بازاریابی

آیا افزایش بازدید سایت باعث افزایش فروش نیز خواهد؟ | جت
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
آیا افزایش بازدید سایت از هر راهی شما باعث بالا رفتن فروش سایت شما نیز خواهد شد؟ در این مقاله به تفضیل به این سوال پاسخ داده شده است
14 تکنیک کلیدی افزایش سرعت سایت بهمراه معرفی ابزار | جت
بهبود و افزایش سرعت لود سایت با 14 تکنیک کلیدی
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
امروزه ما شاهد کاربرانی با صبر و حوصله اندک هستیم بنابراین یکی از نکات کلیدی در جذب کاربران به سایت افزایش سرعت سایت و بارگزاری مطلوب است
آموزش پرسونال برندینگ | اصول و مفاهیم برندسازی شخصی | جت
پرسونال برندینگ Personal Branding یا برندسازی شخصی چیست
 چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷    زیبا حیدری
برندسازی شخصی که در جهان با عنوان پرسونال برندینگ شناخته می‌شود، بحث داغ دنیای دیجیتال مارکتینگ است. این اصطلاح کاربردی می‌گوید افراد و توانمندی‌هایشان هم به‌اندازه محصول نیاز به معرفی و تبلیغ دارند. متخصصان بازار، personal branding را راهی برای متمایز شدن از رقبا می‌دانند. پس اگر شما هم در تجارت فعالیت دارید و قصد دارید برند شخصی و متمایز خود را بسازید، این مقاله را از دست ندهید.
تفاوت برندینگ Branding یا برندسازی Brand Building چیست؟ | جت
بررسی اصول و اهداف برندینگ Branding و برندسازی brand Building
 چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷    مهدیه نادعلی
یک محصول باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را کسب کند تا بتواند به یک برند تبدیل شود. از داشتن نشان و لوگو گرفته تا پاسخ به یک نیاز خاص مشتری. اوج موفقیت یک برند این است که بتواند جامعه هدفش را با خود همراه کند و راهی به ذهن و قلب آن‌ها باز کند. البته همه این‌ها طی فرآیند برندینگ و برند سازی به دست می‌آید. یک برندینگ خوب، خدمات و محصول مورد نظر ما را به اوج محبوبیت و شهرت می‌رساند.
10 گام برای داشتن برندی موفق | اهمیت داشتن برند ماندگار
چگونه یک برند ماندگار و موفق بسازیم
 سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگاری نیاز دارد که تنها یک اسم تجاری نمیباشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن هست. در این مقاله از اهمیت برند در کسب وکارها صحبت شده است.
شعار تبلیغاتی چیست؟ ویژگی های شعار تبلیغاتی گیرا | جت
چرا باید یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کارمان داشته باشیم
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
اگر مشغول راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید حتما تا به حال لیستی از جملات تبلیغاتی جذاب را آماده کردید اما اگر هنوز در انتخاب یک شعار تبلیغاتی درست مردد هستید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. در این مقاله از جت با ما همراه باشید تا بعد از فهمیدن اهمیت شعار تبلیغاتی با هم یک شعار تبلیغاتی منحصر به فرد خلق کنیم.
معرفی ابزارهای ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ارسال ایمیل انبوه
معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریاب‌های حرفه‌ای برای ارسال انبوه ایمیل‌ از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ که در این مطلب معرفی شده است، استفاده می‌کنند. پیش از راه‌اندازی کمپین ایمیلی‌تان این مطلب را بخوانید و با ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.
6 مورد از بهترین کتاب های رایگان یادگیری دیجیتال مارکتینگ | جت
6 کتاب رایگان برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ
 پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
برای شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ آماده‌اید؟ 6 کتاب الکترونیکی رایگان بازاریابی دیجیتال را همین الان از وبسایت جت دریافت کنید.
طراحی لندینگ پیج | 10 تکنیک برتر سئوی صفحات فرود
10 تکنیک طراحی لندینگ پیج Landing page با نرخ تبدیل بالا
 چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷    مهدیه نادعلی
یک لندینگ پیج ( landing page ) از چه المان هایی تشکیل شده است؟ 10 تکنیک برای طراحی یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا را در این مقاله بررسی کرده ایم.
سئو (SEO) چیست؟ انواع سئو سایت  و تکنیک های آن کدامند؟ | جت
آموزش تکنیک ها و مفاهیم سئو (SEO)
 چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
سئو چیست؟ انواع SEO کدامند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام با مفاهیم سئو و تکنیک های مرتبط با آن آشنا شوید.
10 روش برای ایجاد محتوای ویروسی یا viral در شبکه‌های اجتماعی | جت
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست
 چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
هر محتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراک‌گذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. در این مقاله از سایت جت به معرفی روش‌های تولید آن‌ها پرداختیم.
بازاریابی عصبی چیست؟ - مزایای بازاریابی عصبی در عرصه تجارت
بازاریابی عصبی چیست
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
نورومارکتینگ، شاخه جدیدی در حوزه بازاریابی است که از علم پزشکی برای بهبود عرصه بازار کمک می‌گیرد. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید مشتری‌هایتان را بهتر بشناسید تا با صرف بودجه تبلیغاتی کمتر، فروش بیشتری داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.
اصول روانشناسی فروش و راهکارهای فروش موفق چیست؟
روانشناسی فروش تکنیکی برای افزایش فروش و جذب مشتری
 دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
در این مقاله با مفهوم روانشناسی فروش و اهداف آن آشنا می‌شویم.اگر فکر می‌کنید با وجود ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، کالای شما فروش خوبی ندارد؛ یا قصد شروع بازاریابی برای یک محصول را دارید، این مقاله را از دست ندهید.
بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیست؟ تکنیک های بازاریابی چابک | جت
اصول و تکنیک های بازاریابی چابک (Agile Marketing) چیست
 یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷    مدیر سایت
اگر به دنبال موفقیت بیشتر در کسب و کارتان هستید قطعا از بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیزهایی شنیده‌اید. اما اصول بازاریابی چابک چیست؟ برای پاسخ به این پرسش‌، در این مقاله از جت با ما باشید تا مزیت‌های بازاریابی چابک را بررسی کنیم و سپس اصول و تکنیک‌های آن را یاد بگیریم.
 چگونه رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم
افزایش رتبه سایت در گوگل
 چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷    الهه معتمدی
افزایش رتبه سات در گوگل به چه معناست و چگونه امکان پذیر است؟ در این مطلب از سایت جت، 11 ترفند کاربردی را برای شما فراهم کردیم تا با کمک آن بتوانید جایگاه سایت خود را بالا ببرید.
اهمیت بازاریابی محتوا و تاثیر آن بر رشد کسب و کار
اهمیت بازاریابی محتوا در رشد کسب و کار شما
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریابی محتوا، روش نوینی است که کسب و کارها میتوانند با تولید محتوای با کیفیت، مشتریان بیشتری را جذب کنند.یادگیری بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری لازم میباشد.