بازاریابی

تفاوت برندینگ Branding یا برندسازی Brand Building چیست؟ | جت
بررسی اصول و اهداف برندینگ Branding و برندسازی brand Building
 چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷    مهدیه نادعلی
یک محصول باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را کسب کند تا بتواند به یک برند تبدیل شود. از داشتن نشان و لوگو گرفته تا پاسخ به یک نیاز خاص مشتری. اوج موفقیت یک برند این است که بتواند جامعه هدفش را با خود همراه کند و راهی به ذهن و قلب آن‌ها باز کند. البته همه این‌ها طی فرآیند برندینگ و برند سازی به دست می‌آید. یک برندینگ خوب، خدمات و محصول مورد نظر ما را به اوج محبوبیت و شهرت می‌رساند.
10 گام برای داشتن برندی موفق | اهمیت داشتن برند ماندگار
چگونه یک برند ماندگار و موفق بسازیم ؟
 سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگاری نیاز دارد که تنها یک اسم تجاری نمیباشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن هست. در این مقاله از اهمیت برند در کسب وکارها صحبت شده است.
شعار تبلیغاتی چیست؟ ویژگی های شعار تبلیغاتی گیرا | جت
چرا باید یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کارمان داشته باشیم؟
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    ملیحه
اگر مشغول راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید حتما تا به حال لیستی از جملات تبلیغاتی جذاب را آماده کردید اما اگر هنوز در انتخاب یک شعار تبلیغاتی درست مردد هستید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. در این مقاله از جت با ما همراه باشید تا بعد از فهمیدن اهمیت شعار تبلیغاتی با هم یک شعار تبلیغاتی منحصر به فرد خلق کنیم.
بازاریابی عصبی چیست؟ - مزایای بازاریابی عصبی در عرصه تجارت
بازاریابی عصبی چیست ؟ نورومارکتینگ چه کاربردهایی دارد ؟
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
نورومارکتینگ، شاخه جدیدی در حوزه بازاریابی است که از علم پزشکی برای بهبود عرصه بازار کمک می‌گیرد. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید مشتری‌هایتان را بهتر بشناسید تا با صرف بودجه تبلیغاتی کمتر، فروش بیشتری داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.
اصول روانشناسی فروش و راهکارهای فروش موفق چیست؟
روانشناسی فروش تکنیکی برای افزایش فروش و جذب مشتری
 دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
در این مقاله با مفهوم روانشناسی فروش و اهداف آن آشنا می‌شویم.اگر فکر می‌کنید با وجود ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، کالای شما فروش خوبی ندارد؛ یا قصد شروع بازاریابی برای یک محصول را دارید، این مقاله را از دست ندهید.
بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیست؟ تکنیک های بازاریابی چابک | جت
اصول و تکنیک های بازاریابی چابک (Agile Marketing) چیست؟
 یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷    ملیحه
اگر به دنبال موفقیت بیشتر در کسب و کارتان هستید قطعا از بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیزهایی شنیده‌اید. اما اصول بازاریابی چابک چیست؟ برای پاسخ به این پرسش‌، در این مقاله از جت با ما باشید تا مزیت‌های بازاریابی چابک را بررسی کنیم و سپس اصول و تکنیک‌های آن را یاد بگیریم.
چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟
12 ترفند برای موفقیت در فروش اینترنتی
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در این مقاله، راهکارهای عملی برای افزایش فروش آنلاین به شما معرفی می‌شود. اگر قصد دارید محصولاتتان را از طریق اینترنت به فروش برسانید، خواندن این مقاله می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش اینترنتی محصولات و خدمات وب‌سایت شما داشته باشد.
8 تکنیک فروش موفق| بهترین نمونه مکالمه فروش
اصول فروش موفق چیست؟ روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    افسانه آقایی
رسیدن به فروش موفق هدف اصلی فروشندگان و کسب و کارها است و فروشندگان بسیاری به دنبال تکنیک های فروش موفق و منحصر به فرد هستند. ما در این مقاله 8 تکنیک مهم و اساسی را برای رسیدن به فروش موفق، معرفی می کنیم و سپس بهترین نمونه مکالمه های فروش را بررسی می‌کنیم.
چگونه یک بازاریابی ویروسی راه‌اندازی کنیم؟ | نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی دیجیتال
بازاریابی ویروسی یا دهان‌به‌دهان چیست؟
 چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷  
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ یکی از مدل‌های جذاب و مؤثر دیجیتال مارکتینگ است که از طریق بازاریابی دهان‌به‌دهان انجام می‌شود. در این مقاله نمونه‌های موفق بازاریابی ویروسی در ایران موردبررسی قرارگرفته است و هفت گام برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی دیجیتال معرفی‌شده است.