گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند

گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند؟ ارتباط ارسال پست روزانه و سئو در گوگل
 ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ | ۱۲:۰۳  زمان مطالعه 1 دقیقه
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند

 گاهی اوقات سوالاتی در مورد چگونگی افزودن محبوبیت سایت در گوگل پیش می آید . نویسندگان سایت میپرسند آیا ارسال پست تعداد بالا در سئو تاثیر دارد ؟

باید خدمت این دوستان عرض کنم که گوگل به کمیت مطالب اکتفا نمیکند بلکه کیفی عمل کرده و بسته به کیفیت پست ارسالی شما به شما و پست شما امتیاز میدهد .

گوگل با چه میزان محتوا شما را محبوب میکند

پس  چه مقدار یا تعداد پست در روز ارسال کنیم تا محبوبیت گوگل Google را بدست آوریم ؟

آیا ارسال پست تعداد بالا در سئو تاثیر دارد ؟خیر

به طور مثال یک رباط روزانه ۱۰۰ پست ارسال میکند ولی هیچ کدام از پست ها توسط گوگل ایندکس نمیشوند .

و یک شخص روزانه ۱۰ پست ارسال میکند که گوگل این ۱۰ پست را در صفحات اول گوگل جای میدهد و باعث افزایش بازدید و رنک و … میشود .

نتیجه کلی : از ارسال پست های کپی و اسپم جدا خودداری کنید چون باعث میشه هیچ پیشرفتی نکنید.!ارسال پست نیازی نیست زیاد باشد باید کیفیت داشته باشد!

صرفا تولید محتوا مهم نیست بلکه کارآمدی آن مه است و معمولا یک شخص قادر نیست بیشتر از چند پست کارآمد در روز تهیه کند.

بهترين روش بهبود رنك السا نوشتن محتواي باكيفيت است. با اين كار مي توانيد مخاطبي مناسب و دائمي داشته باشيد.اما روش هايي هم وجود دارد كه بوسيله آنها مي توان رنك الكسا را بطور مصنوعي دستكاري كرد. نكته منفي اين روشها اينست كه تنها اثر كوتاه مدت دارند به اين معني كه با انجام ندادن آنها رنك شما هم به حالت سابق بازخواهد گشت.پس توصيه مي كنم روي محتواي سايتتان كار كنيد.

کپی بودن مطالب بعضی از وبسایت ها باعث کاهش رتبه آن ها در موتور های جست و جو میشود و بعضی موارد به اصطلاح باعث پنالتی شدن وبسایت منتهی میشود . بهتر است که مطالب خوبی برای وبسایتتان بنویسید و دست از کپی کردن بردارید!

مطالبي بنويسيد كه ارزش آن‌را داشته باشد ديگر وبسايتها و وبلاگها به آن نوشته لينك دهند. لينك هايي كه آنها به مطالب شما مي دهند افزايش طبيعي ، تدريجي و مداوم ترافيك سايتتان و در نهايت بهبود رنك الكسا را باعث مي شوند طوريكه مي توانيد با خيال آسوده بنشينيد و بهتر شدن رنك سايتتان را مشاهده كنيد بدون هيچ زحمت و تقلايي ! اگر از کلمات کلیدی مناسب و حداکثر 6 یا 7 کلمه کلیدی استفاده کنید کمک بزرگی به بهبود رنک سایت خود میکنید . پس با آپدیت همیشگی و با ارسال مطالبی که کپی پیست نبوده و لینکدهی مناسب و کلمات کلیدی گویا و کافی شاهد رشد بازدیدد کننده های وبلاگ یا سایتتان باشید و لذت ببرید.

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید