جایگزین‌های گوگل پلی استور

جایگزین کردن گوگل پلی استور شاید موردی باشد که بارها به آن فکر کرده‌ایم اما نمی‌دانستیم که به کدام اپ استوری که توان ارائه‌ی خدمات مختلفی را داشته باشد رجوع کنیم؛ در این مقاله از سایت جت، با بهترین جایگزین‌های گوگل پلی استور می‌پردازیم.
 ۱۴۰۰/۲/۲۵ | ۱۹:۵۷  زمان مطالعه 2 دقیقه
جایگزین‌های گوگل پلی استور

با پیشرفت کردن دنیای تکنولوژی و افزایش روزافزون کاربران در سراسر جهان، مارکت‌های مختلفی برای سیستم‌ عامل اندروید‌ و ios منتشر شده است. در این میان مارکت اندرویدی گوگل پلی با جذابیت و ارزشی که دارد موفق شده مردم بسیار زیادی را به خود جذب کند اما با نداشتن یک‌ سری از نرم‌افزارها و بازی‌ها، تعدادی از کاربران به دنبال انتخاب بهترین جایگزین برای گوگل پلی استور هستند. در این مطلب همراه سایت جت باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های جایگزین‌ گوگل پلی استور

آیا تا به حال شده است که به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید اما نرم‌افزار یا بازی خود را پیدا نکنید؟ آیا از رابط کاربری این اپلیکیشن خسته شده‌اید؟‌ ما در این مطلب قرار است به موضوع بهترین جایگزین‌های گوگل پلی استور که عمل‌کرد خوبی را داشته‌اند بپردازیم. این مهم یکی از مواردی است که کاربران بسیاری را درگیر خود کرده است که ما در این مقاله به شما جواب خواهیم داد و 5 جایگزین برتر گوگل پلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم؟

مارکت ایرانی بازار

مگر می‌شود نامی از بازار در این لیست آورده نشود؟‌ بازار با تمامی محبوبیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد هنوز که هنوز است کاربرانی را می‌بینیم که این مارکت را در موبایل خود دانلود و نصب نکرده‌اند؛ بازار به عنوان یک مارکت ایرانیِ دانلود انواع بازی و نرم‌افزار با رابط کاربری فارسی و خدمات مجزای دیگر، مثل تماشای فیلم آنلاین، می‌تواند رقیب خوبی برای گوگل پلی استور در ایران باشد؛ این نرم‌افزار بیشتر برای کسانی که به دنبال دانلود اپ‌های فارسی و ایرانی، بازی‌های کوچک و تماشای فیلم با دوبله و زیرنویس فارسی هستند مناسب است..

بازار مارکت ایرانی

مارکت ایرانی مایکت

مارکت ایرانی مایکت لیستی بی‌پایان از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی را به شما هدیه می‌کند که می‌توانند ساعت‌ها شما را پای خودشان سرگرم کنند و خدمات مختلفی را ارائه دهند. یکی از ویژگی‌های مایکت داشتن بازی‌های کوچک و بزرگی است که به همراه دیتای‌شان قابل دانلود هستند. اگر علاقه‌مند هستید که گشت‌وگذاری در لیست پر تعداد بازی‌ها و نرم‌افزارهای جالب انجام دهید، مایکت می‌تواند جایگزینی خوب برای گوگل پلی استور باشد.

بیشتر بخوانید: ایرپاد چیست

اپ استور مایکت

آمازون اپ استور

زمانی که شرکت بزرگ آمازون پشت یک مارکت حضور پیدا کند، آن مارکت نمی‌تواند خدمات بی‌کیفیتی را به کاربرانش ارائه دهد. اپ استور آمازون یکی از بهترین و جدی‌ترین رقیب‌های گوگل پلی به شمار می‌رود و می‌تواند لیستی بلند پایه از اپلیکیشن‌های مختلف را در دسترس کاربران اندروید قرار دهد.

آمازون اپ اسنور

APKMirror

APKMirror وب‌سایت بسیار گسترده‌ای است که غنی شده از انواع نرم‌ افزار و بازی‌های مختلف در سراسر جهان است که می‌تواند از اولین نسخه تا جدیدترین نسخه‌ی اپ‌های مختلف را در دسترس دانلود شما قرار دهد. به جد APKMirror یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گوگل پلی در سراسر وب است.

بیشتر بخوانید: حذف اکانت اینستاگرام 

وب سایت APKMirror

اپتوید Aptoide

اپتوید یکی از رقیبان بسیار بزرگ گوگل پلی است؛ حتی شاید تعداد نرم‌افزارهایی که در این اپلیکیشن وجود دارد از مارکت بزرگ گوگل نیز بیشتر باشد و بتواند ارائه‌ی بهتری را به شما برساند. اگر به دنبال جایگزینی گوگل پلی هستید، اپ استور اپتوید یکی از پیشنهادهای ما به شما است.

اپتوید aptoide

3 نکته طلایی برای جایگزین نکردن گوگل پلی استور

  • نکته اول: شاید از خدمات گوگل پلی آنچنان راضی نبوده‌اید اما اگر امنیت و پشتیبانی گوگل پلی را در نظر بگیریم نمی‌توانیم جایگزین بهتری را برای این اپ انتخاب کنیم.
  • نکته دوم: سریع‌ترین آپدیت‌ها در اکثر مواقع برای اپ استور گوگل پلی منتشر می‌شود به چند دلیل:
  1. کاربران بسیار زیاد، وسیع بودن مارکت، محبوب‌تر بودن آن در سراسر جهان
  2. پس اگر روی سریع‌تر بروزرسانی کردن برنامه‌هایتان حساس هستید، بهتر است به مارکت دیگری مهاجرت نکنید.
  • نکته سوم:‌ گوگل! همه می‌دانیم که شرکت گوگل پشت این اپ استور است و با در نظر گرفتن این مورد و بروزرسانی‌های پیاپی فروشگاه، نمی‌توانیم از پیشرفتی که دارد و همین‌طور حل مشکلات فعلی‌اش چشم‌پوشی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین dns برای بازی و گیم

کلام آخر

این‌که شما کدام یک از پلتفرم‌های اندرویدی را جایگزین گوگل پلی استور کنید انتخابی است که به خودتان بستگی دارد. در دنیای اینترنت و موبایل، هر سرویسی ویژگی‌ها و معایب خود را دارد، نفر نهایی که تعیین می‌کند کدام یک از سرویس‌ها را استفاده کند، سلیقه‌ی شخص شما است.

به نظر شما بهترین جایگزین برای گوگل پلی چه اپ استوری است؟ نظرتان را با دیگر کاربران سایت جت در میان بگذارید.

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید