فروش و برندسازی

افزایش فروش با جادوی بازاریابی آنلاین | جت
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
 یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸    بهاره علی بیگی
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی چیست؟ برندسازی ساده و ارزان با بازاریابی چریکی + تصاویر خنده دار
بازاریابی چریکی چیست؟
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    محیا سلمانی رحیمی
اگر به دنبال این هستید تا با روش‌های تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری‌ پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟ | جت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
آمیخته بازاریابی چیست؟ بررسی انواع مدل های 4P، 7P، 21P، 4C، 7C، 4V | جت
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸    زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ابزار مفید و شناخته شده ای در حوزه بازاریابی است. ابزاری که به شما کمک می کند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. بنابراین اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.
مس مارکتینگ mass marketing و کاربرد آن در بازاریابی چیست | جت
مس مارکتینگ یا mass marketing چیست؟
 دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸    ملیحه
بازاریابی انبوه یا mass marketing چیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ و آیا می‌توانیم برای توسعه کسب و کارمان روی این نوع از بازاریابی حساب ویژه‌ای باز کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با این مقاله از جت همراه باشید.
قیف فروش چیست؟ از مراحل طراحی تا روش های بهینه سازی آن | جت
قیف فروش یا Sales Funnel چیست؟
 چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸    زیبا حیدری
در عرصه پیچیده تجارت، روش های بازاریابی مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. یکی از این روش ها، مدل قیف فروش است. فرآیندی که باعث می شود تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان سایتتان به خریدار تبدیل شوند. این مقاله به شما کمک می کند با مفهوم قیف فروش و روش طراحی آن آشنا شوید. مفهومی که به کمک آن می توانید میزان فروشتان را چندین برابر افزایش دهید.
تبلیغ نویسی و تکنیک های حرفه ای برای نوشتن متون تبلیغاتی جذاب | جت
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
 دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸  
تبلیغ نویسی یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم. در این مقاله به معرفی تکنیک های تبلیغ نویسی حرفه ای می پردازیم.
مزیت رقابتی چیست؟ چگونه مزیت رقابتی ایجاد کنیم | جت
مزیت رقابتی چیست؟ competitive advantage
 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در محیط رقابتی بازار، صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال راهی برای متمایز شدن هستند. یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشی گرفتن از رقبا، ایجاد «مزیت رقابتی» است. مفهومی که با ایجاد تمایز در کسب‌وکارتان، مشتری را به سمت شما جذب می‌کند. اگر شما هم به دنبال راهی برای متفاوت شدن و جلب مشتری هستید با ادامه این مقاله همراه جت باشید.
بازاریابی  یا Marketing به چه معناست؟ انواع روش های بازاریابی کدامند؟
بازاریابی چیست ؟ بررسی انواع روش های بازاریابی
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه
بازاریابی Marketing راهی است برای جذب مشتری. سایت‌ها برای کسب و کار بیشتر و جذب مخاطبان مختلف از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی بازاریابی، اهداف و انواع روش‌های آن بپر‌دازیم.
رضایتمندی مشتری | شاخص های رضایت مشتری | جت
رضایت مشتری Customer satisfaction چیست ؟
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در دنیای پررقابت اقتصاد، برای قدم گذاشتن در مسیر موفقیت، اولین و اساسی‌ترین گام، جلب رضایت مشتری است. بدون مشتری و رضایتمندی او، هر تلاشی برای ماندگاری یک برند بی‌معنا خواهد بود. زیرا بقای هر تجارتی به رضایت مشتریانش وابسته است. اگر شما هم نگران بقای کسب‌وکارتان هستید و می‌خواهید با جلب رضایت مشتری، میزان فروشتان را افزایش دهید، این مقاله‌ی جت را از دست ندهید.
از صفر تا صد شرکت مایکروسافت ، غول تکنولوژی دنیا | جت
آشنایی با شرکت مایکروسافت و محصولات آن
 دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷  
به نظر شما عملکرد شرکت مایکروسافت چگونه است؟ درآمد سالیانه مایکروسافت چه قدر است؟ برترین محصولات شرکت مایکروسافت کدام است؟ در این مقاله ما می‌خواهیم به معرفی شرکت مایکروسافت و محصولات آن بپردازیم. شما را با تاریخچه این شرکت آشنا کنیم ودرانتها برایتان توضیح دهیم چگونه می‌توانید در چنین شرکتی به عنوان کارمند ایرانی استخدام شوید.
آموزش پرسونال برندینگ | اصول و مفاهیم برندسازی شخصی | جت
پرسونال برندینگ Personal Branding یا برندسازی شخصی چیست؟
 چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷    زیبا حیدری
برندسازی شخصی که در جهان با عنوان پرسونال برندینگ شناخته می‌شود، بحث داغ دنیای دیجیتال مارکتینگ است. این اصطلاح کاربردی می‌گوید افراد و توانمندی‌هایشان هم به‌اندازه محصول نیاز به معرفی و تبلیغ دارند. متخصصان بازار، personal branding را راهی برای متمایز شدن از رقبا می‌دانند. پس اگر شما هم در تجارت فعالیت دارید و قصد دارید برند شخصی و متمایز خود را بسازید، این مقاله را از دست ندهید.
تفاوت برندینگ Branding یا برندسازی Brand Building چیست؟ | جت
بررسی اصول و اهداف برندینگ Branding و برندسازی brand Building
 چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷    مهدیه نادعلی
یک محصول باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را کسب کند تا بتواند به یک برند تبدیل شود. از داشتن نشان و لوگو گرفته تا پاسخ به یک نیاز خاص مشتری. اوج موفقیت یک برند این است که بتواند جامعه هدفش را با خود همراه کند و راهی به ذهن و قلب آن‌ها باز کند. البته همه این‌ها طی فرآیند برندینگ و برند سازی به دست می‌آید. یک برندینگ خوب، خدمات و محصول مورد نظر ما را به اوج محبوبیت و شهرت می‌رساند.
10 گام برای داشتن برندی موفق | اهمیت داشتن برند ماندگار
چگونه یک برند ماندگار و موفق بسازیم ؟
 سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه
هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگاری نیاز دارد که تنها یک اسم تجاری نمیباشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن هست. در این مقاله از اهمیت برند در کسب وکارها صحبت شده است.
شعار تبلیغاتی چیست؟ ویژگی های شعار تبلیغاتی گیرا | جت
چرا باید یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کارمان داشته باشیم؟
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    ملیحه
اگر مشغول راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید حتما تا به حال لیستی از جملات تبلیغاتی جذاب را آماده کردید اما اگر هنوز در انتخاب یک شعار تبلیغاتی درست مردد هستید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. در این مقاله از جت با ما همراه باشید تا بعد از فهمیدن اهمیت شعار تبلیغاتی با هم یک شعار تبلیغاتی منحصر به فرد خلق کنیم.
بازاریابی عصبی چیست | مزایای بازاریابی عصبی در عرصه تجارت | جت
بازاریابی عصبی چیست ؟ نورومارکتینگ چه کاربردهایی دارد ؟
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
نورومارکتینگ، شاخه جدیدی در حوزه بازاریابی است که از علم پزشکی برای بهبود عرصه بازار کمک می‌گیرد. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید مشتری‌هایتان را بهتر بشناسید تا با صرف بودجه تبلیغاتی کمتر، فروش بیشتری داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

آموزش انواع روشهای فروش اعم از فروش اینترنتی، فروش تلفنی و سایر روشهای مرتبط از طریق کتاب و فیلم  و همچنین آموزش برندسازی را در سایت جت بیاموزید.

 

آموزش فروش

اگر می خواهید فروش را به عنوان یک علم یاد بگیرید مقالات آموزشی سایت جت را در مورد فروش دنبال کنید.یادتان باشد که شما در حرفه فروشندگی هر روز می توانید رشد کنید، داستان های جدید یاد بگیرید و ایده های خلاقانه به کار ببرید. استفاده از ابزارهای جدید و روش های نو شما را همیشه یک گام جلوتر از دیگران قرار خواهد داد.

فروش هدایت و راهنمایی کردن مشتری است، برای یک انتخاب صحیح است.

فروش مهمترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. اگر نتوانید خوب بفروشید باید یکی را پیدا کنید که کار فروش را برایتان انجام دهد.و اینطوری شما به آن فرد وابسته خواهید شد اما فروش یک مهارت قابل یادگیری است. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه خوب بفروشید و اگر بتوانید خوب بفروشید می توانید همه چیز را تحت کنترل قرار دهید.

در این بخش از سایت جت با انواع روش های فروش مانند فروش تلفنی و اینترنتی از طریق مقالات آموزشی،فیلم و کتاب آشنا شوید و با بکارگیری آن ها در کسب و کار خود شاهد رشد چشمگیر فروش خود باشید.

آموزش برندسازی

برندسازی یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. در این بخش از سایت جت، اصول و مراحل برندسازی برای  کسب وکار های مجازی و آنلاین آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال این موضوع هستید که چگونه برندسازی کنیم ، چگونه برنسازی شخصی داشته باشید؟ این صفحه و مطالب آن  مخصوص شماست! و برای شما تهیه شده است.

 معمولا برندسازی و برندینگ به ویژه در مراحل ابتدایی آن هزینه بالایی دارد. تبلیغات یکی از کارهای معمولا پرهزینه است که برای برندینگ کاملا ضروری است. اما باید توجه داشت که اگر تبلیغات با اصول و قواعد صحیحی انجام شود، پس از مدتی و یا بلافاصله، نه تنها هزینه تبلیغات را بازگشت خواهد داد بلکه موجب افزایش سود نیز خواهد شد. در این بخش با قواعد و اصول اینکار آشنا می شوید، برندسازی را به شما آموزش خواهیم داد. همراه جت باشید.