جت
فناوری و تکنولوژی
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
بازاریابی
دسته بندی مقالات
کسب و کار
استارتاپ
مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی
کسب و کار اینترنتی
بازاریابی
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
مدیر سایت
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن میگذرد؛ البته مفهوم آن از سالها پیش مورد استفاده شرکتها و سازمانها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، میتوانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت میکنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست
سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹
نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرمهای ارسال پیامهای خودکار است. قبل از هرگونه تصمیمگیری در خصوص راهاندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرمافزارهای این اتوماسیون را دارید.
طراحی نقشه سفر مشتری برای کسب و کارها
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
حامی غفاری
از لحظه آشنایی مخاطب با برند تا خرید و حتی بعد از آن، مسیری را طی میکند که به آن نقشه سفر مشتری گفته میشود. این مسیر ایستگاههای مختلفی دارد که در هرکدام از آنها باید به درستی مشتری را همراهی کنیم. در این مقاله بیشتر درباره سفر مشتری، اهمیت و مراحل تدوین آن صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی درونگرا چیست
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته میشود در واقع مجموعهای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار میکنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او میخواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل میدهد.
کامنت مارکتینگ چیست
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
الهه معتمدی
هر شخصی میتواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینکسازی میدانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمیکنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایتها بخش نظرات خود را باز گذاشتهاند، اما در این روش نتوانستهاند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید.
راهنمای انتخاب هاست مناسب
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
الهه معتمدی
اغلب کاربران در زمان خرید فضای میزبانی با ابهامات زیادی روبرو میشوند. اینکه از کجا باید هاست بخرند، چقدر باید فضا تهیه کنند و از همه مهمتر چه شرکتی را انتخاب کنند؟ در این مطلب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم در این مورد سوالاتی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ مناسب برسید.
آموزش ایندکس سایت در گوگل
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نسا زنگی
ایندکس سایت در گوگل یعنی خزندهها یا رباتهای گوگل سایت را ببینند، محتوای آن را آنالیز کرده و آن را در فهرست نتایج گوگل قرار دهند. به عبارت دیگر، چنانچه سایت شما ایندکس نشود در گوگل دیده نمیشوید و نمیتوانید از گوگل –که منبع اصلی جذب ترافیک طبیعی برای سایتهاست- ترافیک بگیرید.
ریدایرکت چیست
سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
نسا زنگی
ریدایرکت چیست؟ از آنجا که لینکها نقش مهمی در سئو بازی میکنند؛ شناخت انواع ریدایرکت، زمان استفاده از هرکدام و آگاهی از تفاوتهای آنها اهمیت زیادی برای مدیران وبسایتها و متخصصین سئو دارد.
SSL چیست و چرا استفاده از آن مهم است
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
مدیر سایت
میدانیم که حفظ امنیت سایتها اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. اگر در هنگام ورود به سایتهای مختلف به آدرس آنها دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شدهاید که بعضی از آنها با http:// و بعضی دیگر با https:// شروع میشوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت این دو آشنا کنیم و بررسی کنیم که چرا باید از ssl استفاده کرد؟
تغییر نشانی سایت بدون از دست دادن سئو
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
نسا زنگی
ممکن است در طول عمر وبسایت خود تصمیم به تغییر نام دامنه آن بگیرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا اگر قصد تغییر دامنه دارید آن را بدون از دست دادن سئو انجام دهید.
محتوای کرنر استون Cornerstone Content
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
مدیر سایت
برخی مطالب سایت شما نسبت به محتوای دیگران اهمیت بیشتری دارند و نباید بین انبوهی از مطالب گم شوند. به چنین محتوایی بنیاد یا سنگ بنا (Cornerstone Content) گفته میشود. در ادامه 5 گام برای تولید این نوع محتوا را معرفی می کنیم.
گوگل پنالتی چیست
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
الهه معتمدی
قطعا با مفهوم پنالتی در ورزش آشنا هستید، درست است؟ اگر فردی در مسابقه و ورزش عملی برخلاف قوانین انجام دهد کارت زرد/قرمز دریافت کرده و جریمه میشود. گاهی این جریمه سنگین بوده و یک پنالتی به حریف داده میشود. گوگل پنالتی هم کمی مشابه این موقعیت در بازیهای ورزشی است. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع و روشهای دوری از آن صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.
آموزش کار با گوگل تگ منیجر
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
الهه معتمدی
اگر گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس در کنار هم استفاده شوند بسیار بهتر به اطلاعات وبسایت خود دسترسی خواهید داشت. به دلیل اهمیت بالای ابزار گوگل تگ منیجر در این مطلب قصد داریم که بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.
بهترین پلاگین های سئوی وردپرس
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مدیر سایت
در این مقاله برترین افزونههای سئو وردپرس را معرفی می کنیم. همچنین در کنار آن نگاهی هم به ویژگیهای یک افزونه سئو خوب می اندازیم. در ادامه با ما همراه باشید.
انکر تکست چیست
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
الهه معتمدی
انکر تکست تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد. البته که استفاده نادرست از آن باعث میشود امتیاز منفی از موتورهای جست وجوگر بگیرید. پس نیاز خود را تشخیص دهید و در جهت درست از این مفهوم استفاده کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×