5 کتابی که برای رسیدن به موفقیت باید بخوانید

برای فرار از زندگی روزمره و رسیدن به موفقیت و آزادی مالی تنها کافیست 5 کتاب از دارن هاردی استاد و مربی برجسته موفقیت را بخوانید. وبسایت جت
 ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ | ۱۳:۲۷  زمان مطالعه 2 دقیقه امتیاز:
5 کتابی که برای رسیدن به موفقیت باید بخوانید

بدون شک خواندن یک کتاب، دریچه ورود به دنیای جدیدی است. کتابی خوب است که  بتواند قدرت خلاقیت و انگیزه شما را افزایش دهد و شما را به سمت رسیدن به اهدافتان هدایت کند.دارن هاردی استاد بی‌چون و چرای موفقیت، تجربه تمام عمر خود را در قالب چندین کتاب به اشتراک گذاشته است و تمام و رمز‌ و رازهایی که برای رسیدن به یک زندگی بهتر وجود دارد را با شیوه‌ای جذاب بیان می‌کند.

آیا دنبال کسب موفقیت هستید؟

و می‌خواهید از آن‌چه که امروز هستید، موفق‌تر شوید؟

حتی موفق‌تر آنچه تا به‌حال تصور می‌کردید که امکان دارد؟

این 5 کتاب تنها یک درس مشترک به شما می‌دهند: " به دست آوردن موفقیتی فراتر از حد تصور "

5 کتاب شگفت‌انگیزی که قبل از مرگ، برای زندگی بهتر باید بخوانید!   در ادامه به معرفی هرکدام از این کتاب‌ها می‌پردازیم.

 

1. اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما

این کتاب درباره‌ی موفقیت است و آنچه برای دستیابی به موفقیت، لازم دارید. وقت آن رسیده که کسی این موضوع را رک و راست به شما بگوید. مدتی طولانی است که به بازی گرفته شده‌اید و فریب خورده‌اید. هیچ فرمول مخفی، اکسیر سحرآمیز یا راه‌حل سریعی برای موفقیت وجود ندارد. شما هیچ‌وقت با روزی دو ساعت وقت گذراندن در اینترنت، به درآمد چند صد میلیون تومانی نمی‌رسید. هیچ وقت نمیتوانید پانزده کیلوگرم از وزن‌تان را در یک هفته کم کنید، با مالیدن یک کرم روی صورت‌تان، بیست سال جوان‌تر نخواهید شد، نمی‌توانید با خوردن یک قرص، زندگی زناشویی‌تان را درست کنید و موفقیت بادوام و پایدار را هم با هر برنامه‌ای که برای واقعی بودن بسیار عالی به نظر می‌رسد، به دست نمی‌آورید. خیلی خوب میشد اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، عزت نفس، روابط خوب، سلامتی و آسایش و رفاه خودتان را در یک بسته‌ی ظریف و زیبای صدفی از فروشگاه محله تان بخرید. ولی موفقیت در این دنیا این طوری به دست نمی‌آید.

کتاب اثر مرکب حاوی حقایقی است که شما را به موفقیتی فراتر از حد تصورتان راهنمایی می‌کند. کتابی که باعث ایجاد تحولی شگفت انگیز در درآمد، زندگی و موفقیت هرانسانی می‌شود.

شما می‌توانید این کتاب ارزشمند را به راحتی از وبسایت جت تهیه کنید. کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

 

خرید کتاب اثر مرکب

 

2. بهترین سال زندگی تو 

اگر به دنبال رشد شخصی و پیشرفت کاری در هر زمینه‌ای هستید باید هدف خودتان را مشخص کنید. اعتماد به نفس، مهم است؛ تصمیم‌گیری دقیق، حیاتی‌ است؛ ویژگی‌های شخصیتی در موفقیت، موثر است؛ ولی همه این‌ها در تعیین ‌کردن هدف، متمرکز می‌شوند.
برای موفقیت در هرکاری کافی است که تنها شروع کنید. امسال می‌تواند بهترین سال زندگی شما باشد!
سالی که هیچوقت تکرار نمی‌شود. باید از تک تک لحظه‌هایتان برای پیشرفت استفاده کنید.

این کتاب شما را با روشی اثبات شده برای رسیدن به موفقیت آشنا می‌کند. برای تهیه این کتاب استثنایی، تنها کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کتاب بهترین سال زندگی تو

خرید کتاب بهترین سال زندگی تو

 

3. دیوانگان ثروتساز

می توانید یکی از میلیونرهای جدید شوید چه چیزی مانع موفقیت شما می‌شود؟دوستانتان؟خانواده شما؟همکارانتان؟یا شاید خودتان مانع هستید؟ ترس یا نداشتن امنیت مالی مانعتان است؟نداشتن پول یا زمان کافی چطور؟

یا شاید صدایی در سرتان می‌پیچد و مدام میگوید که شما هیچوقت موفق نمی شوید؟ همه ی ما می توانیم کارآفرین باشیم.این کتاب آموزش راندن قطار وحشت کارآفرینی است.

کتاب “دیوانگان ثروت ساز” اصول زندگی در دوران جدید است. دورانی که در آن از عصر انبوهسازی صنعتی خبری نیست و وعدهای داده نشده که برای اشخاص، امنیت شغلی و به دنبال آن امنیت زندگی فراهم آورد.

برای تهیه این کتاب شگفت‌انگیز کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کتاب ديوانگان ثروت ساز نوشته دارن هاردی

خرید کتاب دیوانگان ثروتساز

 

4. مرد واقعی 

برای معرفی این کتاب تنها یک جمله کافی است که روی جلد این کتاب هم آمده است، مرد واقعی اثر دارن هاردی یک کلاس درس برای یادگیری اثرگذاری بیشتر و موفقیت شماست. در ادامه توضیحات دارن هاردی در مورد آن چیزی که نوشته را قرار داده‌ایم:

" می‌خواهیم از این دوره بگذریم و به یک رنسانس برسیم؛ تولدی دوباره را تجربه كنیم، از خواب غفلت بیدار شویم، بصیرت زیادی به‌دست آوریم و مسائل مختلف را عمیق‌تر درک كنیم. با این تولد دوباره می‌توانید به برتری واقعی دست پیدا كنید؛ نه این‌كه فقط عطش نفس بشری‌تان را سیراب كنید، بلكه واقعاً به جایگاه برتری برسید. به همین خاطر است كه فكر می‌كنم این دوره زندگی، بهترین بازه زمانی‌ست كه می‌توانید تجربه كنید. حداقل تا جایی كه تجربه كرده‌ام و می‌دانم! این مرحله از زندگی حتی هیجان بیش‌تری نسبت به دوران سالمندی، به من می‌بخشد... "

برای تهیه این کتاب ارزشمند کافیست برروی لین زیر کلیک کنید:

خرید کتاب مرد واقعی نوشته دارن هاردی

کتاب مرد واقعی

 

5. کتاب 10 هفته تا موفقیت بی‌چون و ‌چرا نوشته دارن هاردی

خیلی از ما روز به روز تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم تا موفق‌تر شویم اما از حد مشخصی فراتر نمی‌رویم! دلیل آن چیست؟ دارن هاردی نویسنده مشهور کتاب‌های موفقیت در کتابی که به معرفی آن می‌پردازیم، برنامه عملی و هفتگی را برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر را در این کتاب ارائه کرده است.

اگر شما هم دنبال یک برنامه جامع و عملیاتی هستید تا تلاش‌هایتان سمت و سویی درست‌ داشته باشد این کتاب مفید و کاربردی را از دست ندهید. برای تهیه این کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنید:

10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا نوشته دارن هاردی

10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا

 

جمع‌بندی

کتاب‌های زیادی در دنیا نوشته و تحسین شده‌اند، اما بدون ترید هیچ‌وقت، هیچ انسانی نمی‌تواند همه کتاب‌هایخوب دنیا  را بخواند. در دنیای امروز آن‌قدر مشغله زیاد هست که عموم مردم نمی‌توانند زمان روزانه خیلی زیادی را برای مطالعه اختصاص دهند. اگر به دنبال رشد و موفقیت در زندگی هستید و به دنبال ایجاد تحول در روند زندگی و درآمدتان هستید، ما 5 کتاب برتر حوزه موفقیت و توسعه فردی را که توسط دارن هاردی نوشته شده است را معرفی کردیم که قطعا بهترین کتاب‌های نوشته شده برای رسیدن به اهداف‌تان هستند. برای تهیه این 5 کتاب شگفت‌انگیز می‌توانید برروی لینک‌های زیر کلیک کنید:

اثر مرکب

بهترین سال زندگی تو

دیوانگان ثروتساز

مرد واقعی

10 هفته تا موفقیت بی‌چون و چرا 

دارن هاردی نویسنده و مدرس 47 سالۀ آمریکایی برنده جایزه تاثیرگزارترین سخنران سال 2016 میلادی از طرف انجمن ملی سخنرانان برتر شد. شما می‌توانید کتاب‌های دارن هاردی را به راحتی از وبسایت جت تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. ممنون از همراهی شما 

نویسنده : حسن قلیچ‌خانی

یک دیجیتال مارکتر فعال در زمینه بازاریابی محتوا و کپی‌رایتینگ هستم. مقالاتی که در سایت جت منتشر می‌کنم حاصل ساعت‌ها مطالعه و تحقیق در مورد موضوع و حاشیه‌های جانبی آن است و با هدف ارائه اطلاعاتی مفید برای مدیران کسب‌و‌کارهای مجازی نوشته می‌شود. از هر ایده یا پیشنهادی به شدت استقبال می‌کنم، پس منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان عزیز هستم.

  نظرات کاربران (1 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۷ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان کارتون عالیه دست مریزاد
۷ مهر ۱۳۹۸
خواهش میکنم دوست عزیز، خوشحالیم که مطالب سایت جت برای شما مفید واقع شده