جت
فناوری و تکنولوژی
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
بازاریابی
دسته بندی مقالات
کسب و کار
استارتاپ
مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی
کسب و کار اینترنتی
بازاریابی
روشهای بازاریابی اینترنتی در سال 2023
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
محدثه میرجعفری
امروزه بازاریابی اینترنتی به یکی از پر کاربردترین روشهای بازاریابی بدل شده است. در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روشهای بازاریابی اینترنتی در سال 2023 اشنا کنیم.
بازاریابی چیست
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
بازاریابی Marketing راهی است برای جذب مشتری. سایتها برای کسب و کار بیشتر و جذب مخاطبان مختلف از روشهای متفاوتی استفاده میکنند. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی بازاریابی، اهداف و انواع روشهای آن بپردازیم.
رضایت مشتری Customer satisfaction چیست
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
زیبا حیدری
در دنیای پررقابت اقتصاد، برای قدم گذاشتن در مسیر موفقیت، اولین و اساسیترین گام، جلب رضایت مشتری است. بدون مشتری و رضایتمندی او، هر تلاشی برای ماندگاری یک برند بیمعنا خواهد بود. زیرا بقای هر تجارتی به رضایت مشتریانش وابسته است. اگر شما هم نگران بقای کسبوکارتان هستید و میخواهید با جلب رضایت مشتری، میزان فروشتان را افزایش دهید، این مقالهی جت را از دست ندهید.
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
آیا افزایش بازدید سایت از هر راهی شما باعث بالا رفتن فروش سایت شما نیز خواهد شد؟ در این مقاله به تفضیل به این سوال پاسخ داده شده است
بهبود و افزایش سرعت لود سایت با 14 تکنیک کلیدی
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
مدیر سایت
امروزه ما شاهد کاربرانی با صبر و حوصله اندک هستیم بنابراین یکی از نکات کلیدی در جذب کاربران به سایت افزایش سرعت سایت و بارگزاری مطلوب است
پرسونال برندینگ Personal Branding یا برندسازی شخصی چیست
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
زیبا حیدری
برندسازی شخصی که در جهان با عنوان پرسونال برندینگ شناخته میشود، بحث داغ دنیای دیجیتال مارکتینگ است. این اصطلاح کاربردی میگوید افراد و توانمندیهایشان هم بهاندازه محصول نیاز به معرفی و تبلیغ دارند. متخصصان بازار، personal branding را راهی برای متمایز شدن از رقبا میدانند. پس اگر شما هم در تجارت فعالیت دارید و قصد دارید برند شخصی و متمایز خود را بسازید، این مقاله را از دست ندهید.
بررسی اصول و اهداف برندینگ Branding و برندسازی brand Building
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
مهدیه نادعلی
یک محصول باید مجموعهای از ویژگیها را کسب کند تا بتواند به یک برند تبدیل شود. از داشتن نشان و لوگو گرفته تا پاسخ به یک نیاز خاص مشتری. اوج موفقیت یک برند این است که بتواند جامعه هدفش را با خود همراه کند و راهی به ذهن و قلب آنها باز کند. البته همه اینها طی فرآیند برندینگ و برند سازی به دست میآید. یک برندینگ خوب، خدمات و محصول مورد نظر ما را به اوج محبوبیت و شهرت میرساند.
چگونه یک برند ماندگار و موفق بسازیم
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگاری نیاز دارد که تنها یک اسم تجاری نمیباشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن هست. در این مقاله از اهمیت برند در کسب وکارها صحبت شده است.
چرا باید یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کارمان داشته باشیم
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مدیر سایت
اگر مشغول راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید حتما تا به حال لیستی از جملات تبلیغاتی جذاب را آماده کردید اما اگر هنوز در انتخاب یک شعار تبلیغاتی درست مردد هستید و نمیدانید باید از کجا شروع کنید. در این مقاله از جت با ما همراه باشید تا بعد از فهمیدن اهمیت شعار تبلیغاتی با هم یک شعار تبلیغاتی منحصر به فرد خلق کنیم.
معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
بازاریابهای حرفهای برای ارسال انبوه ایمیل از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ که در این مطلب معرفی شده است، استفاده میکنند. پیش از راهاندازی کمپین ایمیلیتان این مطلب را بخوانید و با ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.
6 کتاب رایگان برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
حسن قلیچخانی
برای شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ آمادهاید؟ 6 کتاب الکترونیکی رایگان بازاریابی دیجیتال را همین الان از وبسایت جت دریافت کنید.
10 تکنیک طراحی لندینگ پیج Landing page با نرخ تبدیل بالا
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
مهدیه نادعلی
یک لندینگ پیج ( landing page ) از چه المان هایی تشکیل شده است؟ 10 تکنیک برای طراحی یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا را در این مقاله بررسی کرده ایم.
آموزش تکنیک ها و مفاهیم سئو (SEO)
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
مدیر سایت
سئو چیست؟ انواع SEO کدامند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام با مفاهیم سئو و تکنیک های مرتبط با آن آشنا شوید.
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
زینب میرفیضی
هر محتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراکگذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. در این مقاله از سایت جت به معرفی روشهای تولید آنها پرداختیم.
بازاریابی عصبی چیست
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
زیبا حیدری
نورومارکتینگ، شاخه جدیدی در حوزه بازاریابی است که از علم پزشکی برای بهبود عرصه بازار کمک میگیرد. اگر شما هم صاحب کسبوکاری هستید و قصد دارید مشتریهایتان را بهتر بشناسید تا با صرف بودجه تبلیغاتی کمتر، فروش بیشتری داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.
روانشناسی فروش تکنیکی برای افزایش فروش و جذب مشتری
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
زینب میرفیضی
در این مقاله با مفهوم روانشناسی فروش و اهداف آن آشنا میشویم.اگر فکر میکنید با وجود ارائهی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، کالای شما فروش خوبی ندارد؛ یا قصد شروع بازاریابی برای یک محصول را دارید، این مقاله را از دست ندهید.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×