روش قطعی رفع ریپورت تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام مسئله‌ای است که برخی از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا راه حل رفع این مشکل را پیدا کنید.
 ۱۳۹۸/۸/۴ | ۱۵:۱۴  زمان مطالعه 3 دقیقه
روش قطعی رفع ریپورت تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام مسئله‌ای است که برخی از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. معمولا این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما به عنوان فردی ناشناس برای کسی پیامی ارسال کنید و طرف مقابل شما را ریپورت کند. زمانی که یک فرد ناشناس در تلگرام برای شما پیغامی ارسال کند، گزینه قرمز رنگی به نام Report Spam ظاهر خواهد شد که با اعمال آن، فرد مورد نظر قادر به پیام دادن به شما نخواهد بود. 

در صورتی که یک فرد چند بار از سمت افراد مختلف ریپورت شود، تلگرام این فرد را مزاحم شناخته و امکان پیتم دادن وی به افراد ناشناس را موقتا از دسترس خارج می‌کند و فرد تنها می‌تواند به افرادی پیام دهد که شماره تلفن او را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کردن. مدت ریپورت شدن بستگی به سوابق شما دارد و هر بار که ریپورت شوید زمان طولانی‌تری از دفعه قبل شامل مجازات تلگرام خواهید شد.

رفع ریپورت تلگرام فوری

گاهی اوقات اشتباهاتی از سوی برنامه یا کاربران باعث می‌شود که شما ریپورت اکانت شوید. البته معمولا تا زمانی که برای سایر کاربران مزاحمت ایجاد نکنید یا پیام‌های تبلیغاتی خود را به صورت گسترده برای افراد ناشناس نفرستید، اکانت شما ریپورت نخواهد شد. باید دید چه راهکارهایی وجود دارد که اکانت شما از این وضعیت خارج شده و اصطلاحا رفع ریپورت شوید. 

رفع ریپورت تلگرام - فوری

این مسئله مخصوصا برای کسانی که با اکانت تلگرام خود فعالیت‌های تبلیغاتی، تجاری و... می‌کنند اهمیت زیادی دارد. برای رفع ریپورت اکانت تلگرام روش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به سرعت به روند عادی استفاده از این برنامه بازگشت.

برنامه رفع ریپورت تلگرام

با افزایش روند ساخت اپلیکیشن‌های مختلف برای تلفن‌های همراه، برنامه رفع ریپورت تلگرام هم ساخته شده است. این برنامه به واسطه اینکه بسیاری از افراد ممکن است به خاطر فعالیت‌های خود یا به اشتباه ریپورت اکانت شده باشند، ساخته شده و در دسترس قرار گرفته است. استفاده از برنامه رفع ریپورت تلگرام با امکانات دیگری نیز همراه است که کاربران تلگرام می‌توانند از آن استفاده کنند. معمولا زمان رفع ریپورت اکانت تلگرام شما از طریق استفاده از این برنامه بین 3 ساعت تا 3 روز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام

ربات رفع ریپورت تلگرام

یکی از روش‌هایی که به وسیله آن می‌توان اکانت تلگرام را رفع ریپورت کرد، استفاده از ربات رفع ریپورت است. اگر شما سابقه بدی نداشته باشید، به وسیله استفاده از این ربات به زودی رفع ریپورت خواهید شد. استفاده از این ربات ساده است و نیاز به راهکارهای پیچیده‌ای ندارد. برای استفاده از ربات رفع ریپورت تلگرام در قسمت جستجو Spam info Bot را جستجو کنید تا یک ربات با پس زمینه سفید و شکل سبز رنگ داخل آن برای شما ظاهر شود.

ربات رفع ریپورت تلگرام - جت

با زدن گزینه Start فعالیت ربات آغاز خواهد شد و اگر ریپورت شده باشید پیامی برای شما ارسال می‌شود که طبق آن تلگرام شما را فردی خاطی دانسته و برای حفظ حریم کاربران خویش و محافظت از آن‌ها، فعالیت شما را محدود کرده است. در این قسمت ربات 4 گزینه برای شما قرار خواهد داد که یکی از آن‌ها Ok به معنای قبول کردن وضعیت بوده، دیگری What is spam? است که با فشردن آن مصادیق مزاحمت برای شما یادآوری می‌شود. گزینه بعدی  I was wrong, please release me است که طی آن شما به اشتباهات خود اعتراف خواهید کرد و از تلگرام می‌خواهید که شما را رفع ریپورت کند که زدن این گزینه آن‌چنان کاربردی نیست. گزینه آخر هم This is a mistake می‌باشد که طی آن شما اعلام خواهید کرد که اشتباهی درباره ریپورت شدن شما رخ داده و مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکرده‌اید.

ربات رفع ریپورت تلگرام - جت

با زدن این گزینه پیامی برای شما ارسال می‌شود که در آن گفته شده اگر توضیحاتی درباره ریپورت شدن خود دارید، می‌توانید ارائه کنید، آیا می‌خواهید توضیحات خود را ارسال کنید؟ در اینجا دو گزینه Yes و No پیش روی شماست. گزینه Yes را انتخاب کنید. در مرحله بعد تلگرام از شما می‌خواهد تایید کنید که هیچ‌کدام از اقدامات غیر قانونی در تلگرام را انجام نداده‌اید. در این مرحله گزینه No,I’ll neve do any of this را انتخاب کنید. در این مرحله ربات پیغامی مبنی بر عذرخواهی تیم تلگرام از شما در صورتی که اکانت شما به اشتباه ریپورت شده باشد ارسال خواهد کرد و شما باید پیغامی برای تیم پشتیبانی تلگرام ارسال کنید که به واسطه آن اکانت شما رفع ریپورت گردد. نمونه‌ای از پیام ارسالی برای تیم پشتیبانی تلگرام را در زیر مشاهده می‌کنید.

Dear Telegram Support
.My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter
.Kindly help to fix the issue and remove the spam report
.Best Regards

بیشتر بخوانید : روش‌های حذف مخاطبان تلگرام

رفع ریپورت تلگرام طلایی

در صورتی که از تلگرام طلایی استفاده می‌کنید هم می‌توانید از روش‌هایی که گفته شد برای رفع ریپورت استفاده کنید. علاوه بر آن می‌توان از ارسال ایمیل برای تلگرام و جابجایی اکانت هم استفاده کرد. گاهی اوقات برای رفع ریپورت می‌توان از اکانت فرد دیگری کمک گرفت. به این صورت که یکی از دوستانتان اکانت تلگرامی ایجاد کند، سپس هز کدام شماره خود را با دیگری در اکانت تلگرام تعویض کنید و بعد از آن هم عکس‌ها و آیدی تلگرام خود را تغییر دهید. معمولا با استفاده از این روش می‌توان اکانت خود را به سرعت رفع ریپورت کرد.

سریع ترین روش رفع ریپورت تلگرام

همان‌طور که مشاهده کردید روش‌های مختلفی برای رفع ریپورت در تلگرام به شما معرفی شد. از جمله این روش‌ها ارسال ایمیل به آدرس Spam@Telegram.org و اظهار اشتباه در ریپورت شدن و ارائه شماره تلفن و Username تلگرام بود. موارد بعدی استفاده از برنامه، استفاده از ربات و تغییر اکانت با اکانت فرد دیگری بودند؛ اما یک روش دیگر هم وجود دارد که می‌تواند به رفع ریپورت اکانت تلگرام شما با سرعت زیادی کمک کند. در این روش باید 10 تا 15 نفر از افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند و شماره شما را ذخیره ندارند، برای شما حداقل 10 پیام یا استیکر ارسال کنند. بعد از این کار شما نباید این پیام‌ها را باز کنید و اجازه دهید 4 روز تا یک هفته از زمان ارسال پیام‌ها بگذرد، به احتمال بسیار زیاد پس از گذشت این مدت شما رفع ریپورت شده‌اید.

سریع ترین روش رفع ریپورت تلگرام - جت

 

جمع بندی رفع ریپورت تلگرام

استفاده از تلگرام برای افراد مختلف مخصوصا کسانی که صاحب کسب و کارهای مختلف هستند، بسیار اهمیت دارد. این کاربران معمولا با افراد ناشناس در ارتباط هستند و خواسته یا ناخواسته ممکن است ریپورت اکانت شوند؛ بنابراین باید راهکارهایی برای رفع ریپورت تلگرام وجود داشته باشد که افراد با استفاده از آن‌ها بتوانند اکانت تلگرام خود را به حالت عادی بازگردانند. در این مطلب تلاش کردیم تا مفیدترین روش‌ها برای رفع ریپورت تلگرام را به شما ارائه کنیم. امیدواریم با استفاده از این روش‌ها بتوانید به روند استفاده عادی از تلگرام بازگردید.همچنین برای نحوه نصب اینستاگرام در گوشی موبایل به این قسمت مراجعه کنید.

با جت به روز باشید.

نویسنده : حامی غفاری

حامی غفاری هستم؛ مدیر محتوای وب 24. عاشق مطالعه و تولید محتوا در حوزه‌های تکنولوژی، خودرو، دیجیتال مارکتینگ و ورزش. همیشه از آگاهی دادن و ارائه محتوای کاربردی به دیگران لذت می‌برم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید