جت
فناوری و تکنولوژی
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
دسته بندی مقالات
کسب و کار
استارتاپ
مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی
کسب و کار اینترنتی
پربازدیدترین ها
چگونه به یک یوتیوبر موفق و حرفهای تبدیل شویم؟
روش های تجارت آنلاین: 15 ایده کسب و کار اینترنتی
کسب و کار
راهنمای مطلقا ضروری برای داشتن پیج اینستاگرام موفق
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
با مطالعه این مقاله، صفر تا صد نکات مهمی را که برای داشتن یک بیزینس پیج موفق در اینستاگرام لازم است بدانید را یاد میگیرید. تولید محتوا و تبلیغات، دو رکن اساسی در اینستاگرام هستند که به تفصیل به آنها پرداخته شده است.
بهترین راه کسب درآمد برای زنان خانه دار
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
در این مقاله، میخواهم یک کار پرسود برای زنان خانهدار معرفی کنم. بافتنی، خیاطی، آشپزی و... همگی شغلهای خوبی هستند ولی کارهایی هم هستند که اولاً با سرمایه و تخصص کم میتوان شروع کرد، ثانیاً درآمدهایی به مراتب بیشتر از سایر کسبوکارهای خانگی کسب کرد.
7+1 روش برتر برندسازی در سال جدید
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
اگر شما هم به دنبال ایجاد یک برند برای شغل و کسب و کار خود هستید و می خواهید با بهترین روش های برندسازی موفق در سال جدید آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.
چک لیست سئو 2021 که به آن نیاز دارید
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
متخصصان سئو هر سال با تحقیق و پژوهش چک لیستی از مهمترین فعالیت های این حوزه را تهیه می کنند. امسال نیز پژوهشگران سئو در سایت semrush چک لیستی را منتشر کردند. پس از پایان این مقاله شما با این پژوهش مهم آشنا خواهید شد که بی شک در فعالیت خود کاربردی و دارای اهمیت است.
عوامل کلیدی موفقیت اپل در تبدیل شدن به یک شرکت میلیارد دلاری
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
در این مقاله، قصد داریم با بررسی دیدگاههای آقای سایمون سینک، نویسندهی خوش فکر کتاب «با چرا شروع کنید» به تشریح رازهای کلیدی و منحصربه فردی بپردازیم که از عوامل موفقیت و تبدیل شدن اپل به یک شرکت میلیارد دلاری هستند. اگر شما هم به دنبال شناسایی کلیدیترین عوامل موفقیت شرکت اپل هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
روشهای تایپ نیم فاصله در ورد Word و اکسل Excel
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر سایت
یکی از مشکلات نویسندگان تازهکار، در هنگام تایپ مطالب جدید، عدم رعایت نیمفاصلهها در متن است. در این مقاله خواهید آموخت چگونه با یک ترفند ساده، سریع و آسان تمام نیمفاصلههای یک متن را رعایت کنید.
هرم مازلو به زبان ساده
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
شایان شیرازی
آبراهام مازلو یکی از برجسته ترین نظریههای انگیزه انسانی را با «سلسله مراتب نیازمندی ها» ارائه داده است، که حکایت از شناخت عمیق وی در زمینه روانشناسی دارد.
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
حامی غفاری
اگر برای شروع کار یا ارتقای کسب و کارتان نیاز به جذب سرمایه دارید، روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود کراودفاندینگ یا تامین مالی جمعی است. البته این روش فقط برای جذب سرمایه استفاده نمیشود و در موقعیتهای دیگر نیز میتوانید از آن کمک بگیرید. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع، استراتژی و نحوه اجرای آن خواهیم گفت.
اُمنی چنل مارکتینگ چیست
سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
حامی غفاری
روشهای مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از این روشها اُمنی چنل مارکتینگ است. در این مطلب بیشتر به این مفهوم میپردازیم و از اهمیت، مزایا و تفاوتهای آن با روشهای دیگر خواهیم گفت.
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
مدیر سایت
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن میگذرد؛ البته مفهوم آن از سالها پیش مورد استفاده شرکتها و سازمانها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، میتوانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت میکنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست
سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹
نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرمهای ارسال پیامهای خودکار است. قبل از هرگونه تصمیمگیری در خصوص راهاندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرمافزارهای این اتوماسیون را دارید.
طراحی نقشه سفر مشتری برای کسب و کارها
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
حامی غفاری
از لحظه آشنایی مخاطب با برند تا خرید و حتی بعد از آن، مسیری را طی میکند که به آن نقشه سفر مشتری گفته میشود. این مسیر ایستگاههای مختلفی دارد که در هرکدام از آنها باید به درستی مشتری را همراهی کنیم. در این مقاله بیشتر درباره سفر مشتری، اهمیت و مراحل تدوین آن صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی درونگرا چیست
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته میشود در واقع مجموعهای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار میکنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او میخواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل میدهد.
کامنت مارکتینگ چیست
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
الهه معتمدی
هر شخصی میتواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینکسازی میدانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمیکنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایتها بخش نظرات خود را باز گذاشتهاند، اما در این روش نتوانستهاند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید.
راهنمای انتخاب هاست مناسب
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
الهه معتمدی
اغلب کاربران در زمان خرید فضای میزبانی با ابهامات زیادی روبرو میشوند. اینکه از کجا باید هاست بخرند، چقدر باید فضا تهیه کنند و از همه مهمتر چه شرکتی را انتخاب کنند؟ در این مطلب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم در این مورد سوالاتی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ مناسب برسید.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
×