جت

بهینه سازی نرخ تبدیل موبایل چگونه است؟

بهینه سازی نرخ تبدیل موبایل چگونه است؟
 ۱۳۹۷/۸/۳۰ | ۰۰:۱۸
خلاصه این مطلب: امروزه شاهد توسعه تلفن های همراه و افزایش آمار استفاده کنندگان از آن هستیم و میتوان گفت محور خرید های اینترنتی تلفن همراه شده است

بهینه سازی نرخ تبدیل

امروزه شاهد توسعه تلفن های همراه و افزایش آمار استفاده کنندگان از آن هستیم و میتوان گفت محور خرید های اینترنتی تلفن همراه شده است و اکثر مردم برای اینترنت گردی و خرید آنلاین از این وسیله استفاده میکنند. بنابراین اگر تاکنون از بهینه‌سازی تبدیلات تلفن همراه غافل شده اید همین امروز اقدام کنید . برای بهینه سازی تبدیلات تلفن همراه به نکات زیر توجه کنید : 

بر اساس گزارش کام اسکور در سال 2014 رشد تجارت الکترونیک مبتنی بر موبایل چیزی در حدود 47 درصد بوده و در مقابل تجارت الکترونیک به روش سنتی تنها 10 درصد افزایش داشته. این آمار و ارقام نشان میدهد در سال های اخیر تلفن همراه و استفاده از آن برای تجارت الکترونیک از روش های سنتی کاملا پیشی گرفته و به سرعت در حال توسعه بازار خود است.

  • بهینه سازی سایت برای موبایل، تنها راه افزایش نرخ تبدیلات تلفن همراه 

گوگل طرفدار سایت‌هایی است که برای موبایل بهینه شده اند و به همین دلیل این سایت ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری کسب میکنند این رتبه بالاتر باعث دیده شده شدن سایت در بین کاربران و در نهایت افزایش بازدید و نرخ تبدیل می شود.

سایت بهینه شده برای موبایل با نام سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو شناخته می شود و به این معنا است که کد نویسی سایت به گونه ای صورت گرفته که در تمام ابزارهای متصل به اینترنت مانند رایانه، تبلت، تلفن همراه و ... به درستی نمایش داده میشود.

  • بنا به نیاز مشتری عمل کنید

ترتیب نمایش اطلاعات سایت در موبایل باید متفاوت از رایانه باشد زیرا که هدف کاربران این دو ابزار با یکدیگر متفاوت است. برای مثال یک رستوران را در نظر بگیرید، مراجعه کنندگان با تلفن همراه اغلب مواقع به دنبال آدرس و راه های ارتباطی با رستوران هستند، حال اینکه افرادی که با رایانه به سایت مراجعه میکنند احتمالا به دنبال منوی رستوران و قیمت غذاها هستند. پس طراحی برای این دو دستگاه باید متناسب با نیاز مشتری با هم متفاوت باشد. 

  • کاربران تلفن همراه کم تحمل هستند

گزارش ها و تحقیقات انجام شده نشان میدهد در صورتی که زمان بارگزاری یک سایت برای تلفن همراه طولانی باشد 43 درصد از مراجعه کنندگان سایت را ترک می‌کنند و آن را بارگزاری مجدد نمیکنند .

  • برای کاربران موبایل پر کردن فرم کاری مشقت بار است

کاربران تلفن همراه همواره به دنبال سریع ترین راه برای رسیدن به اهداف خود هستند و به همین دلیل اگر شما فرمی در سایت دارید که کاربر مجبور به پر کردن آن است و فیلد های آن بیش از 3 مورد است مطمئن باشید درصد بسیار زیادی از کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد. 

 

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
برچسب
محصولات مرتبط