بازاریابی

10 متن تبلیغاتی برای جذب مشتری که باید استفاده کنید!
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری
 سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱    مریم باغبان
متن تبلیغاتی یک متن است که با هدف تبلیغ یک محصول، خدمت یا برند خاص، به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش، در تلویزیون، رادیو، اینترنت، روزنامه‌ها و مجلات، بیلبوردها و ... ایجاد می‌شود..در این مقاله از سایت جت شما را با بهترین متن تبلیغاتی برای جذب مشتری آشنا خواهیم کرد.
کامنت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟
کامنت مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰    مدیر سایت
کامنت مارکتینگ چیست؟ کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که استفاده مؤثر از آن، دانش و استراتژی‌های به‌روز و متناسب با عصر حاضر را می‌طلبد. در این مطلب با پتانسیل‌های کامنت مارکتینگ و نحوه تدوین استراتژی برای این نوع از بازاریابی آشنا خواهید شد.
بک لینک اسپم و 4 روش پرکاربرد مقابله با آن
بک لینک اسپم و 4 روش پرکاربرد مقابله با آن
 جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰    مدیر سایت
در این مقاله از مفهوم بک لینک شروع می‌کنیم و به ظهور شیوه‌های مخرب استفاده از آن یعنی بک لینک اسپم می‌رسیم. در ادامه خواهیم خواند که گوگل چه روش‌هایی برای مقابله با سوء استفاده عده‌ای از بک لنیک دارد و چه کاری از ما، به عنوان سئوکار یا صاحب وب‌سایت، برمی‌آید.
4 گزارش مهم  درباره گوگل آنالیتیکس Google Analytics که باید بدانید
4 گزارش مهم درباره گوگل آنالیتیکس Google Analytics که باید بدانید
 دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰    مدیر سایت
در این مقاله می‌خواهیم با هم یاد بگیریم که چطور می‌توانیم با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس اطلاعات مربوط به رفتار کاربران را داخل سایت خودمان تحلیل و بررسی کنیم. اگر مدیر سایت هستید و سایتی در اختیار دارید آموزش نحوه کار کردن با گوگل آنالیتیکس برای تجزیه و تحلیل وب سایتتان امری ضروری است.
 8 مورد از برترین به‌روز‌رسانی‌های الگوریتم گوگل در سال 2021 + نکات بهینه‌سازی وب‌سایت
8 مورد از برترین به‌ روز‌رسانی‌ های الگوریتم گوگل در سال 2021
 سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰    مدیر سایت
گوگل به طور مداوم در حال تکامل الگوریتم‌های خود است تا مطمئن شود که دقیق‌ترین، مرتبط‌ترین و امن‌ترین صفحه‌ها را به کاربرانش نمایش می‌دهد. بنابراین گوگل هر ساله به‌روزرسانی‌های بیشتر و بیشتری را عرضه می‌کند. این که بدانیم چه نوع به‌روزرسانی‌هایی رخ می‌دهند به ما کمک می‌کنند که بهترین رویه‌های سئو را پیش بگیریم، رتبه وب‌سایت‌های خود را ارتقا بدهیم و دلایلی که در پس جابجایی‌های عملکرد وب‌سایت وجود دارند را درک کنیم.
 5 اقدام ضروری برای بودجه بندی بازاریابی محتوایی
چگونه بودجه بندی بازاریابی محتوایی را انجام دهیم
 سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰    مدیر سایت
اگر حتی میزان کمی هم با مسائل مالی آشنا باشید، قطعاً به اهمیت بودجه بندی پی برده‌اید. هر کسب و کار سنتی یا آنلاینی برای تمام جنبه‌ها و فعالیت‌های خود به بودجه بندی نیاز دارد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب و کاری بازاریابی محتوایی آن است. در اکثر مواقع، موفقیت یا شکست یک سازمان یا کسب و کاری به فعالیت‌های بازاریابی آن وابستگی زیادی دارد. بنابراین، از مهم‌ترین اولو‌یت‌های هر مدیری برای موفقیت یک سازمان یا کسب وکار کوچک این است که: به بودجه بندی بازاریابی محتوایی توجه ویژه داشته باشد.
بازاریابی رابطه ای چیست؟
بازاریابی رابطه ای
 سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰    مدیر سایت
بازاریابی رابطه ای، گونه ای از مدیریت ارتباط با مشتری است که بر وفاداری و تعامل بلند مدت با مشتریان تمرکز دارد، با همراه باشید تا در این مقاله با این مفهوم آشنا شویم
3 تکنیک مرگبار سئو کلاه سیاه که به پنالتی گوگل ختم می‌شود
3 تکنیک مرگبار سئو کلاه سیاه
 سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰  
ما در این نوشتار به 3 تکنیک مرگباری که شما را به تله سئو کلاه سیاه می‌اندازد معرفی می‌کنیم. تکنیک‌هایی که نه یک روز که کل سال‌تان را خراب خواهد کرد.
وقتی قیف فروش لای چرخ دنده فروش له شد!
مدل چرخ دنده فروش به جای قیف فروش
 یکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰    مدیر سایت
وقتی متخصصان حوزه بازاریابی و فروش شروع به صحبت در مورد بازنشستگی مدل قیف فروش و استفاده از مدل چرخ دنده فروش به‌عنوان الگویی برای کسب‌وکارها کردند، خیلی‌ها خوشحال نشدند، چون مدل قیف فروش را دوست داشتند.
اینفلوئنسر؛ نماینده‌ی برند شما در شبکه‌های اجتماعی
اینفلوئنسر مارکتینگ، چطور به کسب و کار شما کمک می کند
 یکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰    مدیر سایت
با اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing بیشتر و موثرتر بفروشید
فرمت Webp  چیست؟ آموزش کاربردی تبدیل فرمت های تصاویر به webp
فرمت Webp
 پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰    مدیر سایت
فرمت تصاویر Webp یکی از راه های مهم برای بهینه سازی سایت به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با این فرمت آشنا میکنیم.
آموزش ۱۰ ترفند کاربردی برای نوشتن عنوان جذاب در ایمیل مارکتینگ
۱۰ ترفند کاربردی برای نوشتن عنوان ایمیل
 سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰    مدیر سایت
آیا می خواهید محتوای ایمیل شما باز، خوانده و کلیک شود؟ همه چیز با عنوان ایمیل شروع می شود. در این مطلب قصد داریم به طور مختصر شما را با اصول اساسی در نوشتن عنوان ایمیل آشنا کنیم و در ادامه 10 ترفند کاربردی برای نوشتن عنوان جذاب در ایمیل مارکتینگ را به شما آموزش دهیم.
گوگل بات یا ربات گوگل چیست؟
گوگل بات چیست و چگونه کار می کند
 سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰    مدیر سایت
امروزه، کسب رتبه برتر در گوگل بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. گوگل بات از مهم‌ترین خزنده‌هایی است که به افزایش رتبه وبسایت کمک می‌کند و باعث دیده شدن مطالب توسط مخاطبان هدف می‌شود.
هدف گذاری به روش اهداف SMART
۵ اصل هدف گذاری SMART به زبان ساده
 سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰  
آشنایی با هدف گذاری به روش اهداف SMART به ما کمک می‌کند که مانند این گروه از مدیران توانمند، درک و شناخت بهتری از خواسته‌هایمان داشته باشیم، امکاناتی که در اختیار داریم را بر هدفمان متمرکز کنیم و در نتیجه حرفه‌ای تر برنامه ‌ریزی کنیم.
وب معنایی یا سمنتیک وب چیست؟
آشنایی با وب معنایی یا سمنتیک وب
 سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰    مدیر سایت
وب معنایی یا سمنتیک وب حالت پیشرفته وب کنونی است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای موجود در بستر وب را به خوبی درک و پردازش کنند و مناسب‌ترین پاسخ را به انسان‌ها بازگردانند. در این مطلب به طور کامل درباره وب معنایی صحبت خواهیم کرد.
نکات مهم تبلیغات اینستاگرامی و اینفلوئنسر مارکتینگ که باید بدانید.
تبلیغات اینستاگرام از طریق بلاگر ها و اینفلوئنسرها
 دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰    مدیر سایت
در این مقاله نکاتی درباره تبلیغات اینستاگرام، بیشترین بازده و فروش از تبلیغات اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و بازگشت سرمایه از این طریق به شما آموزش داده خواهد شد.