بازاریابی

بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیست؟ تکنیک های بازاریابی چابک | جت
اصول و تکنیک های بازاریابی چابک (Agile Marketing) چیست
 یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷    مدیر سایت
اگر به دنبال موفقیت بیشتر در کسب و کارتان هستید قطعا از بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیزهایی شنیده‌اید. اما اصول بازاریابی چابک چیست؟ برای پاسخ به این پرسش‌، در این مقاله از جت با ما باشید تا مزیت‌های بازاریابی چابک را بررسی کنیم و سپس اصول و تکنیک‌های آن را یاد بگیریم.
 چگونه رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم
افزایش رتبه سایت در گوگل
 چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷    الهه معتمدی
افزایش رتبه سات در گوگل به چه معناست و چگونه امکان پذیر است؟ در این مطلب از سایت جت، 11 ترفند کاربردی را برای شما فراهم کردیم تا با کمک آن بتوانید جایگاه سایت خود را بالا ببرید.
اهمیت بازاریابی محتوا و تاثیر آن بر رشد کسب و کار
اهمیت بازاریابی محتوا در رشد کسب و کار شما
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریابی محتوا، روش نوینی است که کسب و کارها میتوانند با تولید محتوای با کیفیت، مشتریان بیشتری را جذب کنند.یادگیری بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری لازم میباشد.
آشنایی با انواع ویدئو مارکتینگ ( معرفی مزایا و معایب )
انواع ویدئو ها در بازاریابی ویدئویی و نحوه انجام تبلیغات ویدئویی
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی، یک ابزارقوی برای جلب توجه مشتری است که دراین مطلب به تعریف، تاریخچه، انواع بازاریابی ویدیویی و همچنین اهمیت ویدیو مارکتینگ میپردازیم.
آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای رونق دادن کسب و کارها از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، لینکدین و... نیازمند یک استراتژی تولید محتوا قوی است.
لینک بیلدینگ چیست ؟ - آموزش لینک سازی داخلی و خارجی | جت
لینک بیلدینگ و آموزش لینک سازی به صورت صحیح
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
اگر با عبارت لینک بیلدینگ آشنا نیستید، نگران نباشید. در این مطلب به سادگی با لینک‌بیلدینگ و اهمیت لینک‌سازی داخلی و خارجی آشنا می‌شوید و از اثرات لینک‌بیلدینگ بر سئو می‌گوییم.
تبلیغات همسان چیست | معرفی مزایای تبلیغات همسان
تبلیغات همسان چیست و چه مزایایی دارد
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
در این مقاله از سایت جت، به بررسی مفهوم تبلیغات همسان، انواع، مزایای استفاده از تبلیغات همسان نسبت به سایر تبلیغات آنلاین و چگونگی استفاده از آن خواهیم پرداخت.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای آشنایی با مراحل نوشتن رپورتاژ آگهی و اثرات رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت و رونق کسب و کارها، در این مقاله از سایت جت، با ما همراه باشید.
چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟
12 ترفند برای موفقیت در فروش اینترنتی
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
اگر قصد دارید محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانید، در این مقاله از سایت جت، راهکارهای عملی برای افزایش فروش آنلاین به شما معرفی کرده‌ایم.
8 تکنیک فروش موفق| بهترین نمونه مکالمه فروش
اصول فروش موفق چیست
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    افسانه آقایی
رسیدن به فروش موفق هدف اصلی فروشندگان و کسب و کارها است و فروشندگان بسیاری به دنبال تکنیک های فروش موفق و منحصر به فرد هستند. ما در این مقاله 8 تکنیک مهم و اساسی را برای رسیدن به فروش موفق، معرفی می کنیم و سپس بهترین نمونه مکالمه های فروش را بررسی می‌کنیم.
پرسونای مخاطب چیست؟ | روش‌های تعیین پرسونا
پرسونا چیست
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
پرسونا چیست؟ چه طور می‌توانیم پرسونای مشتری‌ و پرسونای مخاطب‌ را طراحی کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال‌ها با ما در این مقاله از سایت جت، جت همراه باشید.
چگونه کاهش نرخ پرش می تواند سکوی پرتاب موفقیت درکسب و کار شود؟
نرخ پرش چیست
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
در این مطلب به سوال نرخ پرش چیست پاسخ داده ایم و پس از آن راه حل هایی برای کاهش نرخ پرش سایت پیشنهاد داده ایم . شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس به طور مدام سایتتان را تحلیل و بازبینی کنید و نقاط قوت آن را تقویت و نقاط ضعف را که باعث افزایش نرخ پرش می شود برطرف کنید.
لحن برند چیست؟ چطور لحن برند خود را بشناسیم؟
لحن برند چیست
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در بازاریابی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های متمایز شدن از رقبا، پیدا کردن لحن برند است، اما لحن برند چیست؟ لحن برند چه اهمیتی دارد؟ چه‌ طور می‌توان لحن برند کسب و کار خود را پیدا کرد؟ چگونه باید آن را در انواع شبکه‌های اجتماعی و محتواها انعکاس داد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
چگونه یک بازاریابی ویروسی راه‌اندازی کنیم؟ | نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی دیجیتال
بازاریابی ویروسی یا دهان‌به‌دهان چیست
 چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷    مدیر سایت
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ یکی از مدل‌های جذاب و مؤثر دیجیتال مارکتینگ است که از طریق بازاریابی دهان‌به‌دهان انجام می‌شود. در این مقاله نمونه‌های موفق بازاریابی ویروسی در ایران موردبررسی قرارگرفته است و هفت گام برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی دیجیتال معرفی‌شده است.
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند
 دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷    مدیر سایت
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند؟ ارتباط ارسال پست روزانه و سئو در گوگل
فیسبوک چیست و چه کاربردهایی دارد؟
فیسبوک چیست
 شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷    مدیر سایت
در این مقاله به بررسی تاریخچه فیسبوک، معرفی سازنده فیسبوک، بررسی تنظیمات و کار با اپلیکیشن فیسبوک پرداختیم. در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید.