین را تشکیل داده‌اند که روزانه در سایت‌های مختلف با آنها مواجه هستید. شما می‌توانید روی سایت خود بنر تبلیغاتی داشته باشید یا می‌توانید فضای تبلیغاتی سایت‌های دیگر را در اختیار داشته باشید. برای طراحی حرفه‌ای بنرهای تبلیغاتی باید قواعد و اصولی را رعایت کنید که در این مطلب مفصل درباره آنها صحبت می کنیم.
آموزش تصویری تگ و منشن کردن در اینستاگرام | جت
چگونه در اینستاگرام افراد را تگ کنیم؟
 شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸    ساناز عصمت جو
امروزه ما از حساب کاربری خود در اینستاگرام به عنوان صفحه‌ای شخصی، کاری و ... استفاده می‌کنیم، ولی گاهی نیاز داریم صفحه‌ای دیگر را در قسمت‌های مختلف تگ کنیم. در اینجا ما ۵ راه برای تگ کردن دیگران در قسمت‌های مختلف اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.
چگونه مشتری را برای خرید متقاعد کنیم؟ | جت
روش‌های متقاعد کردن مشتری برای فروش
 چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
به عنوان یک فروشنده تمام هدف شما باید روی متقاعد کردن مشتریان استوار باشد. برای این کار می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید. با این ترفندها می‌توانید میزان فروش خود را دهید.
بهترین روش‌های گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ | جت
معرفی بهترین روش های گیمیفیکیشن
 سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
گیمیفیکیشن یکی از بهترین روش‌های تعامل و وفادارسازی کاربران . برندسازی، افزایش فروش، افزایش مخاطب، احترام به کاربران، ایجاد حس اعتماد و... از مهمترین مزایای این روش است.
5 اشتباه رایج در سئو که متخصصان نیز مرتکب آن می شوند | جت
5 اشتباه در کپی رایتینگ سئو که نباید مرتکبشان شوید
 یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸    حامی غفاری
کپی رایتینگ یکی از عناصر ضروری برای هر استراتژی سئویی است. تولید محتوای با کیفیت یکی از مواردی است که کمکتان می کند رتبه بهتری به دست آورید و سایت تان را در میان سایر سایت هایی که در حوزه شما فعالیت می کنند متمایز کنید.  به همین خاطر است که باید کپی رایتینگ سئو را به شیوه درستی اجرا کنید.
کپشن چیست؟ ترفند های نوشتن یک کپشن عالی
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن عالی
 چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸    محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود تا بتوانید دقیق‌تر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب می گوییم.
چطور یک دامنه مناسب انتخاب کنیم؟ ابزارهای آنلاین برای ثبت دامنه | جت
چطور یک نام دامنه جذاب انتخاب کنیم؟
 دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما به اندازه طراحی خود سایت اهمیت دارد. نام دامنه عنصر اصلی ‌سایت به شمار می‌آید. می‌تواند به کسب و کار رونق بخشد یا آن را با شکست مواجه کند.
چگونه یک اینفوگرافیک (infographic) موفق طراحی کنیم؟ | جت
اینفوگرافیک چیست ؟ مراحل طراحی اینفوگرافیک جذاب
 یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
با تبدیل کردن مطالب هر پست به یک اینفوگرافیک جذاب، علاوه بر اینکه می‌توانید میزان اشتراک‌گذاری آن پست را افزایش داده و از این طریق ترافیک بیشتری جذب کنید، می‌توانید اینفوگرافیک طراحی شده را در شبکه‌های اجتماعی خودتان نیز به اشتراک گذاشته و از این طریق نیز خود را به عنوان یک فرد متخصص معرفی نمایید.