جت
فناوری و تکنولوژی
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
بازاریابی
دسته بندی مقالات
کسب و کار
استارتاپ
مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی
کسب و کار اینترنتی
بازاریابی
خطای 503 چیست
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸
محدثه مرادی
در هنگامی که گرم جستجو و گشتن در دنیای اینترنت هستید، معمولا یکی ازخطاهایی که با آن مواجه میشوید ارور 503 است. این خطا نسبت به سایر خطاها بعد از مدتی زمان برطرف میشود.
خطای 500 یا Server Error 500 چیست
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸
محدثه مرادی
خطای 500 چیست و چرا رخ می دهد؟ در این مقاله به بررسی دلایل بروز این خطا و راه حل هایی جهت برطرف کردن آن پرداخته ایم. این خطا معمولا از سمت سرور رخ می دهد و اغلب با بارگذاری مجدد صفحه رفع می گردد.
خطای 404 چیست
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸
محدثه مرادی
خطای 404 یا Page Not Faund خطایی هست که در اثر بروز مشکل در پیدا کردن صفحه اتفاق می افتد. این خطا به دلایل زیادی ممکن است روی دهد که در ادامه به بررسی دلایل و نحوه رفع هر کدام می پردازیم.
تبلیغات هزینه است یا سرمایه گذاری
یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
حامی غفاری
تبلیغات برای دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کارهای مختلف به افزایش درآمدزایی کمک میکند و صاحبان مشاغل را نسبت به رقیبان خود به مقدار زیادی جلو میاندازد. با توجه به این که تبلیغات هزینهبر است، ممکن است برخی از افراد این هزینه را تقبل نکنند و ترجیح دهند به روشهای قدیمی و زمانبر کار خود را ادامه دهند.
دیجیتال مارکتینگ چیست
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
مدیر سایت
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی چیست
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸
مدیر سایت
اگر به دنبال این هستید تا با روشهای تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸
مدیر سایت
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
محتوای سئو شده چیست
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸
حامی غفاری
رمز موفقیت در رسیدن به رتبه یک گوگل، در تولید محتوای سئو شده و محتوای کاربرپسند است. اگر شما هم میخواهید در این رقابت پیروز باشید، در این مطلب از آموزش سئو داخلی و تولید محتوا سئو شده بیشتر خواهیم گفت.
راه های افزایش فالوور اینستاگرام
یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸
محدثه مرادی
افزایش فالوور اینستاگرام یکی از دغدغههای افرادی است که از طریق اینستاگرام برای خود کسب و کاری راه انداختهاند. چرا که دارایی هر کسب و کاری در اینجا روی فالوئرهای پیج، میچرخد. درنتیجه هرچه دارایی بیشتر، کسب درآمد بیشتر!
همه چیز در مورد خرید تبلیغات گوگل
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
صبا فضلعلی
تبلیغات گوگل چیست و مزیت آن نسبت به راه های دیگر تبلیغات چیست؟ تبلیغات گوگل باعث می شود تا سایت شما در کوتاه مدت بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کند و ترافیک سایت شما را بالا می برد. اما چگونه؟!
10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت
یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
محدثه مرادی
قطعا اولین چیزی که بعد از راهاندازی یک سایت یا فروشگاههای اینترنتی به آن فکر میکنید این است که بتوانید میزان بازدید سایت خود را بررسی و تحلیل کنید. ما در این مطلب نام 10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت را برای شما آوردهایم.
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸
رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.
روابط عمومی دیجیتال چیست
یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مهدیه نادعلی
روابط عمومی دیجیتال چیست؟ DPR بر مبنای تکنولوژیهای جدید و شناخت مخاطبان حرکت میکند. برای آشنایی با تعریف، کاربردها و مزایای آن در این مقاله با ما همراه باشید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی، به شما کمک میکند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×