بازاریابی

معرفی 10 سایت برتر در زمینه آنالیز بازدید سایت | جت
10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت
 یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸    محدثه مرادی
قطعا اولین چیزی که بعد از راه‌اندازی یک سایت یا فروشگاه‌های اینترنتی به آن فکر می‌کنید این است که بتوانید میزان بازدید سایت خود را بررسی و تحلیل کنید. ما در این مطلب نام 10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت را برای شما آورده‌ایم. 
 کاربرد کد UTM در گوگل آنالیتیکس و نحوه تعریف آن | جت
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
 چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸    رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.
روابط عمومی دیجیتال DPR چیست و چه کاربردی دارد؟ | جت
روابط عمومی دیجیتال چیست
 یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸    مهدیه نادعلی
روابط عمومی دیجیتال چیست؟ DPR بر مبنای تکنولوژی‌های جدید و شناخت مخاطبان حرکت می‌کند. برای آشنایی با تعریف، کاربردها و مزایای آن در این مقاله با ما همراه باشید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟ | جت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
آمیخته بازاریابی چیست؟ بررسی انواع  4P، 7P، 21P، 4C، 7C، 4V
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است
 سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸    زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی، به شما کمک می‌کند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.
keyword stuffing چیست و چرا تاریخ انقضای آن گذشته است؟
keyword stuffing چیست
 سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸    زیبا حیدری
keyword stuffing یا تکنیک تکرار کلمات کلیدی، روشی قدیمی برای کسب رتبه در صفحه نتایج است. روشی که در حال حاضر با پیشرفت الگوریتم ها کارایی گذشته اش را از دست داده است و در صورت استفاده باعث جریمه شدن سایت از سوی گوگل خواهد شد
مس مارکتینگ mass marketing و کاربرد آن در بازاریابی چیست | جت
مس مارکتینگ یا mass marketing چیست
 دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸    مدیر سایت
بازاریابی انبوه یا mass marketing چیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ و آیا می‌توانیم برای توسعه کسب و کارمان روی این نوع از بازاریابی حساب ویژه‌ای باز کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با این مقاله از جت همراه باشید.
نیچ مارکتینگ Niche marketing چیست و چه مزایایی دارد؟
نیچ مارکتینگ Niche marketing چیست
 شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸    مدیر سایت
نیچ مارکتینگ به معنای بازاریابی به یک بازه خاص از مشتریان با نیازهای خاص است. در این روش، شما به جای تلاش برای جذب تعداد بیشتری از مشتریان، به دنبال جذب مشتریانی با نیازهای خاص هستید. خواندن این مقاله از جت را از دست ندهید.
قیف فروش چیست؟ از مراحل طراحی تا روش های بهینه سازی آن | جت
قیف فروش یا Sales Funnel چیست
 چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸    زیبا حیدری
در عرصه پیچیده تجارت، روش های بازاریابی مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. یکی از این روش ها، مدل قیف فروش است. فرآیندی که باعث می شود تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان سایتتان به خریدار تبدیل شوند. این مقاله به شما کمک می کند با مفهوم قیف فروش و روش طراحی آن آشنا شوید. مفهومی که به کمک آن می توانید میزان فروشتان را چندین برابر افزایش دهید.
تبلیغ نویسی و تکنیک های حرفه ای برای نوشتن متون تبلیغاتی جذاب | جت
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
 دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸    مدیر سایت
تبلیغ نویسی یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم. در این مقاله به معرفی تکنیک های تبلیغ نویسی حرفه ای می پردازیم.
چگونه کارشناس تولید محتوا شویم
چگونه کارشناس تولید محتوا شویم
 شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸    مهدیه نادعلی
تولید محتوا برای آرزومندان کار در منزل و نویسندگی دقیقا همان رویای دوست‌داشتنی است که امروز با این مطلب از سایت جت به تمام جوانب آن خواهیم پرداخت. در متن زیر تلاش کردیم با تولید محتوا و چگونگی تولید محتوا شدن، بهتر آشنا شویم.
مزیت رقابتی چیست؟ چگونه مزیت رقابتی ایجاد کنیم | جت
مزیت رقابتی چیست
 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در محیط رقابتی بازار، صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال راهی برای متمایز شدن هستند. یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشی گرفتن از رقبا، ایجاد «مزیت رقابتی» است. مفهومی که با ایجاد تمایز در کسب‌وکارتان، مشتری را به سمت شما جذب می‌کند. اگر شما هم به دنبال راهی برای متفاوت شدن و جلب مشتری هستید با ادامه این مقاله همراه جت باشید.
تکنیک های بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک
بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک
 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک یکی از تاثیر گذارترین روش‌های جذب مشتری هست. در این مقاله با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های بازاریابی در فیسبوک آشنا شوید.
چطور با گوگل ترندز google trends نیاز بازار را بسنجیم؟
آموزش کار با ابزار google trends برای سنجش نیاز بازار
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
برای یک سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب در موفقیت کسب و کار آن حرفه بسیار حائز اهمیت است یکی از راه های انتخاب این کلمه Google Trends است. در این مطلب با آموزش استفاده از گوگل ترندز با ما همراه باشید.
چگونه هدیه تبلیغاتی مناسب  انتخاب کنیم ؟
هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    مدیر سایت
انتخاب هدیه هایی متنوع و با کیفیت و متناسب با اهداف تبلیغاتی شرکت میتواند نشان دهنده جایگاه و قدرت مجموعه بوده و باعث جذب مشتریان و سرمایه به سازمان گردد
پینگ چیست ؟ چگونه پینگ را کاهش دهیم؟ + آموزش گرفتن پینگ
مفهوم پینگ سایت چیست و چرا باید از تست سرعت استفاده کنیم
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    محدثه میرجعفری
در این مقاله مفهوم پینگ سایت به طور کامل و با ذکر مثال هایی برای درک کامل پینگ آمده است. در واقع پینگ زمان تاخیر در اتصال سیستم یه سایت را اندازه میگیرد