چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم

یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سیستم عامل‌های موبایل، اندروید است. احتمالا شما هم حداقل یکبار به هنگام نصب برنامه با مشکل نصب نشدن برنامه در اندروید و ارور app not install روبرو شدید. برای حل این مشکل، همراه جت باشید.
 ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ | ۱۵:۰۹  زمان مطالعه 3 دقیقه امتیاز:
چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم

یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سیستم عامل‌های موبایل، اندروید است. با وجود انواع گوشی‌های آیفون که وارد بازار شد، بسیاری از مردم حتی خود شما ممکن است  همچنان به استفاده از گوشی‌های اندرویدی، وفادار مانده باشید. در آن صورت احتمالا حداقل یکبار به هنگام نصب برنامه با مشکل نصب نشدن برنامه در اندروید و ارور app not install روبرو شدید. برای حل این مشکل، همراه جت باشید.

1.ارورUnknown Sources  یا منبع ناشناخته

وقتی برنامه‌ای را از منبعی به جز پلی استور دانلود کنید برای نصب آن احتمالا با این پیغام روبه‌رو خواهید شد. این خطا به خاطر امنیت اندروید است که اجازه نصب نرم افزارهایی را که مستقیما از پلی استور دانلود نمی‌شود، نمی‌دهد.

راه حل: به قسمت تنظیمات setting موبایل رفته و از قسمت امنیت Security تیک گزینه Unknown Sources  را فعال کنید و سپس مجددا برنامه را نصب کنید.

 

ارورUnknown Sources  یا منبع ناشناخته

بیشتر بخوانید: آموزش ادیت با اینشات

2.ارور عدم وجود فضای خالی

یکی از معمول‌ترین ارورها برای امثال ما که از فیلم غذا خوردن گربه گرفته تا آهنگ تولد و... در گوشی‌مان ذخیره کردیم، مواجه شدن با خطای عدم وجود فضای خالی است. بهتر است این فایل‌های اضافی را به حافظه جانبی خود منتقل کرده تا فضای موبایل برای دانلود برنامه باز شود.

راه حل: می‌توانید با پاک کردن فایل‌های اضافی یا انتقال ان‌ها به کارت حافظه، فضای حافظه موبایل را بیشتر کنید. برای این کار می‌توانید از نرم افزار clean master استفاده کنید.  همچنین با پاک کردن کش یا حافظه پنهان بعضی از برنامه‌ها، ظرفیت موبایل‌تان بیشتر می‌شود. برای این کار به قسمت تنظیمات گوشی رفته و از بخش مدیریت برنامه‌  Application Manager برنامه‌ای که میخواهید غیرفعال کرده یا حافظه پنهانش را پاک کنید، انتخاب کرده و clear data یا uninstall را بزنید.

ارور عدم وجود فضای خالی

3.نداشتن اجازه نصب برنامه در اندروید

برنامه‌هایی که توسط اندروید تایید نشده باشد یا اصطلاحا unsigned باشند، هنگام نصب به مشکل برمی‌خورند.

راه حل: از گوگل پلی، برنامه zipsigner را دانلود و نصب کنید. بعد از اجرای برنامه گزینه Choose input/output را لمس کرده و در قسمت input in/on اپلیکیشن موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس گزینه sign the file  را لمس کنید. بعد از چند ثانیه فایل مورد نظر توسط اندروید تایید شده و مشکل نصب برطرف می‌شود.

نداشتن اجازه نصب برنامه در اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین dns برای بازی و گیم 

4.عدم شناسایی کارت حافظه

گاهی با وجودی که کارت حافظه را داخل موبایل قرار دادید، منتها کارت حافظه همچنان ناشناخته باقی مانده است. این قضیه باعث می‌شود نتوانید محل ذخیره‌سازی برنامه را کارت حافظه قرار دهید. البته بهتر است همیشه برنامه‌ها را در فضای داخلی گوشی ذخیره کنید.

راه حل: به قسمت تنظیمات گوشی رفته و گزینه Storage را انتخاب کنید. سومین بخش  Mount SD Card را لمس کنید. حالا موبایل‌تان را ریست کرده و برنامه را دوباره نصب کنید. اگر نصب نشدن برنامه، به دلیل خراب شدن کارت حافظه باشد، چاره‌ای جز فرمت آن ندارید.

برای فرمت کارت حافظه، بعد از اطمینان از وارد بودن کارت به موبایل، وارد قسمت تنظیمات موبایل شده و بعد از لمس گزینه Storage روی گزینه Format SD Card کلیک کنید. در این زمان اگر از فرمت کارت حافظه اطمینان دارید، با دیدن پیغام فرمت، گزینه ok را بزنید.

عدم شناسایی کارت حافظه

 

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت اینستاگرام

5.دارا بودن نسخه قدیمی اپلیکیشن

خطای دیگری که ممکن است در زمان نصب برنامه با آن روبرو شوید، زمانی است که نسخه قدیمی‌تر برنامه موردنظر در گوشی شما قبلا نصب شده و حالا برای نصب نسخه جدید ارور می‌دهد. کاربران با این ارور به خصوص در برنامه نصب اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند.

راه حل: نسخه قدیمی برنامه را از قسمت مدیریت اپلیکیشن، unistall کنید و سپس نسبت به دانلود و نصب نسخه جدید اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: بهینه سازی نرخ تبدیل موبایل چیست

6.نیاز به روت بودن گوشی

زمانی که برنامه مورد نظر نظر نیاز به روت کردن گوشی داشته باشد، ناچار هستید برای نصب ان را روت کنید. قبل از روت کردن باید از اطلاعات گوشی یک فایل پشتیبان تهیه کنید.

راه حل: برای روت کردن گوشی اندروید، برنامه iroot را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. بعد از اجرای برنامه، تیک گزینه I agree را بزنید. بعد از دیدن  پیغام No Root Permission، گزینه Get Root Access را لمس کنید. در این زمان حدود پنج دقیقه زمان می‌برد تا روت کردن گوشی شما به پایان برسد و با پیغام  Root Successed روبه‌رو شوید.

نیاز به روت بودن گوشی

7.خراب شدن فایل ها

یکی از فایل‌های اصلی خراب یا دستکاری شده در این صورت برای نصب برنامه به مشکل برخواهید خورد.

راه حل: در این مورد باید کدهای برنامه را دستکاری کنید که برای این کار باید برنامه apk editor را از گوگل پلی دانلود کنید. بعد از نصب و اجرای برنامه روی گزینه select apk frome app فشار دهید. سپس آیکون common edit را لمس کنید. در این قسمت نام نسخه برنامه مورد نظر را به نسخه قدیمی‌تر تغییر دهید و یا شماره SDK را تغییر دهید. حالا برنامه را در یک گوشی اندرویدی دیگر نصب کرده و شماره SDK را بررسی کرده و در APK editor APP  اعمال کنید. برنامه قبلی که نصب کردید، پاک کرده و برنامه ادیت شده را نصب کنید.

بیشتر بخوانید: چطور لوکیشن بفرستیم؟

8.دانلود ناقص برنامه

شاید برایتان پیش آمده باشد به هنگام نصب برنامه یا بازی با این ارور مواجه شوید و از طرفی حجم برنامه دانلود شده را 0 کیلوبایت نشان می‌دهد.

راه حل: این ارور نشان می‌دهد فایل مورد نظرتان، نصفه نیمه دانلود شده است و باید فایل‌ها را حذف کرده و از یک سایت دیگر دانلود کنید.

در حالت کلی اگر هنگام نصب برنامه به مشکل خوردید، می‌توانید این موارد را اعمال کنید:

  • گوشی را ریبوت کنید
  • از سالم بودن برنامه‌ای که می‌خواهید آن را نصب کنید، مطمئن شوید.
  • نسخه‌های قبلی برنامه را به طور کامل پاک کرده و سپس نسبت به نصب نسخه جدید اقدام کنید.
  • فایل  .android_secure/smdl2tmpl.asec را از کارت حافظه پاک کنید.
  • تا زمانی که نصب برنامه به اتمام نرسیده، گوشی را به موبایل یا لپتاپ وصل نکنید.
  • در اغلب گوشی‌های سامسونگ با درآوردن حافظه جانبی نیز، می‌توانید برنامه مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید.
  • بسیاری از برنامه‌های گوگل پلی به علت فارسی بودن زبان موبایل و منو، نصب نمی‌شود که در این صورت باید زبان گوشی‌تان را به حالت انگلیسی برگردانید.

اگر شما هم برای نصب برنامه به مشکل برخوردید، و هیچ کدام از این روش‌ها کارساز نبود، شاید در نهایت باید گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان

نویسنده : محدثه مرادی

بهترین نویسنده ها کسایی هستند که توانستند ناگفته ترین حرفها را به کلمه درآورند. آرزوی نویسنده شدن باعث شد تا ساکت تر بشیم و بیشتر دست به قلم ببریم و بشیم عاشق این راه... هنوز راه خیلی هست اما توی همین مسیر، کلی کوچه پس کوچه واسه دیدن و گشتن و رشد کردن وجود داره که حیفه ندیده ازشون رد شد...

  نظرات کاربران (25 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۸ مهر ۱۴۰۰
سلام. من از هربرنامه ای که از گوگل پلی نصب میکنم وخوب کار میکند یک نسخه بک آپ میگیرم تااگر برنامه ای به هردلیل حذف نصب شد آنرا از روی نسخه بک آپ گیری شده نصب کنم. مشکل من از آنجا شروع میشود که بعضی(فقط بعضی) از برنامه ها از نسخه بک آپ گیری شده نصب نمیشوندوپیام app not install ظاهر میشود. تمام راهکارهایی که شما ذکر کردید(بجزروت کردن) را چک کرده ام‌ولی مشکل باقیست وعلت را نمیدانم.لطفا شما بفرمایید.
۲۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. منبع نصب برنامه‌ها با هم متفاوت هست. به عنوان مثال برای به‌روزرسانی برخی از برنامه‌ها نیاز هست نسخه قبلی حذف شود و بعد نسخه جدیدتر نصب شود. این مشکل به دلیل نوع نصب خود برنامه رخ می‌دهد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ مهر ۱۴۰۰
خب ببینید من یه برنامه دانلود کردم یعنی قبلا داشتم ولی پاک کردم که خواستم دوباره نصب کنم دیگه نمیاره و اینکه بازیش بروزه و مشکلی نداره و برای دوستام میاد چیکار کنم؟🤕
۲۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. از چه منبعی اقدام به نصب کردید؟ پیشنهاد میکنیم از فروشگاه‌های معتبر برنامه‌ها مانند گوگل پلی استور برنامه نصب کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام من برنامه میخام نصب کنم بدون هیچگونه اروری نصب نمیشه و فقط روی مرحله در حال نصب میمونه . مشکل چیه؟ تنظیمات کارخانه بزنم میترسم اطلاعاتم پاک بشه . برای همه برنامه ها اینطوریه حتی از گوگل پلی
۴ مهر ۱۴۰۰
نصب اپلیکیشن ها در اندروید ممکن است کمی زمان بر باشد، صبور باشید
۴ مهر ۱۴۰۰
خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده
پاسخ دهید
۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام من اینشات رو نصب کردم و به دلایلی اون رو پاک کردم حالا می خوام نصب کنم میگه یک کابر دیگه نسخه دیگری از این برنامه را نصب کرده است
۱۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به علت ماندن فایل دیتای برنامه در موبایل باشد. بهتر است برای حذف برنامه از برنامه‌های جانبی حذف برنامه استفاده کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام گوشیم سامسونگ a51 چند روز پیش نسخه مود شده اینشات رو نصب کردم و بعدش به دلایلی اون برنامه حذف کردم الان هر چقدر میکنم برنامه نصب نمیشه خطای -۱۱۷ میده
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل حذف شدن ناقص برنامه رخ داده. پیشنهاد می‌کنیم برنامه را با استفاده از برنامه‌های جانبی Uninstaller حذف کنید و سپس برنامه را از طریق فروشگاه‌های برنامه مانند Play Store دانلود و نصب کنید. موفق باشید.
۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام دقیقا مشکل منم همینه مدیر محترم سایت ما چون برنامه رو حذف نصب کردیم و مشکل حذف نصب ناقص بوده برنامه تو موبایلمون نیست ک بخوایم با برنامه های جانبی حذف نصب کنیم اصا هیچ برنامه ای از اینشات نیست ولی بازم میزنه ک نسخه قدیمی بر روی گوشی شما وجود دارد لطفا راهنمایی کنید 😍
پاسخ دهید
۲۵ فروردین ۱۴۰۰
سلام من نسخه‌ی مود شده‌ی یک برنامه رو داخل گوشیم داشتم ولی وقتی اندروید یازده رو آپدیت کردم خود به خود برنامه رو ریموو کرد و هیچ فایلی از اون برنامه برام نصب نمیشه حتی از داخل گوگل پلی. برنامه دانلود میشه ولی وقتی میزنم install بعد مدت کوتاهی میگه app not installed
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. برنامه‌های مود شده گاهی اوقات مشکل ایجاد می‌کنند و احتمالا فایل‌هایی از برنامه هنوز در حافظه گوشی شما هست. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از برنامه‌های پاک کننده برنامه را به طور کامل حذف کنید و مجددا آن را از گوگل پلی نصب کنید. موفق باشید.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلامن گوشیمو آپدیت کردم اندرویدم ۱۱ شد .نسخه مود کلاچ رو داشتم ولی بعد از آپدیت شدن پاک شد و هرکار میکنم دیگه کلن کلاچ نصب نشد ن نسخه اصلی ن مود.از طریق برنامه های unistaller امتحان کردم اصلا اسمش نبود. مشکل چی هست؟
پاسخ دهید
۲۴ فروردین ۱۴۰۰
سلام من تبلت lenovo هست و تا دیشب برنامه اینستا روی گوشیم نصب بود حالا که حذف نصب کردم دوباره میخوام نصب کنم نصب نمیشه از گوگل پلی وهم تست کردم نصب نشد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. چه خطایی دریافت می‌کنید؟ احتمال دارد برنامه به طور کامل از تبلت شما حذف نشده باشد. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از برنامه‌های پاک کننده برنامه را به طور کامل حذف کنید و مجددا آن را از گوگل پلی نصب کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۱ فروردین ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید. من دیروز تبلتم به مشکل خورده و هر چی برنامه یا بازی میریزم میگه به دلیل نداشتم حجم برنامه نصب نشد! ولی حدود 1 گیگ حافظه داخلیم حجم داره مموریم هم 3 گیگ جا داره و یه مشکل دیگه ای هم که دارم اینه که وفتی میخوام برنامه ای و ببرم به حافظه مموری میگه مموری جا نداره اگه کمک کنین ممنون میشم
۱۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به چند دلیل رخ بدهد. فضای خالی به اندازه مورد نیاز برنامه نیست و به همین دلیل نیاز است فضای بیشتری را آزاد کنید. فضای کارت حافظه برای نصب برنامه‌ها راهگشا نیست. برای مشکل عدم انتقال برنامه به کرت حافظه چک کنید که کارت حافظه شما مشکلی نداشته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ فروردین ۱۴۰۰
سلام من گوشیمA11 میباشد جدیدا هرچیزی رو که از گوگل پلی دان میکنم وقتی میخوام نصب‌کنم میزنه برنامه نصب نمیشود. فضای زیادی هم دارم الان برنامه های معروفی مثل snap seed یا B612 نصب نمیشه چیکارش کنم. امکان توی تنظیمات چیزی رو غیر فعال کرده باشم که اینطوریه؟
۱۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. آیا برنامه‌های مورد نظر با ورژن اندروید شما سازگار است؟ نسخه قبلی از آنها بر روی گوشی شما نصب نشده است؟‌ موفق باشید
پاسخ دهید
۸ فروردین ۱۴۰۰
من قبلا روبیکا داشتم حذفش کردم تا نسخه جدید رو دانلود کنم وقتی که دانلود کردم دیدم برنامه نصب نمیشه چیکار کنم؟
۱۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام از چه منبعی برای دانلود آن استفاده کردید؟ چه خطایی در زمان نصب دریافت می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم برای نصب برنامه از فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند گوگل پلی استور و یا کافه بازار استفاده کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ اسفند ۱۳۹۹
باسلام من گوشیم شیائومی ردمی نوت 8 تی هست برنامه اینشات پرو رو نصب کرده بودم و بعد که پاکش کردم دوباره خواستم نصبش کنم اخطار داد که قبلا یک نسخه ناسازگار در گوشی شما نصب شده و نمیتوانید نصب کنید چیکار کنم خیلی لازم دارم؟
۲۷ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. برنامه را از چه منبعی نصب می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم از طریق اپ استورهای معتبر مانند گوگل پلی استور استفاده کنید. با تشکر
پاسخ دهید
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
من داراو هستم و به شما دوست عزیز سلام میکنم متاسفانه من به مشکل برخوردم من یک برنامه نصب کردم و اون برنامه هنگ کرد وقتی به مدیریت برنامه رفتم که اون برنامه را حذف کنم و یا گزینه پاک کردن داده را انتخاب کنم دیدم اون برنامه داره سیستم اندروید را نشون میده یعنی بجای اینکه منو و تنظیمات اون برنامه را نشون بده به اشتباه سیستم اندروید را نشون میده من نفهمیدم و در قسمت سیستم اندروید گزینه توقف اجباری را انتخاب کردم و همان موقع شکل ایکون اون برنامه ای که هنگ کرده بود از قسمت نوار وظیفه پاک شد ولی دیگه هیچ وقت اون برنامه کار نکرد و مجبور شدم موبایلم را reboot کنم ولی سیستم بالا نیامد و نزدیک بیست دقیقه حقران بودم تاسیستم بالا اومد من سوال دارم من وقتی یک نرم افزاری که نصب میکنم موقعی که اون برنامه هنگ میکنه چکار کنم وقتی به اشتباه سیستم اندروید به جای اون برنامه ظاهر میشه چکار باید کرد خلاصه چکار کنم که بدون نیاز به راه اندازی مجدد مشکل متوقف شدن سیستم اندروید و هنگ کردن نرم افزار را حل کنم ایا نرم افزاری وحود داره که وقتی سیستم اندروید به اشتباه متوقف شد کمکم کنه لطفا کمک کنید ممنونم از لطفتون
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنونیم از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. ما متوجه منظور دقیق شما نشدیم. منظور شما از سیستم اندروید چیست؟ برای حذف برنامه از منوی تنظیمات وارد قسمت برنامه‌ها بشید و بعد از اون می‌تونید برنامه‌ای که قصد حذف کردن آن را دارید انتخاب و آن را حذف کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من تبلت p5100 دارم یه کاستوم رام اندروید۷نصب کردم الان هر برنامه ای دانلود میکنم ارور canot open میده میشه راهنماییم کنید ممنون
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام برنامه‌ها را از کجا نصب می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم برای نصب برنامه از بازارهای اپلیکیشن مانند گوگل پلی استفاده کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من Redmi Go هست اخیرا هیچ برنامه ای نصب نمیشع روش فضای کافی دارم ولی بازم نصب نمیشه مشکلش چیه؟ و باید چیکار کنم؟
۱۴ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید نیاز به بررسی بیشتری دارد. آیا خطایی می‌دهد؟‌ از چه منبعی برای نصب برنامه استفاده می‌کنید؟ آیا برای نصب برنامه‌ها بر روی گوشی خود از Google Play Store استفاده می‌کنید؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام گوشیم نوت ۴ هست واتساپم نیاز به اپدیت داره ولی وقتی وارد بازار میشم میپره بیرون و بازار متوقف میشه و همچنین گوگل پلی هم نمیتونه بروزرسانی کنه نکته اینجاست که وقتی وارد مدیر برنامه ها میشم حجم گوگل پلی و بازار رو صفر میزنه و گذینه های پاک کردن داده و پاک کردن حافظه پنهان غیر فعال هست حتی وقتی فایل apk نرم افزار رو میگیرم هم اجازه نصب نمیده و میگه برنامه ای برای بازکردن این فایل وجود ندارد خواهشا راهنماییم کنید.
۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام موردی که می فرمایید مربوط بع بروز مشکل نرم افزاری در سیستم عامل موبایل است. بهتر است برای رفع این مشکل از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و موبایل خود را بازگشت به تنظیمات کارخانه ( Reset Factory ) کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۸ آبان ۱۳۹۹
توروخدا کمکم کنید برنامه Pixaloop رو نصب کردم هر کار میکنم ارور میده گوشی من j6 هست
۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام نصب نشدن برنامه بر روی موبایل می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد. یکی اینکه فضای داخلی موبایل شما کم است. فایل نصبی دچار مشکلاتی است و یا اینکه برنامه مورد نظر با موبایل شما سازگار نیست. لطفا این موارد را بررسی نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. ببخشید من هرچی برنامه دانلود میکنم میگه نصب نمیشه،مقلا اینستاگرام قبلا نصب میشد الان همش میژنه خطای ۲۴. یا ایتا رو همین امروز نصب کردم ولی بعدش پاک کردم و تا اومدم دوباره نصب کنم زد خطای ۱۸ و نصب نمیشه . ن تنها این برنامه ها بلکه هر برنامه ای هم از گوگل پلی دان میکنم نصب نمیشه
۲۴ آبان ۱۳۹۹
با سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که فرمودید ممکن است به دلیل بروز مشکل نرم افزاری در سیستم عامل موبایل شما باشد. راه حل سریع برای رفع این مشکل فلش کردن گوشی است. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی بهتر به کارشناسان با تجربه در این خصوص مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ مهر ۱۳۹۹
سلام توی گوشیم چندوقت پیش واتساپ نصب بوده ولی الان هرکاری میکنم میگه برنامه نصب نشد به یکی دیگه گفتم گفت تنظیمات کارخونه انجام بده ولی بدتر شد و علاوه بر واتساپ تلگرام هم نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنین کارم گیره
۱۳ مهر ۱۳۹۹
با سلام و احترام لطفا درباره مشکل خود توضیحات بیشتری ارائه دهید تا بتوان بررسی دقیق‌تری انجام داد. هنگام نصب با چه خطایی مواجه می‌شوید؟ این خطا در چه مرحله‌ای رخ می‌دهد؟ سیستم عامل شما اندروید است یا IOS ؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من هرچی دانلود میکنم میزنم نصب روی درحال نصب میمونه ولی نصب نمیشه مشکل و خطایی هم تنیده چیکار کنم
۱ مهر ۱۳۹۹
با سلام این مشکل ممکن است در اثر پر بودن ظرفیت حافظه داخلی و یا مشکل نرم افزاری رخ دهد و نیاز به بررسی بیشتری نیز دارد. آیا این اتفاق زمانی که از فروشگاه های برنامه هم دانلود می کنید می افتد؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ شهریور ۱۳۹۹
سلام گوشی جدید خریدم ولی برنامه ای روش نصب نمیشه. میشه راهنمایی کنید؟
۲۲ شهریور ۱۳۹۹
با سلام مواردی که ذکر کردید خیلی کلی هستند. لطفا مشکل خود را با جزئیات بیشتری مطرح بفرمایید. با تشکر
پاسخ دهید
۱۹ شهریور ۱۳۹۹
سلام من روبیکارو دانلود میکنم ولی روی گوشی نصب نمیشه هیچ خطایی هم نمیده حدود یک ماهی میشه اینطوری شده
۱۹ شهریور ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. از فروشگاه های برنامه معتبر مانند گوگل پلی استور و یا کافه بازار اقدام به نصب برنامه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام. ممنون از مطالب مفیدتون.من برنامه ویدیو کمپرسور نصب کردم .میخوام برنامه نصب کنم.میگه مشکلی در تجزیه بسته وجود داره.ممنون میشم راهنمایی کنید
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و احترام احتمالا شما از لینک خراب دانلود کردید و یا در دانلود شما مشکلی وجود داشته است که فایل اصلی را خراب کرده است. بهتر است از فروشگاه های برنامه مانند Google Play Store و یا کافه بازار جهت دانلود و نصب استفاده کنید. اگر از سایت های دیگری برنامه دانلود می‌کنید، از سایت های معتبر در این زمینه استفاده نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید من یه برنامه به اسم ZIPSIGNERرو دان کردم نصب شد اما چند تا بازی رو اومدم دان کنم نشد علتش چیه یعنی رمم خرابه؟؟؟
۲۵ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است دلایل مختلف مانند پر بودن فضای حافظه، پشتیبانی نکردن از کشور شما، سازگار نبودن با سیستم عامل و یا ورژن اندروید شما و ... داشته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام.وقت بخیر تبلت من lenovo هست تا یک هفته پیش برنامه های مختلف بصورت فایل یا از گوگل پلی نصب میشد ولی الان چند روزه فقط گزینه install میاد و هر چقدرم صبر میکنم برنامه دانلود نمیشه و رو صفحه نمیاد. اگر میشه راهنمایی کنید ممنون از سایت خوبتون
۱۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. این مشکل شما به دلیل کش کردن گوگل پلی است. میتوانید کش گوگل پلی را پاک کنید و مجددا تلاش نمایید. روش دیگر تغییر IP است. شما می‌توانید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید تا این مشکل رفع شود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ فروردین ۱۳۹۹
کمک بزرگی کردید از راهنمایی مفید شما سپاسگزارم موفق باشید
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. موفق باشید.