فروش و برندسازی

چطور مثل یک مشاور بفروشیم؟ | 5 استراتژی کلیدی فروش مشاوره ای
چطور مثل یک مشاور بفروشیم؟ | 5 استراتژی کلیدی فروش مشاوره ای
 دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰    نازنین توتونچیان
فروش مشاوره ای یکی از موثرترین رویکردهای فروش نوین است که در آن به جای تاکید بر ویژگی‌های یک محصول، نیازهای مشتری در محور توجه قرار می‌گیرد. . در این رویکرد فروشنده با سوالات مناسبی که از مشتریان بالقوه می‌پرسد، به آنها در شناسایی دقیق نیازشان کمک می‌کند. این مقاله سایت جت به بررسی کامل این رویکرد، مزایا و استراتژی‌های آن می‌پردازد.
فقط با خواندن  10 نکته شعار تبلیغاتی خودت را خلق کن
فقط با خواندن 10 نکته شعار تبلیغاتی خودت را خلق کن !
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰    فاطمه رحیمی
یکی از ارکان های اصلی مهم در بحث تبلیغات و برندینگ ،داشتن یک شعار تبلیغاتی موفق است که استفاده‌ی درست و مناسب از آن در تبلیغات می‌تواند مثل یک واژه‌ی جادویی به معروفیت و شهرت هرچه بیشتر شما کمک کند. از این رو پیام شما باید در قالب چند کلمه مخاطب مورد نظر را تحت تاثیر قرار داده و هدفش را بیان کند
3 رکن اصلی دایره طلایی و معجزات آن
دایره طلایی سایمون سینک چیست
 دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰    reza
اگر یک کسب و کار دارید، پیشنهاد ما این است برای پیشرفت آن وقت بگذارید و این مطلب را مطالعه کنید. کسب اطلاعات راجب دایره طلایی سایمون سینک و پاسخ گویی به سوالات نهفته در آن، شما را از بند موفقیت ظاهری و ساختگی نجات می‌دهد و به موفقیت اصلی و اهداف بهتر می‌رساند.
تحول کسب و کارها با اتوماسیون بازاریابی چگونه انجام می‌شود؟
تحول کسب و کارها با اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
 یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰    وحیده شیرزاد
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ چرا کسب‌و‌کارها به اتوماسیون بازاریابی نیاز دارند؟ با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که اتوماسیون بازاریابی دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه نیازی مهم و حیاتی در کسب‌و‌کارها است و تا چه حد می‌تواند برای آن‌ها کاربردی باشد.
6 دلیل اصلی رها کردن سبد خرید توسط مشتری و راهکار‌های عملی برای اصلاح آنها
دلایل رها کردن سبد خرید توسط مشتریان و راهکارهای اصلاح آنها
 پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰    مریم حسینی
اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین هستید، صرفا داشتن یک وبسایت، قراردادن محصول در آن و نوشتن مقاله در بلاگ‌اش کافی نیست. باید به صورت دوره‌ای رفتار مخاطب را در سایت بررسی کنید و دلایلی که موجب ترک سبد خرید می شوند را شناسایی و رفع کنید. در این مقاله 6 دلیل اصلی رها شدن سبد خرید توسط مشتری را بررسی می کنیم و راهکارهای عملی برای رفع آنها ارائه می‌دهیم.
اگر قصد خرید و نصب درب ضد سرقت دارید، دانستن این نکات بسیار مفید است
5 نکته مهم که مشتریان هنگام خرید درب ضد سرقت در نظر نمی گیرند
 چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰    سارا آجرلو
با رشد روزافزون ساختمان سازی و بازسازی املاک قدیمی، شاهد افزایش تقاضای مشتریان محصولات ساختمانی هستیم. یکی از این محصولات درب ضد سرقت است که در ادامه به توضیح ویژگی های استاندارد آن می پردازیم.
3 رکن اصلی که در بازاریابی باعث تاثیرگذاری بیشتر برند بر مشتریان میگردد.
3 رکن اصلی بازاریابی در عصر دیجیتال
 سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰    مسعود محمدی
در دنیای دیجیتال امروز،همه مشتریان هنگام مواجهه با حمایت و طرفداری برند ، برخورد یکسانی نشان نمیدهند. برخی از مشتریان بر ترجیحات شخصی تکیه میکنند و بنابراین حمایت برخی از برند ، برایشان معنی ندارد، در صورتی که بخش های دیگر تمایل بیشتری به سوال کردن و دریافت پیشنهادات دیگران در مورد برندها دارند . این افراد به احتمال زیاد جزو گروه طرفداران پروپاقرص و وفادار برند قرار میگیرند . بنابراین بازاریابان برای افزایش احتمال یافتن حامیان و طرفدارانی برای برند باید در بازاریابی آنلاین و آفلاین به سه گروه تمرکز کنند که در ادامه مقاله با این سه گروه و منفعت هر کدام از اینها برای برند آشنا میشویم :
روش های برتر برندسازی در سال جدید
7+1 روش برتر برندسازی در سال جدید
 شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰    صادق ارجمند
اگر شما هم به دنبال ایجاد یک برند برای شغل و کسب و کار خود هستید و می خواهید با بهترین روش های برندسازی موفق در سال جدید آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.
عوامل کلیدی و تاثیرگذار بر موفقیت اپل
عوامل کلیدی موفقیت اپل در تبدیل شدن به یک شرکت میلیارد دلاری
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    هادی اسبقی
در این مقاله، قصد داریم با بررسی دیدگاه‌های آقای سایمون سینک، نویسنده‌ی خوش فکر کتاب «با چرا شروع کنید» به تشریح رازهای کلیدی و منحصربه فردی بپردازیم که از عوامل موفقیت و تبدیل شدن اپل به یک شرکت میلیارد دلاری هستند. اگر شما هم به دنبال شناسایی کلیدی‌ترین عوامل موفقیت شرکت اپل هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
 دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
اگر برای شروع کار یا ارتقای کسب و کارتان نیاز به جذب سرمایه دارید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود کراودفاندینگ یا تامین مالی جمعی است. البته این روش فقط برای جذب سرمایه استفاده نمی‌شود و در موقعیت‌های دیگر نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع، استراتژی و نحوه اجرای آن خواهیم گفت.
چگونه مشتری را برای خرید متقاعد کنیم؟ | جت
روش‌های متقاعد کردن مشتری برای فروش
 چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
به عنوان یک فروشنده تمام هدف شما باید روی متقاعد کردن مشتریان استوار باشد. برای این کار می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید. با این ترفندها می‌توانید میزان فروش خود را دهید.
چطور یک دامنه مناسب انتخاب کنیم؟ ابزارهای آنلاین برای ثبت دامنه | جت
چطور یک نام دامنه جذاب انتخاب کنیم؟
 دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما به اندازه طراحی خود سایت اهمیت دارد. نام دامنه عنصر اصلی ‌سایت به شمار می‌آید. می‌تواند به کسب و کار رونق بخشد یا آن را با شکست مواجه کند.
افزایش فروش با جادوی بازاریابی آنلاین | جت
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
 یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸    بهاره علی بیگی
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی guerrilla marketing چیست؟ | جت
بازاریابی چریکی چیست؟
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    محیا سلمانی رحیمی
اگر به دنبال این هستید تا با روش‌های تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری‌ پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟ | جت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
آمیخته بازاریابی چیست؟ بررسی انواع  4P، 7P، 21P، 4C، 7C، 4V
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸    زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ابزار مفید و شناخته شده ای در حوزه بازاریابی است. ابزاری که به شما کمک می کند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. بنابراین اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.

آموزش انواع روشهای فروش اعم از فروش اینترنتی، فروش تلفنی و سایر روشهای مرتبط از طریق کتاب و فیلم  و همچنین آموزش برندسازی را در سایت جت بیاموزید.

 

آموزش فروش

اگر می خواهید فروش را به عنوان یک علم یاد بگیرید مقالات آموزشی سایت جت را در مورد فروش دنبال کنید.یادتان باشد که شما در حرفه فروشندگی هر روز می توانید رشد کنید، داستان های جدید یاد بگیرید و ایده های خلاقانه به کار ببرید. استفاده از ابزارهای جدید و روش های نو شما را همیشه یک گام جلوتر از دیگران قرار خواهد داد.

فروش هدایت و راهنمایی کردن مشتری است، برای یک انتخاب صحیح است.

فروش مهمترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. اگر نتوانید خوب بفروشید باید یکی را پیدا کنید که کار فروش را برایتان انجام دهد.و اینطوری شما به آن فرد وابسته خواهید شد اما فروش یک مهارت قابل یادگیری است. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه خوب بفروشید و اگر بتوانید خوب بفروشید می توانید همه چیز را تحت کنترل قرار دهید.

در این بخش از سایت جت با انواع روش های فروش مانند فروش تلفنی و اینترنتی از طریق مقالات آموزشی،فیلم و کتاب آشنا شوید و با بکارگیری آن ها در کسب و کار خود شاهد رشد چشمگیر فروش خود باشید.

آموزش برندسازی

برندسازی یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. در این بخش از سایت جت، اصول و مراحل برندسازی برای  کسب وکار های مجازی و آنلاین آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال این موضوع هستید که چگونه برندسازی کنیم ، چگونه برنسازی شخصی داشته باشید؟ این صفحه و مطالب آن  مخصوص شماست! و برای شما تهیه شده است.

 معمولا برندسازی و برندینگ به ویژه در مراحل ابتدایی آن هزینه بالایی دارد. تبلیغات یکی از کارهای معمولا پرهزینه است که برای برندینگ کاملا ضروری است. اما باید توجه داشت که اگر تبلیغات با اصول و قواعد صحیحی انجام شود، پس از مدتی و یا بلافاصله، نه تنها هزینه تبلیغات را بازگشت خواهد داد بلکه موجب افزایش سود نیز خواهد شد. در این بخش با قواعد و اصول اینکار آشنا می شوید، برندسازی را به شما آموزش خواهیم داد. همراه جت باشید.