5 ترفند جذاب درآمدزایی از اینستاگرام بدون نیاز به سرمایه

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد کرد ؟!  بنابراین با ما همراه باشید تا تکنیک های طلایی برای کسب درآمد را معرفی کنیم.
 ۱۴۰۰/۸/۱۱ | ۲۳:۱۰  زمان مطالعه 5 دقیقه امتیاز:
5 ترفند جذاب درآمدزایی از اینستاگرام بدون نیاز به سرمایه

 

درآمدزایی کار راحتی نیست و سختی‌های زیادی دارد. به همین دلیل اکثر افراد برای کسب درآمد مطلوب با مشکل روبرو می‌شوند.طبق آخرین آمار اینستاگرام ، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. 

شاید از خود بپرسید: چگونه مردم در اینستاگرام کسب درآمد می کنند؟ آیا کسب درامد از اینستاگرام حقیقت داره؟

شما هم جزء این افراد هستید؟ پس مطلب درستی را انتخاب کرده‌اید.

در این مطلب تاکتیک‌هایی را به شما نمایش می‌دهیم که واقعاً کار می‌کنند. تاکتیک‌هایی که انجامشان راحت است و ایده های مؤثر به شما می دهندکه به نوبه خود باعث افزایش درآمد کسب و کار شما می‌شود.

 

چگونه از طریق اینستاگرام کسب درامد کنم؟

کسب درآمد از اینستاگرام

1.فروش کالا و خدمات

    اولین روش کسب درآمد از اینستاگرام که بسیاری از افراد از طریق آن درآمدزایی می کنند کسب درآمد از طریق فروش کالا و خدمات است. افرادی که از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است یک سری محصولات و خدماتی از خودشان یا دیگران داشته باشند و درون اینستاگرام بفروشند. ممکن است محصولات تان به صورت فیزیکی و یا دیجیتالی باشد. اصلاً فرقی نمی کند! 

شما می‌توانید هر محصول و خدماتی که دارید را در اینستاگرام بفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما صاحب یک فروشگاه فروش کفش باشید. می‌توانید تصاویر کفش هایتان را در این شبکه اجتماعی قرار بدهید و به مخاطبان و کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند بفروشید. یا اگر در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید و محصولات آموزشی می فروشید می توانید محصولات تان را در اینستاگرام قرار بدهید. البته علاوه بر محصولات خود می توانید محصولات دیگران هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام تان بفروشید.

 

2.فروش تبلیغ مستقیم

   از متداول ترین شیوه های درآمد زایی از اینستاگرام این شیوه است و به این صورت هست که در مقابل تبلیغات بنری پیج های دیگری را که داخل پیج خودتان میگزارید مبلغی را دریافت میکنید.

 

3.برند سازی حرفه ای در اینستاگرام

   یکی دیگر از روش های غیر مستقیم کسب درآمد از اینستاگرام از طریق برندسازی در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام سعی می‌کنند با برند سازی مخاطبان و کاربران زیادی را وارد کسب و کارشان کنند و بر روی آن ها عملیات بازاریابی را انجام بدهند.

در این روش معمولاً کسب و کارها مخاطبان و کاربران را از اینستاگرام به داخل سایت هدایت می کنند و بعد روی آن ها عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می دهند تا مخاطبان و کاربرانی که وارد سایت شده است عاشق کسب و کار و محصولات  بشوند.

این روش یکی از روش های مهم کسب درآمد از اینستاگرام است. چون در این روش صاحب کسب و کار می توانند مانور بیشتری بر روی مخاطبان و کاربرانی که به کسب و کارش علاقه دارند بدهد. البته شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. اگر کسب و کار اینترنتی دارید می توانید برای برندسازی و حتی افزایش مخاطبان و کاربران سایت از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید.

البته اینستاگرام فقط مخصوص کسب و کار های اینترنتی نیست. اگر کسب و کار فیزیکی مثل فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لباس، فروشگاه لوازم موبایل و… هم دارید می توانید از اینستاگرام برای فروش محصولات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: حذف مخاطبین تلگرام به صورت گروهی و تکی

4.فروش فالوور و لایک و کامنت اینستاگرام 

  یکی دیگر از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام که می توانید با استفاده از این روش به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی روز برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است.

این مدل کسب درآمد از اینستاگرام یکی از بهترین وساده ترین روش های درآمدزایی است. همانطور که می دانید اگر بخواهید از طریق پیج اینستاگرام درآمد زایی کسب کنید حتماً باید تعداد فالوور ها زیاد باشد در غیر این صورت نمی توانید از پیج درآمدزایی کسب کنید.

بسیاری از افراد به دلیل اینکه پیجی با فالوور های واقعی و زیاد ندارند نمی توانند از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که نمی توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید سخت در اشتباه هستید.

در این روشی که به شما معرفی خواهم کرد می توانید با هر شرایطی  که دارید از طریق اینستاگرام درآمدزایی کسب کنید. شما نهایتا به روزانه 2 الی 3 ساعت کار کردن در روز خیلی راحت می توانید به درآمد میلیونی در ماه از طریق اینستاگرام برسید.

 

5.کسب درآمد از استوری و لایک اینستاگرام

  این هم یه روش جالب و عالیه برای کسب درآمد از اینستاگرام، کافیه مثلا توی استوری یه برند یا کالا و... ای رو تبلیغ کنید و پولتان را در جیب خود بگذارید .

 

آیا کسب درآمد از اینستاگرام رو پیشنهاد می کنیم؟

  خب اگر کلا به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارید، همین الان شروع کنید چون لذت بخش است، ولی در مجموع اگر می خواهید کاری جدی در اینترنت انجام دهید پیشنهاد می کنم اول خیلی خیلی راجع به این زمینه مطالعه کنید ( دو ماه مطالعه، روزی ۴ ساعت) و بعد وارد این زمینه شوید، وگرنه بدجور شکست خواهید خورد .

 

چگونه در اینستاگرام یک دنبال کننده قوی بسازیم؟

 حال ، چگونه می توانید یک دنبال کننده قوی در اینستاگرام ایجاد کنید؟ همین امروز از این 13 نکته استفاده کنید تا بتوانید تعداد پیروان خود را افزایش دهید. 

فالوورهای قوی کلیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

  •  موضوع و هدف خود را کاملا و دقیق مشخص کنید
  •  تولید محتوای خوبی داشته باشید.
  •  چالش برگزار کنید، فالوور ها را غافل گیر کنید
  •  در حوزه موضوع کسب و کار خودتان فعالیت کنید
  •  تبلیغات بیش از اندازه نزارید و اول به فکر رضایت دنبال کننده باشید
  •  اسم پیج یا برندتان را بهینه سازی کنید.
  •  پیج تان را درشبکه های مجازی دیگه بسازید و تبلیغ کنید (مثل تلگرام و یوتیوب)
  •  حتما برای پیج و موضوع خودتون یک سایت تشکیل بدهید 
  •  خلاق باشید و ایده های جدیدی را ایجاد کنید.
  •  زیر پست ها هشتگ مناسب و روی عکس ها اسم برند را قرار دهید.
  •  با پیج های دیگر تبادل تبلیغات انجام دهید
  •  از استوری و لایو اینستاگرام حتما و حتما استفاده کنید

 

درآمدزایی از اینستاگرام یا تلگرام؟

 

کسب درآمد از اینستاگرام یا تلگرام؟

   در اینستاگرام همه برای دیدن می آیند، اما در تلگرام برای برقراری ارتباط. اما سوال اینجاست که کدام کسب درآمد از اینستاگرام یا تلگرام می‌تواند یک منبع پول ساز برای شما باشد؟ هر کدام از این شبکه های اجتماعی خصوصیات مربوط به خود را دارند که هرکدام برای مخاطب می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.

 

مزایای کسب درآمد با اینستاگرام

   از مزایای کسب درآمد از اینستاگرام می توان به آسان بودن دستیابی به درآمد بالا اشاره کرد. حال که اینستاگرام در طول سالیان رشد کرده امکاناتی را فراهم می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات خود را به صورت عکس ، برند و لینک‌های حاوی توضیحات محصول، قیمت و خرید را برای مخاطبان و مشتریان امکان‌پذیر کرده و کاربر مستقیماً به فروشگاه آنلاین وارد می شود. باید این نکته را نیز یادآور شویم که ۷۲ درصد از کاربران اینستاگرام برای خرید محصولات از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

شاید بتوان گفت امروزه محیط اینستاگرام جذاب تر و راحت تر از تلگرام برای عموم جا افتاده است. قطعاً شما هم با دیدن محیط اینستاگرام می بینید که جوان ها بدون محدودیت سنی و حتی مسن ترها اغلب دیده می شود که با ساخت کلیپ کوتاه معرفی و یا آموزشی و تبلیغ آن به درآمدهای قابل توجهی می رسند. این در حالی است که امروزه این مورد در تلگرام کمتر دیده می شود و تنوع کاری در اینستاگرام بیش تر و جذاب تر است.

در کل می توان گفت، اینستاگرام به فضای بهتری برای کسب درآمد نسبت به تلگرام تبدیل شده است. توصیه می شود برای شروع از اینستاگرام، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

  •  امکان استفاده همه گیر
  •  نرخ تعامل بالا
  •  درآمدزایی مستقیم بالا نسبت تلگرام
  •  ارتباط موثر با درج استوری
  •  استفاده از اینفلوئنسرها
  •  امکان دیده شدن با هشتگ
  •  خلاقیت بیشتر
  •  کمک بهتر به ساخت برند

مزایای کسب درآمد با تلگرام

   برای مثال، کاربران در تلگرام برای ارتباط با دیگران پیام شما را منتشر خواهند کرد. اما در اینستاگرام کاربر، با دوست و آشنایان خود در ارتباط است آن ها را منشن می‌کند تا عکس مد نظر را به هم نشان دهند. یکی از خصوصیت هایی که در کسب درآمد از تلگرام ارزشمند بوده و فعلاً در اینستاگرام قابلیت دسترسی و استفاده از آن را ندارید، ایجاد گروه های مشتریان در تلگرام است که با آن تعامل های پیوسته برقرار کرده و این برای ایجاد یک کسب و کار باید مد نظر باشد.

اما در مجموع نمی‌توان نفوذ تلگرام و انتقال دیتای آن را هم ندید و باید به آن احترام گذاشت، زیرا بسیاری از کانال‌های آموزشی در تلگرام و گروه‌های دوست داشتنی خانوادگی در آن وجود دارد، یکی از امتیازهای تلگرام نسبت به اینستاگرام محسوب می‌شود.

  •  معرفی کالا و خدمات
  •  چت و ارتباط با کیفیت و موثر
  •  اطلاع رسانی و اخبار
  •  کسب درآمد بدون نیاز به داشتن فروشگاه
  •  انتقال فایل با حجم های بالا و کیفیت عالی
  •  امکان ذخیره اطلاعات با حجم بالا
  •  اشتراک گذاری لینک ،متن و به انواع مختلف
  •  امکانات متنوع ارسال و دریافت پیام

در نتیجه می توان گفت با توجه به فضای بهتری که اینستاگرام از نظر تعامل برقرار کرده است، با اینستاگرام خیلی سریع تر می توانید به درآمد بالا برسید و رسیدن به این هدف نیازمند تلاش هر روز و مستمر است.

 

چگونه می توانم بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب کنم؟

درآمد سازنده اینستاگرام

   

از اینستاگرامرهای موفق یاد بگیرید. آنچه را که از آنها آموخته اید با نقاط قوت خود در بازاریابی ، عکاسی ، قصه گویی و طراحی عکس ترکیب کنید. تا حد امکان دنبال کنندگان خود را افزایش دهید ، مسابقه ایجاد کنید و با ارسال عکس های جدید یک یا دو بار در روز فعال باشید. و البته ، محصول قوی داشته باشید و مطمئن شوید که همه مشتریان شما راضی هستند.

ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا بتوانید از اینستاگرام سود کسب کنید بنابراین همین حالا دست به کار شوید و ذهن باز داشته باشید تا به اهداف خود دست یابید.

 

نتیجه گیری

به طور خلاصه ، در اینجا همه راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام آمده است:

  •  فروش کالا و خدمات
  •  فروش تبلیغ مستقیم
  •  برند سازی حرفه ای در اینستاگرام
  •  فروش فالوور و لایک و کامنت اینستاگرام
  •  کسب درآمد از استوری و لایک اینستاگرام

اینستاگرام به دلیل جذب مخاطب بالاتر تاثیر بیشتری در درآمدزایی نسبت تلگرام دارد.

اگر شما هم پیشنهادی در این زمینه دارید ، حتما برای ما کامنت کنید.

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (1 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۱۳ آبان ۱۴۰۰
خیلی از این شگرد ها در درآمد زایی کمک می‌کنه ممنون از نویسنده مقاله