آموزش تبدیل PDF به عکس

فایل‌های pdf و فایل‌های عکس از پرکاربردترین فرمت‌ها در محیط کامپیوتر و اینترنت هستند. فایل‌های پی دی اف برای باز شدن به نرم‌افزار Adobe Acrobat احتیاج دارند. ممکن است این نرم‌افزار را در گوشی یا لپ تاپ‌‌تان نداشته باشید، اما با تبدیل pdf به تصویر می‌توانید فایل‌تان را به راحتی باز کنید. به علاوه، فایل‌های JPG یا JPEG در مقایسه با پی دی اف حجم کمتری دارند و بدون هیچ نرم‌افزار خاصی باز می‌شوند. 
 ۱۳۹۸/۹/۱۸ | ۱۰:۴۲  زمان مطالعه 2 دقیقه
آموزش تبدیل PDF به عکس

فایل‌های pdf و فایل‌های عکس از پرکاربردترین فرمت‌ها در محیط کامپیوتر و اینترنت هستند. فایل‌های پی دی اف برای باز شدن به نرم‌افزار Adobe Acrobat احتیاج دارند. ممکن است این نرم‌افزار را در گوشی یا لپ تاپ‌‌تان نداشته باشید، اما با تبدیل pdf به تصویر می‌توانید فایل‌تان را به راحتی باز کنید. به علاوه، فایل‌های JPG یا JPEG در مقایسه با پی دی اف حجم کمتری دارند و بدون هیچ نرم‌افزار خاصی باز می‌شوند. 

روش‌ها و سایت‌های زیادی برای تبدیل فایل pdf به عکس وجود دارند، که در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم. همچنین، اگر نسخه پیشرفته نرم‌افزار Adobe Acrobat را داشته باشید، می‌توانید نحوه خروجی گرفتن را انتخاب کنید. برای این کار روی ابزار Export Pdf در Adobe Acrobat کلیک کرده و فرمت فایل خروجی را انتخاب کنید. 

بیشتر بخوانید: تبدیل word به pdf

تبدیل PDF به عکس با وب سایت

سایت‌های مختلفی برای تبدیل انواع فایل‌ها به یکدیگر وجود دارند. برای تبدیل فایل pdf به عکس می‌توانید از سایت‌های زیر استفاده کنید. 

سایت PDF to Image

معروف‌ترین سایتی که برای این کار وجود دارد، وب سایت pdftoimage است. در این سایت به راحتی می‌توانید فایل‌های pdf خود را آپلود کرده و تصاویر JPG و PNG را با حجم کم دریافت کنید. کیفیت تصاویر این وب سایت نسبت به سایت‌های دیگر بهتر است و به شما اجازه می‌دهد تا 50 مگابایت در سایت آپلود کنید. فایل‌های JPEG اندازه کوچک‌تری دارند و نسبت به فایل‌های PNG از کیفیت کمتری برخوردار هستند. 

سایت Zamzar

یکی دیگر از وب سایت‌های تبدیل pdf به عکس، سایت Zamzar است. با ورود به سایت، دکمه‌های آپلود و انتخاب فایل ظاهر می‌شوند. این سایت کاملا رایگان است و خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها ایراد سایت Zamzar محدودیت داده‌های آن است. بعد از اینکه فایل pdf را به عکس تبدیل کردید، با وارد کردن ایمیل می‌توانید آن را دریافت کنید. 

سایت smallpdf

در سایت smallpdf هم می‌توانید فایل‌های pdf خود را آپلود کرده و آنها را به عکس تبدیل کنید. تصاویر JPG این سایت بسیار با کیفیت است و در عرض چندثانیه به شما داده می‌شود. برای استفاده از خدمات این سایت، لازم نیست در آن ثبت نام کنید. به علاوه، سایت smallpdf هیچ محدودیتی در اندازه فایل‌ها ندارد. همچنین با استفاده از این سایت می‌توانید تصاویر موجود در فایل pdf را جداگانه دریافت کنید. 

سایت i love pdf

به محض ورود به سایت، یک نوار قرمز نشان داده شده‌است. در این نوار قرمز، فایل‌های پی دی اف را انتخاب کرده و روی دکمه convert کلیک می‌کنید.  

آموزش تبدیل PDF به عکس

تبدیل پی دی اف به عکس با نرم‌افزار

سایت‌های معرفی شده ابزارهای آنلاین تبدیل فایل پی دی اف به عکس هستند. از آنجایی که در این سایت‌ها باید فایل منتخب‌‌تان را بارگذاری کنید، هیچ تضمینی بابت امنیت یا حریم خصوصی شما وجود ندارد. بنابراین، برای اینکه بتوانید این کار را در محیط ویندوز انجام دهید، به نرم‌افزارهای خاصی احتیاج دارید. به کمک نرم‌افزارهای زیر می‌توانید pdf را در محیط ویندوز به عکس تبدیل کنید.

نرم‌افزار TalkHelper PDF Converter

این نرم‌افزار علاوه بر تبدیل pdf به فرمت‌های JPG, JPEG, GIFF و PNG، کارهای دیگر نیز انجام می‌دهد. برای مثال می‌توانید فایل پی دی اف خود را به پاورپوینت، اکسل یا ورد تبدیل کنید. این نرم‌افزار از تمام نسخه‌های ویندوز پشتیبانی می‌کند، کیفیت بالایی دارد و امن است. برای این کار کافی است فایل PDF خود را انتخاب کرده و بعد از تنظیمات موردنظر دکمه Convert را بزنید.

نرم‌افزار Boxoft PDF To JPG Converter

نرم‌افزار Boxoft رایگان است و از محیط‌های ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر سرعت بالاتری دارد. هنگامی که فایل خود را در Boxoft قرار می‌دهید، نرم‌افزار نسخه‌های مختلف تصویر را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید بهترین نسخه را انتخاب کنید. با استفاده از حالت Batch Convert می‌توانید چند فایل pdf را به تصویر تبدیل کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت Boxoft، انتخاب رنگ تصاویر است. یعنی می‌توانید رنگ و کیفیت تصاویر نهایی را انتخاب کنید. 

نرم‌افزار Reezaa PDF To JPG Converter

کار کردن با نرم‌افزار Reezaa ساده است. کافی است فایل PDF خودتان را وارد برنامه کرده و بعد از انتخاب فرمت تصاویر پایانی، فایل‌های BMP, GIF, TIF, PNG را دریافت کنید. 

نرم‌افزار Pdf2Jpg 

همانطور که از اسم این نرم‌افزار، می‌توان تشخیص داد، این نرم‌افزار فقط برای تبدیل پی دی اف به عکس ساخته‌شده‌است. نرم‌افزار Pdf2Jpg  رایگان است و برای فعال کردن آن نیازی به مرحله‌های دشوار ندارید. بعد از آپلود پی دی اف در نرم‌افزار، کیفیت فایل خروجی را تعیین می‌کنید. همچنین می‌توانید روی تصاویر از نشانه‌های Watermark استفاده کنید. 

 

جمع بندی

بسیاری از کتاب‌ها و اسناد ما به صورت فایل‌های پی دی اف هستند. اما گاهی نرم‌افزار اجرای این فایل‌ها در دسترس نیست و برای حل این مشکل می‌توانید به صورت آنلاین یا با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، اسناد PDF را به عکس تبدیل کنید.

نویسنده : بهاره صفوی

بهاره صفوی هستم. کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی دارم. سعی می‌کنم همیشه در حال یاد گرفتن مهارت‌های جدید باشم. در همین مسیر یادگیری، ترجمه و تولید محتوا یاد گرفتم و در حال حاضر، ترجمه می‌کنم، می‌نویسم و در حوزه شبکه‌های اجتماعی مشغول کار و یادگیری هستم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید