۷ ویژگی کاربردی برای خرید دستگاه حضور و غیاب

امروزه هر سازمان موفق و پیشرو علاوه بر داشتن نیروی انسانی ماهر و کاربلد نیازمند ابزارهای به‌روز برای افزایش بهره‌وری آنهاست. یکی از این ابزارها بهره‌مند بودن از یک سامانه و دستگاه حضور و غیاب خوب و حرفه‌ای‌ست تا تمامی موارد و دغدغه‌های مدیران سازمان را یک‌جا برآورده سازد. این مقاله همه آنچه که برای داشتن یک سامانه حضور و غیاب کارا و قدرتمند لازم است را به شما یادآوری خواهد کرد.
 ۱۴۰۰/۷/۵ | ۲۲:۱۷  زمان مطالعه 1 دقیقه امتیاز:
۷ ویژگی کاربردی برای خرید دستگاه حضور و غیاب

در همین راستا برای افزایش بهره‌وری کارکنان به‌کارگیری ابزارهای مهم و اساسی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
یکی از این ابزارها که بیش و پیش از هر چیزی برای هر سازمان مهم‌تر است، تجهیز آن به یک سامانه و دستگاه حضور و غیاب است.

در دنیای امروز برای جا نماندن از سرعت پیشرفت کاروان تکنولوژی و رشد اقتصادی، می‌بایست همگام و همراه آن حرکت کرد. یکی از ملزومات دسترسی به این مهم داشتن پرسنل و همکارانی‌ست که به‌عنوان موتور حرکت این کاروان در کنار هر سازمانی قرار می‌گیرند و به آن ایمان دارند.

در این مطلب ۷ ویژگی کاربردی و شگفت‌انگیز که هر سامانه حضور و غیاب خوب می‌بایست داشته باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

۱.Monitoring و Push

هر دستگاه مجهز به Monitoring به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای اطلاعات تردد پرسنل را رصد نماید.
در قابلیت Push دستگاه در بازه‌های زمانی مشخص و قابل تنظیم و در دفعاتی که کاربر برای آن تعیین می‌کند اطلاعات تردد پرسنل بدون ایجاد وقفه در کارت‌زنی در Server تخلیه می‌شود.

۲.گزارش هفتگی تردد پرسنل بدون نیاز به کامپیوتر

با این قابلیت دستگاه حضور و غیاب بدون نیاز اتصال به کامپیوتر توانایی نمایش گزارش هفتگی تردد پرسنل بر روی نمایشگر دستگاه را دارا می‌باشد.

بیشتر بخوانید : چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم؟ 

دستگاه حضور و غیاب

۳.سفارشی‌سازی

به‌دلیل ساخت دستگاه به‌دست متخصصان و مهندسان توانمند ایرانی، دستگاه قابلیت ساخت به سفارش و بر اساس نیازهای مشتری را دارد. بنابراین مشتری می‌تواند هر آنچه که خواهان آن است را در دستگاهی با قابلیت‌های ویژه خریداری کند.

۴.طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت

شرکت‌های تولیدی با استانداردهای جهانی توجه ویژه‌ای به طراحی دستگاه و کیفیت قطعات به‌کار رفته در آن دارند و حاصل کار دستگاهی با طراحی مدرن، زیبا و چشم‌نواز خواهد بود که علاوه بر توانایی‌های فنی بالا چشم هر خریداری را خیره خواهد کرد.

۵.آموزش رایگان و محتوای آموزشی مناسب

برای آسانی و سهولت کار با دستگاه، ارائه کلاس‌های آموزشی رایگان به‌صورت آنلاین و حضوری کمک بزرگی خواهد بود. همچنین در دسترس قرار دادن محتوای آموزشی به گونه متن و تصویر بر روی سایت شرکت عرضه‌کننده دستگاه، امکان دسترسی در هر زمان و مکان را برای مشتریان فراهم خواهد نمود.

۶.ضمانت‌نامه معتبر

هر شرکت تولیدی معتبر با ارائه ضمانت‌نامه برای دستگاه خود نشان از این دارد که تمام قد از محصول تولیدی خود پشتیبانی خواهد کرد.

۷. نمایندگی خدمات پس از فروش

دارا بودن شبکه توانمند و سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش به‌گونه‌ای که در تمامی مراکز استان و شهرستان‌ها در دسترس مشتریان باشد، نویدبخش خرید یک دستگاه خوب و مطمئن برای مشتری خواهد بود.

سخن آخر

در این مطلب دیدیم برای داشتن یک سازمان پویا و پیشرو، نیازمند داشتن یک سامانه و دستگاه حضور و غیاب قدرتمند و کارا هستیم. در اینجا ما ویژگی‌های یک سامانه و دستگاه حضور و غیاب خوب و کاربردی را برشمردیم. هر سامانه حضور و غیاب موجود در بازار که این ویژگی‌ها را داشته باشد، انتخاب خوب و شایسته‌ای برای سازمان شما خواهد بود.

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (1 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۷ مهر ۱۴۰۰
بسیار کاربردی
۲۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. خوشحالیم که مطلب ما برای شما مفید بوده است. موفق باشید.