کار در منزل بافتنی

اگر گاهی برای خودتان شال می‌بافید؛ اگر دوست دارید هم در منزل باشید و هم از هنرتان کسب درآمد کنید با ما همراه باشید تا کار در منزل بافتنی، لیف بافی و دکمه دوزی را در این مقاله از سایت جت بررسی کنیم.
 ۱۳۹۸/۲/۱۴ | ۰۹:۳۰  زمان مطالعه 8 دقیقه امتیاز:
کار در منزل بافتنی

این روزها بازار تبلیغات کار در منزل و کسب درآمد از ایده‌های پولساز خانگی، بسیار داغ است. کافی است به سراغ موتورهای جستجو بروید و جمله «ایده‌های کار در منزل برای خانم‌ها» را جستجو کنید؛ با انبوهی از ایده‌های کاربردی و گاهی عجیب مواجه می‌شوید.

مثلاچه کسی فکر می‌کرد روزی بتوان از «کار در منزل دکمه دوزی» درآمدی به دست آورد؟ اگر هنرمند هستید و نیم نگاهی هم به  کسب درآمد از هنرتان دارید؛ در این مقاله از جت با ما همراه باشید تا با هم زیر و بم دنیای کار در منزل بافتنی، لیف‌ بافی و البته دکمه دوزی را بررسی کنیم.

فهرست بندی
با کار در منزل بافتنی، هنر مادربزرگ‌ها را به سرمایه تبدیل کنیم
برای شروع کار در منزل بافتنی به چه وسایلی نیاز داریم؟
در بازار کار بافتنی مرزهای هنرتان را گسترش دهید
توصیه‌هایی برای پیشرفت در کار در منزل بافتنی
درآمد کار در منزل بافتنی
کار در منزل لیف بافی، هنری ساده و درآمدزا
کار در منزل لیف بافی را از کجا شروع کنیم؟
در آمد کار در منزل لیف بافی
کار در منزل دکمه دوزی؛ هنری برآمده از دل کاردستی‌ها
شاخه‌های مختلف کار در منزل دکمه دوزی
جمع بندی

با کار در منزل بافتنی، هنر مادربزرگ‌ها را به سرمایه تبدیل کنیم

اگر به خاطرات کودکی خود رجوع کنیم؛ احتمالا تصویری از مادر و مادربزرگمان پیدا می‌کنیم که زیر کرسی یا کنار بخاری نشسته‌ بودند و «یکی از زیر یکی از رو» گویان، با دو میله بافتنی و مجموعه‌ای از کلاف‌ها جادو می‌کردند؛ جادویی که حالا می‌تواند برای زن‌های خانه‌دار درآمد زیادی را ایجاد کند.

کار در منزل بافتنی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا هنر بافتنی را به سرمایه تبدیل کنید. بافتنی یکی از هنرهای سنتی و قدیمی ایران است که همچنان در بسیاری از مناطق کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. بافتنی می‌تواند به عنوان یک شغل خانگی بسیار سودآور باشد و درآمد خوبی را برای شما فراهم کند.

پس از یادگیری مهارت‌های بافتنی، می‌توانید با شروع به کار در منزل، تولیدات خود را به فروش برسانید. برای این منظور، می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فروش آنلاین، محصولات خود را به فروش برسانید. همچنین، می‌توانید با حضور در نمایشگاه‌های هنری و بازارچه‌های محلی، محصولات خود را به نمایش بگذارید و به فروش برسانید.

برای شروع کار در منزل بافتنی به چه وسایلی نیاز داریم؟

نخ یا کاموا: تصور بافتن یک لباس بافتنی بدون کاموا و نخ مثل تصور یک انسان بدون روح است؛ در بازار، نخ‌ها و کامواهای رنگارنگی با جنس و کاربردهای متفاوتی وجود دارند؛  پس بد نیست قبل از سر انداختن اولین حلقه، انواع نخ‌ها و کامواها را بررسی کنیم. 

  • الیاف طبیعی 

پشم گوسفند: الیاف گوسفندی از اولین انتخاب‌ها برای تولید لباس گرم هستند؛ چرا که به دلیل ساختار فیزیکی این نوع الیاف پشمی، لباس‌های بافته شده از آن، خاصیت ارتجاعی دارند و به خوبی می‌توانند متناسب با تغییرات جوی، بدن شما را گرم نگهدارند؛ در کنار همه این‌ها منافذ ریز موجود در این الیاف باعث می‌شوند تبادل هوا به راحتی انجام شود؛ از طرفی رنگ‌پذیری الیاف پشمی بسیار بالا است و همین  باعث تنوع زیاد محصولات این نوع الیاف می‌شود.

آلپاکا: آلپاکا نوعی لاما است که در مناطق کوهستانی آند در اکوادور و پرو، شمال بولیوی و شیلی نگهداری می‌شود. از الیاف آلپاکا برای تهیه جوراب، دستکش، کلاه، پتو و پانچو استفاده می‌کنند. البته معمولا در میان انبوه بافتنی‌ها، این نوع الیاف کمتر به چشم می‌خورد؛ و معمولا واژه آلپاکا به عنوان اصطلاحی در صنعت نساجی به کار می‌رود که در آن  با استفاده از نخ آلپاکا ابتدا پارچه را می‌بافند و سپس از این پارچه مرغوب در تولید محصولاتی مثل پانچو و پتو استفاده می‌کنند.

کشمیر: لباس‌های بافته شده از کشمیر، مرغوب‌ترین نوع لباس هستند؛ چرا که دارای بافتی ظریف و در عین حال مقاوم هستند و پوششی سبک و لطیف را برایتان به ارمغان می‌آورند. کشمیر رنگ‌رزی نشده در رنگ‌های سفید و خاکستری و طیف متنوعی از قهوه‌ای یافت می‌شود. 

موهر: نخ موهر یکی از مرغوب‌ترین نخ‌های موجود در بازار است؛ چرا که بافت آن دیر چروک می‌شود و از استحکام بالایی برخوردار است.

کتان: لباس‌های بافته شده از نخ کتان، سبک و خنک هستند و برای بافت لباس‌های بهاره و تابستانی انتخاب مناسبی به نظر می‌رسند؛ بنابراین اگر بخواهید کار در منزل بافتنی را در فصلی غیر از زمستان دنبال کنید بهتر است از این نوع نخ‌ها استفاده کنید.

ابریشم: همان‌طور که از نامش پیدا است از پیله کرم ابریشم به دست می‌آید و یا ممکن است به صورت مصنوعی تولید شود؛ این نوع نخ، گرمای الیاف پشمی را دارد اما فاقد خاصیت ارتجاعی است.

الیاف مصنوعی: با صنعتی شدن دنیا، کم کم نخ‌های طبیعی جای خود را به نخ‌های مصنوعی و ساخته دست بشر می‌دهند؛ از مهمترین انواع نخ مصنوعی می‌توان به نخ آکریلیک و نخ پلی استر و پلاستیک اشاره کرد. لباس‌های بافته شده از این نخ‌ها، معمولا با دوام هستند و به راحتی می‌توان از ماشین لباسشویی برای شستشوی آن‌ها استفاده کرد؛ ضمن این‌که قیمت ارزان‌تری هم دارند.

فیبرهای مصنوعی: با ترکیب یک یا چند نخ طبیعی، می‌توان خاصیت‌های بافت را تغییر داد؛ به طور مثال اگر نخ کتان را با پشم ترکیب کنیم خاصیت ارتجاعی محصول نهایی افزایش می‌یابد یا از ترکیب آلپاکا با پشم می‌توانیم به محصولی به مراتب نرم‌تر دست پیدا کنیم.

کامواهای مدرن: از نخ‌های مدرن می‌توان به اسپیرال، خز و فلز اشاره کرد؛ کار با این نوع نخ‌ها کمی دشوار است و بهتر است در ابتدای کار به سراغ این نوع  از نخ‌ها نروید.

  • میله

طبیعتا نخ‌ها خود به خود به هم بافته نمی‌شوند و برای بافتن آن‌ها به وسیله‌ای به نام میله احتیاج داریم. میله‌های بافتنی در اندازه‌ها و جنس‌های گوناگون در بازار وجود دارند که با توجه به نوع الیاف و محصولی که می‌خواهید ببافید؛ می‌توانید از انواع میله‌های چوبی، فلزی، پلاستیکی و یا بامبو استفاده کنید. معمولا تازه‌کارها از میله بامبو استفاده می‌کنند چرا که سطح آن به گونه‌ای است که امکان سُر خوردن نخ روی آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. نخ‌های فلزی مقاوم هستند اما ممکن است سنگینی و عدم انعطاف آن‌ها در شروع کار آزاردهنده باشد؛ در نهایت به میله‌های چوبی می‌رسیم که از سایر میله‌ها گران‌تر هستند اما در عین حال استحکام و کارایی راحتی دارند.
اندازه و قطر میله‌های بافتنی هم متفاوت است. قطر میله بافتنی بر حسب میلی‌متر  روی میله درج می‌شود. دومین عدد روی میله شماره آن را نشان می‌دهد که از صفر برای نشان دادن نازک‌ترین میله تا 50 برای ضخیم‌ترین میله استفاده می‌شود. اندازه میله هم عدد سومی است که روی آن درج می‌شود. در جدول زیر می‌توانید اندازه و سایز میله‌های مختلف را بر اساس سیستم شماره‌گذاری آمریکایی و انگلیسی ببینید: 

  • سایر ابزار و لوازم مورد استفاده

در ابتدای کار معمولا به این لوازم جانبی نیازی ندارید و با پیشرفت بیشتر می‌توانید بر اساس نیازتان هر یک از آن‌ها را خریداری کنید؛ این لوازم شامل سنجاق نگهدارنده گره بافتی، گیره علامت‌گذاری روی گره بافتی، متر اندازه‌گیری، رج شمار، حفاظ انتهای میله، قیچی و سوزن کوبلن دوزی است.

در بازار کار بافتنی مرزهای هنرتان را گسترش دهید

امروز دیگر استفاده از هنر بافتنی تنها محدود به پوشاک و لباس‌های زمستانی نیست؛ و شما می‌توانید با کمی ذوق هنری، محصولاتی جدید و متفاوت تولید کنید. در این بخش به معرفی محصولات بافتنی‌ای که می‌توانید با کار در منزل بافتنی تولید کنید؛ می‌پردازیم.

پوشاک: به راحتی و با کمی حوصله می‌توانید انواع لباس زمستانی مثل کلاه، جوراب، دستکش و .... را ببافید و با قیمتی خوب به فروش برسانید. بهتر است از اواسط پاییز شروع به بافتن کنید تا در زمستان با کمبود مواجه نشوید. 

سیسمونی: یکی از بازارهای پر درآمد کار در منزل بافتنی است؛ بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به جای تهیه لباس‌های نوزادشان از مراکز فروشگاهی، لباس‌هایی متناسب با سلیقه خودشان و البته منحصر به فرد برای نوزادشان سفارش دهند. در انتخاب الیاف مورد استفاده در سیسمونی دقت و وسواس به خرج بدهید و تا می‌توانید از الیاف طبیعی و رنگ‌های شاد استفاده کنید.

عروسک‌سازی: با توجه به آلودگی‌های محیطی بسیار زیاد، بسیاری از مادران به دنبال عروسک‌هایی هستند که قابل شستشو و فاقد مواد آلرژیک باشند. بنابراین بازار کار بافتنی در بخش‌ عروسک‌سازی بسیار داغ است و با کمی ذوق و سلیقه می‌توانید عروسک‌هایی منحصر به فرد بسازید.

زیورآلات: با استفاده از نخ‌های اکریلیک یا چند رنگ می‌توانید دستبند و یا گردنبند ببافید. این زیورآلات ساده، هدیه‌ای مطلوب برای افرادی هستند که به دنبال زیورآلاتی بدون آلایندگی و سبک می‌گردند؛ بنابراین جامعه هدف شما می‌تواند از یک نوجوان ده یازده ساله تا خانم‌های خانه‌دار متغیر باشد. پس تنوع را از یاد نبرید و سعی کنید با توجه به سنین مختلف زیورآلات تولید کنید.

انواع پادری و لوازم منزل: با نقشه‌های زیبا و رنگ‌های جذاب می‌توانید انواع مختلف پادری را ببافید. سعی کنید کمی در رابطه با هارمونی رنگ‌ها مطالعه کنید و به مشتری‌هایتان در رابطه با رنگ متناسب با دکور خانه‌شان مشاوره بدهید. برای بافت پادری می‌توانید از نخ‌های کلفت‌تر استفاده کنید تا کار را سریعتر به اتمام برسانید.

توصیه‌هایی برای پیشرفت در کار در منزل بافتنی

پادشاه فصل‌های شما زمستان است: بازار کار بافتنی معمولا زمستان است؛ پس بهتر است از شب‌های بلند زمستان، نهایت استفاده را ببرید چرا که عمده فعالیت شما در این فصل خواهد بود. 

شبکه‌های مجازی بهترین دوست شما هستند: یک کانال تلگرامی یا یک صفحه اینستاگرام برای خودتان بسازید؛ از محصولاتتان عکس‌هایی با کیفیت تهیه کنید، بهتر است برای نمایش بهتر لباس‌هایتان از مدل استفاده کنید تا خیلی زود با انبوهی از مشتری‌ها مواجه شوید. بهتر است با نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به صورت اصولی آشنا باشید تا بتوانید بیشترین بهره را از این شبکه ها ببرید.

عمده‌فروشی‌ها را از یاد نبرید: برای تهیه مواد اولیه مثل کاموا به بازارهای عمده فروشی مراجعه کنید؛ حتی می‌توانید برای تهیه سیسمونی از کامواهای باقی مانده اما با کیفیت استفاده کنید. به این ترتیب هزینه مواد اولیه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

تنوع را از یاد نبرید: هیچ کس به سراغ مدل لباسی که از مد افتاده نمی‌رود؛ سعی کنید از دنیای مد، رنگ‌های متناسب فصل و سال مطلع باشید. به تدریج و با ارتقاء کار در منزل بافتنی، می‌توانید به سراغ مدل‌های ژورنالی سخت‌تر بروید و کارتان را توسعه دهید. حتی می‌توانید عروسک متناسب با ایام عید ببافید و در روزهای منتهی به سال جدید به کسب و کارتان رونق بدهید.

درآمد کار در منزل بافتنی

نکته‌ای که در رابطه با مشاغل خانگی و البته بافتنی وجود دارد پر رونق بودن کار در منزل بافتنی در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج نسبت به سایر شهرستان‌ها است. شاید یکی از دلایل عمده این موضوع، صنعتی شدن بیشتر و سریع‌ترِ تهران نسبت به سایر شهرها باشد. با توجه به این نکته طبیعتا قیمت محصولات بافتنی در تهران بیشتر است.

البته قیمت محصولات بافتنی با توجه به نخ به کار رفته در آن‌، ظرافت بافت، جدید و به روز بودن مدل بافته شده، منحصر به فرد بودن یا ژورنالی بودن مدل متفاوت است. همچنین قیمت کلی سیسمونی‌ها به خاطر لوکس بودن و استفاده از الیاف با کیفیت‌تر کمی بیشتر است. 
در نهایت تفاوتی نمی‌کند یک دانشجوی هنرمند هستید یا یک خانم خانه‌دار که به دنبال راهی برای کسب درآمد از هنرهای بی‌شمارش است؛ کار در منزل بافتنی، یکی از شغل‌هایی است که می‌تواند در منزل و به آسانی شما را به درآمد مطلوبی برساند.

کار در منزل لیف بافی، هنری ساده و درآمدزا

اگر کمی به اصول و تکنیک‌های بافتن مسلط باشید برای کسب درآمد، می‌توانید به سراغ کار در منزل لیف‌بافی بروید؛ کاری که برای انجام آن در مقایسه با کار در منزل بافتنی، به زمان و تخصص کمتری احتیاج دارید. پس می‌توانید با کمی ذوق و سلیقه لیف بافی را از همین حالا شروع کنید.

کار در منزل لیف بافی را از کجا شروع کنیم؟

برای شروع کار در منزل لیف بافی با توجه به نوع لیفی که می‌خواهید ببافید؛ به قلاب یا میله احتیاج دارید؛ در رابطه با انواع میله و کارایی آن‌ها در بخش ابزار و لوازم مورد استفاده در بافتنی، توضیحات مفصلی دادیم و حالا بد نیست کمی درباره انواع قلاب صحبت کنیم.

  • انواع قلاب و کاربرد آن 

قلاب‌های بافتنی دارای اندازه و جنس‌های متفاوتی هستند. قلاب استیل یکی از رایج‌ترین قلاب‌های مورد استفاده در هنر لیف بافی است؛ از دیگر انواع قلاب می‌توان به قلاب‌های فلزی، چوبی و آلومینیومی اشاره کرد. قلاب‌ها بر اساس ضخامت شماره‌گذاری می‌شوند و معمولا برای بافت نخ‌های ضخیم و کاموا از قلاب‌هایی با شماره‌های بالاتر و برای بافت نخ‌های ظریف از شماره‌های پایین‌تر استفاده می‌شود.  
بهتر است برای شروع کار از قلاب‌های شماره 2 و 4 استفاده کنید؛ یا می‌توانید در همان ابتدا یک سری کامل قلاب بخرید و با آزمون و خطا قلابی که کار در منزل لیف بافی را برای شما آسان‌تر می‌کند؛ پیدا کنید.

  • انواع نخ استفاده شده در کار در منزل لیف بافی

برای بافتن لیف با توجه به نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید؛ فانتزی یا ساده بودن لیف، از الیاف مختلفی استفاده کنید. بهتر است برای شروع به سراغ نخ‌های آکریلیک چند رنگ بروید چرا که راحت بافته می‌شوند و به دلیل تنوع در رنگ الیاف، با چند رج زدن ساده هم می‌توانید کاری زیبا تولید کنید.

در آمد کار در منزل لیف بافی

یکی از موارد جذاب کار در منزل لیف‌ بافی، تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها در این حرفه است. اگر تصورتان از لیف، لیف‌های ساده همیشگی است بهتر است یک‌بار عبارت « کار در منزل لیف بافی » را در گوگل جستجو کنید؛ حتما از دیدن آن همه طرح و نقشه در نمایشگرتان متعجب می‌شوید.

لیف‌های موجود در بازار، طراحی‌های مختلفی دارند؛ از لیف‌های فانتزی با عکس حیوانات تا لیف‌هایی به شکل انواع میوه‌ها، یا لیف‌هایی که با نخ‌های رنگی ساده بافته می‌شوند و در عین سادگی، زیبایی و لطافت خودشان را دارند. البته لیف‌ها از نظر ظرافت و جنس هم انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع نخ به کار رفته در آن‌ها و نوع طراحی‌شان، قیمت‌گذاری می‌شوند. 
در نهایت می‌توانید کسب درآمدتان را با  لیف بافی شروع کنید و تا وقتی که کمی در قلاب بافی مهارت پیدا کنید به این کار ادامه دهید؛ پس از آن می‌توانید به سراغ انواع دیگر مشاغل خانگی مثل  بافتن انواع لباس‌ها یا حتی کسب درآمد از طریق قلاب بافی بروید.

کار در منزل دکمه دوزی؛ هنری برآمده از دل کاردستی‌ها

هیچ یک از ما در کودکی وقتی با انواع دکمه‌های رنگارنگ مشغول بازی بودیم؛ فکرش را هم نمی‌کردیم که روزی کسب و کاری به نام دکمه دوزی در منزل به وجود بیاید؛ اگر تصورتان از این کسب و کار خانگی، دوختن دکمه انواع لباس در خانه است؛ سخت در اشتباهید.

هنر دکمه دوزی هنری متنوع و سرشار از خلاقیت است که امروزه بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان به آن مشغولند؛ وجود طرح‌های متنوع در پینترست از کشورهای مختلف گواه این ادعا است؛  بنابراین با پیگیری این هنر علاوه بر کسب درآمد، یک هنر جهانی را ارائه می‌دهید. 

شاخه‌های مختلف کار در منزل دکمه دوزی

کار با دکمه‌ها به خاطر تنوعشان بسیار لذت بخش است. هنر دکمه دوزی از دل نیاز دائمی ما به تنوع و خلق کردن به وجود آمده است. یک کوسن قهوه‌ای ساده را تصورکنید؛ با استفاده از هنر دکمه دوزی و با چند دکمه زیبا می‌توانید به همان کوسن ساده، جانی دوباره ببخشید. در این بخش از مقاله جت به معرفی‌ شاخه‌های مختلف کار در منزل دکمه دوزی می‌پردازیم.

تابلویی از جنس دکمه: این روزها با کمی استعداد طراحی و نقاشی، تقریبا می‌توانیم با هر چیزی یک تابلوی زیبا خلق کنیم. با استفاده از بوم نقاشی و کمی چسب و تعدادی دکمه می‌توانید تابلوی دکمه‌ای خودتان را بسازید؛ بد نیست بدانید  این هنر در دنیا هم شناخته شده است و هنرمندان زیادی در این هنر خلاقانه مشغول به کار هستند. بهتر است در ابتدا به سراغ طرح‌های آسان‌تر بروید؛  برای شروع کار در منزل دکمه دوزی از طرح‌های آماده‌ای که در پینترست موجود است؛ استفاده کنید.

از طرح‌ها پرینت بگیرید و بعد با مدادی کم رنگ روی سطح بوم بکشید. حالا وقت آن است که به جعبه دکمه‌های رنگارنگتان نگاهی بیندازید و تابلوی زیبایتان را طراحی کنید. به هارمونی رنگ‌ها و جنس دکمه‌ها توجه کنید؛ قبل از چسباندن دکمه‌ها، بهتر است ابتدا طرح خام اولیه را با دکمه‌ها روی سطحی غیر از بوم پیاده کنید؛ پس از آن به سراغ تابلو بروید و با خلاقیت و دکمه‌ها یک تابلوی جاودانه و شگفت‌انگیز خلق کنید.

بازطراحی وسایل: تصور کنید یک کیف مشکی دوست داشتنی دارید که به خاطر حواس پرتی، یکی دو جای آن رنگی شده است؛ آیا باید از کیف محبوبتان دل بکنید؟ با کار در منزل دکمه دوزی جواب سوال شما یک «نه»ی بزرگ است. پس با استفاده از دکمه‌ها، قسمت‌های مختلف کیف را تزیین کنید و اگر نتیجه رضایت بخش بود؛ از کیفتان به عنوان یک بنر تبلیغاتی سیار استفاده کنید و به دوستانتان پیشنهاد بازطراحی اشیا و لوازمشان را بدهید. کوسن‌های قدیمی، یقه یک لباس ساده و به طور کلی هر سطح صافی که بتوانید با دوختن چند دکمه آن را زیباتر کنید؛ محلی برای نمایش هنر شما در کار در منزل دکمه دوزی است.

آلبوم‌های دکمه‌ای: آلبوم دکمه‌ای چیزی شبیه به آلبوم تمبر است با این تفاوت که قرار است به جای تمبرها، دکمه‌های جذاب جمع‌آوری و نگهداری کنید. البته این کار بسیار زمان‌بر است؛ اما شاید به عنوان یک تفریح که در دراز مدت شما را به سودی کلان می‌رساند؛ مفید باشد. به سراغ مغازه‌های مختلف بروید و دکمه‌های خاص و تک را پیدا کنید و روی یک بوم بچسبانید. همچنین می‌توانید برای رسیدن به درآمد سریع‌تر به سراغ جمع کردن انواع دکمه از یک طرح خاص بروید؛ مثلا دکمه‌هایی با طرح ایموجی این روزها بسیار پر طرفدار هستند.

ساخت زیورآلات و انواع وسایل خانگی: می‌خواهید به یک مهمانی دوستانه بروید اما گردن‌بندی متناسب با لباستان ندارید؟ شما می‌توانید چند دکمه جذاب را که دارای هماهنگی هستند در کنار هم قرار بدهید و با استفاده از یک نخ یا کش، دستبند یا گردن‌بند منحصر به فرد خودتان را بسازید؛ همچنین با استفاده از دکمه‌ها و یک موتور ساعت، هر روز به ساعت رنگارنگ خودتان نگاه کنید. البته بهتر است زیاد وقت را تلف نکنید و با عکاسی از هنرهایتان و به اشتراک گذاشتنشان در شبکههای اجتماعی، به‌طور رسمی و حرفه‌ای وارد  بازار کار در منزل دکمه دوزی شوید و به درآمدی مطلوب از هنرتان برسید.

جمع بندی

قلب هر زنی با نبض هنر می‌زند و شاید شما هم با ورود به بازار کار در منزل بافتنی بتوانید تپش تند قلب هنرمندتان را بلندتر از همیشه بشنوید. ضمن این‌که بازار کار لیف بافی در منزل، دکمه دوزی و یا بافتنی هنوز اشباع نشده است و می‌شود روی سود این بازار حساب کرد.

ما در این مقاله از جت تلاش کردیم از دریچه‌ای دیگر به هنرهای پولساز خانگی نگاه کنیم و تمام زوایای پنهان آن را به شما نشان دهیم؛ همچنین با توصیه‌هایی مثل به اشتراک گذاری تصویر محصولات تولید شده در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از وسایل و مواد اولیه مرغوب، به کارگیری ذوق و استعداد برای تولید اثری منحصر به فرد و ... سعی کردیم به شما کمک کنیم تا برای موفق شدن در بازار کار دکمه دوزی، لیف بافی و بافتنی، اولین قدم را محکم‌ و مطمئن بردارید.

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (2 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام روز بخیر، جدیدا خیلی کار با دکمه رو زیاد دیدم مطلب شما هم در مورد آلبوم دکمه جالب ود ممنون
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام روز بخیر خوشحالیم که راضی بودید.
پاسخ دهید
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام ممنون بابت مطلب خوبتون به عنوان یک زن خانه دار استفاده کردم.
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر، ممنون از شما، خوشحالیم که راضی بودید.