مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

مدیر سایت تا کنون 170 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب مدیر سایت تا کنون توسط 487026 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب مدیر سایت در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی ، استارتاپ ، مدیریت و کارآفرینی ، نرم افزار و اپلیکیشن ، دانستنی ها ، هوش مصنوعی ، شبکه و اینترنت ، ارز دیجیتال ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 170

بازدید مطالب: 487026

آخرین مطالب نوشته شده توسط مدیر سایت :

معرفی ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی
ساخت ویدیو با هوش مصنوعی
 سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲
ساخت ویدیو با هوش مصنوعی یک فرایند است که از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ایجاد ویدیوهای خلاقانه و جذاب استفاده می‌کند. در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید تا با ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی آشنا شوید.
آموزش  تبدیل word به pdf در کامپیوتر و گوشی
تبدیل word به pdf
 دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
در این مقاله از سایت جت به آموزش تصویری تبدیل ورد به پی دی اف در سیستم عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز و مک می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.
آدرس URL چیست؟ ساختار URL چگونه است؟
همه چیز درمورد URL و ساختار آن
 دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
آدرسURL چیست؟ در این مقاله از سایت جت به بررسی ساختار URL و انواع آن میپردازیم و نحوه ساخت URL را بیان میکنیم؛ با ما همراه باشید.
۷ اشتباه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی چگونه تعریف میشود
 چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰
یکی از جذاب‌ترین و سریع‌ترین راه‌های کسب و کار در حال حاضر کسب و کار اینترنتی است، توجه به برخی نکات می‌تواند موفقیت شما را کمتر با اشتباه مواجه کند. با ما در این مقاله از سایت جت همراه باشید.