جت
فناوری و تکنولوژی
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
دسته بندی مقالات
کسب و کار
استارتاپ
مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار
رپورتاژ خبری چیست؟ انواع رپورتاژ آگهی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
گروه تبلیغات
رپورتاژ خبری یکی از روشهای مهم تبلیغاتی است که در آن خبری درباره یک محصول و یا خدمات یک برن، منتشر میشود. همچنین، رپورتاژ خبری میتواند به عنوان یک روش تبلیغاتی ارزان قیمت و موثر در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در نظر گرفت شود.با ما در سایت جت همراه باشید.
بازاریابی پیامکی چیست
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از روشهای مدرن تبلیغات و بازاریابی، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله از سایت جت، مفهوم و کاربردهای بازاریابی پیامکی به همراه روشهای اجرای آن به طور کامل بررسی شده است.
پادکست چیست
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
صفورا شویکلو
پادکست چیست؟ امروزه اکثر افراد زمان زیادی را در مسیر محل کار و خانه، پادکست گوش میدهند، این فایلهای صوتی روی سرورها آپلود شده و شما میتوانید از آنها استفاده کنید.
سوشیال مارکتینگ چیست
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
در این مقاله از سایت جت به تعریف سوشیال مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی اینترنتی، اهمیت سوشیال مارکتینگ در کسب و کار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
تولید محتوای متنی چیست
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
صفورا شویکلو
امروزه تولید محتوای متنی در میان انواع تولید محتوا، همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است. با ما باشید تا به جواب سوالات خود در این زمینه برسید.
معرفی کسب و کار کوچک خانگی پر سود
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
امروزه تعداد زیادی از افراد در فکر راهاندازی کسب و کار خود هستند؛ برای این کار به دنبال دلایل رشد کسب و کار کوچک خانگی پر سود اطراف خود میباشند؛ با ما در جت همراه باشید تا نمونههای موفق کسب و کارهای کوچک خانگی پر سود در ایران آشنا شوید.
بیزینس پلن چیست
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
بیزینس پلن یک طرح تجاری بلند مدت است، که هدف و روند کسب و کار شما را مشخص میکند و به رشد سریع آن کمک میکند. برای آشنایی با مفهوم بیزینس پلن و چگونگی طراحی آن، با ما در سایت جت همراه باشید.
مالکیت فکری چیست
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
مالکیت فکری به آفریدههای فکری میگویند که علاوه بر مالکیت مادی و ارزش اقتصادی، دارای مالکیت معنوی نیز میباشند، زیرا موضوع آن یک شی معین مادی نیست. در این مقاله با مفهوم کلی مالکیت فکری در سایت جت آشنا خواهید شد.
بازاریابی ویدئویی (Video marketing) چیست
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
تبلیغات ویدیویی احتمالاً هر چند وقت یک بار توجه شما را به خود جلب میکنند، اما چرا؟ امروزه اهمیت بازاریابی ویدئویی (Video marketing) به دلیل جذابیتهای بصری در مقابل محتواهای متنی بسیار افزایش یافته است.
استارتاپ یونیکورن(Unicorn Startup) چیست
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
استارتاپ یونیکورن اصطلاحی است که در صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر برای توصیف یک شرکت نوپا با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار استفاده می شود. استارتاپ یونیکورن از استارتاپهای موفق در جهان شناخته شده است.
نپوتیسم (خویشامند سالاری) چیست
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
نپوتیسم یا خویشاوند سالاری زمانی اتفاق میافتد که آنهایی که قدرت استخدام در یک شرکت را دارند، نامزدهای واجد شرایط را برای استخدام نادیده گرفته و یکی از اعضای خانواده خود را انتخاب میکنند.
فرسودگی شغلی چیست
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
فرسودگی شغلی سندرمی است ناشی از استرس مزمن که در محیط کار برای کارکنان ایجاد میشود. فرسودگی شغلی توسط سازمان بهداشت جهانی WHO نیز تایید شده است.
فلات شغلی چیست
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
فلات شغلی زمانی در یک سازمان اتفاق میافتد که یک کارمند به بالاترین سطحی که احتمالاً میتواند در یک سازمان به دست آورد رسیده باشد و هیچ چشم انداز آیندهای برای خود متصور نیست.
طراحی شغل چیست
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
طراحی شغل، فرآیند تعیین وظایف و مسئولیتهای یک موقعیت در شرکت است. طراحی شغل با هدف کمک به کارکنان در ایجاد تغییرات در محیط کار انجام میشود.
شکار استعداد (هد هانتینگ) چیست
چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
شکار استعداد در جهت شناسایی و استخدام نیرو توسط کارفرما انجام میشود. در این مقاله به بررسی شکار استعداد افراد با مهارتهای خاص برای موفقیت در سمت شغلی مناسب میپردازیم.
طراحی کمپین بازاریابی چیست
چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مینا نعمت گرگانی
طراحی کمپین بازاریابی، مجموعهای از فعالیتهای استراتژیک، در جهت ارتقای هدف یک کسب و کار است. همچنین طراحی کمپین بازاریابی تاثیر بسزایی در افزایش آگاهی برای تبلیغ یک محصول و فروش آن دارد.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Where you can buy
Louis Vuitton imitazioni
Louis Vuitton taschen replica:
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Jewelry Online
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Jewelry Online
High Quality Replica Watches
Fake Jewelry Online
High Quality Replica Handbags
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Louis Vuitton Bags
Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
High Quality Replica Handbags
High Quality Replica Handbags
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Jewelry Online
Fake Louis Vuitton Bags
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
High Quality Replica Handbags
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Jewelry Online
Louis Vuitton Handbags Replica
High Quality Replica Watches
Louis Vuitton bags Replica
Fake Jewelry Online
High Quality Replica Handbags
High Quality Replica Handbags
Louis Vuitton bags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Jewelry Online
Louis Vuitton Handbags Replica
Louis Vuitton Handbags Replica
Fake Louis Vuitton Bags
Louis Vuitton Handbags Replica
High Quality Replica Handbags
High Quality Replica Handbags
High Quality Jewelry Replica
Replica Jewelry Online
High Quality Replica Handbags
Fake Louis Vuitton Bags
Fake Jewelry Online
Louis Vuitton Handbags Replica
High Quality Replica Handbags