4 هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص

در این مقاله از سایت جت شما را با 4 هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
 ۱۴۰۲/۸/۱۳ | ۱۱:۴۰  زمان مطالعه 3 دقیقه
4 هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص

یکی از مهمترین جوامع هدف کسب و کارها در مسیر برندسازی رده های مدیریتی هستند. از همین رو طراحی و خرید " هدایای تبلیغاتی مدیریتی" به منظور جلب توجه رده های مدیریتی برای توسعه تعاملات رسمی کسب و کارها امری ضروری است. البته نیاز نیست نگران باشید، از روش های مختلفی می توانید هزینه این هدایا به شکل منطقی تبدیل کنید. به طور مثال استفاده از نیم ست مدیریتی تبلیغاتی می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت "10 هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص" و در ادامه با مزیتهای آن آشنا خواهیم شد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

بسیاری از کسب وکارها دیگر به خوبی می دانند که هدیه تبلیغاتی یکی از شاخه های تبلیغاتی تاثیر گذار و غیرقابل انکار است از همین رو خلاقیت را چاشنی این اقدام خود می کنند تا بتوانند بیشتر اثربخشی از این اقدام را داشته باشند. هدایایی که برای رده های مدیریتی در نظر گرفته می شود اگرچه مانند سایر هدیه های تبلیغاتی دارای نام و نشان برند است اما از نظر کاربرد، شکل ظاهری و نیز کیفیت کاملا متفاوت از سایر هدایای تبلیغاتی می باشد. مخاطبان این هدایا مشخصا رده های مدیریتی و گاهی مدیران ارشد هستند از همین رو برای دریافت نتیجه مطلوب از این اقدام باید نهایت دقت و سلیقه اعمال شود.

یکی از مهمترین نکاتی که درباره این دست از هدایا باید بدانید، اینکه دست شما برای انتخاب باز است. کافی است خلاقیت را جایگزین کلیشه کنید تا بتوانید حتی خودکار و فلش مموری ساده را هم به هدیه ای لوکس و لاکچری تبدیل کنید. این کار کمی خلاقیت نیاز دارد به علاوه کمی حس کنجکاوی. اگر می خواهید کسب و کار شما مسیر موفقیت را سریعتر طی کنید، باید بتوانید تعاملات رسمی خود را توسعه دهید، در این راستا جلب توجه مدیران ارشد از طریق هدیه های تبلیغاتی تا حد زیادی به شما کمک می کند.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

ویژگی های یک هدایای تبلیغاتی مدیریتی

زمانی که می خواهید از هدایای تبلیغاتی برای رده های مدیریتی استفاده کنید، حتما باید به ویژگی های آن توجه کنید. از آنجا که مخاطبان این هدایا مدیران هستند نمی توان تنها از یک خودکار فلزی تبلیغاتی استفاده کرد. در این شرایط باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید، تا حس احترام و ارزشمندی را به فرد منتقل کنید. از جمله ویژگی هایی که هدایای تبلیغاتی برای رده های مدیریتی باید دارا باشد، عبارت است از:

انتخاب هدایای خلاقانه

اگر می خواهید بیشترین نتیجه و بازخورد مثبت را از این روش تبلیغاتی دریافت کنید، حتما خلاقیت را جایگزین کلیشه ها کنید. استفاده از هدایای تبلیغاتی چرم معمولی تکراری شده از همین رو اگر میخواهید ماندگار شوید، باید در بسته بندی و حتی طراحی ست ها نیز خلاقیت خرج کنید.

توجه به بسته بندی هدایا

یکی از مهمترین ویژگی برای تمامی هدایای تبلیغاتی بسته بندی با کیفیت آن است. این حساسیت برای هدایای تبلیغاتی که قصد دارید به رده های مدیریتی اهدا کنید دو چندان می شود. در صورتی که در این مورد غفلت کنید، نوعی بی احترامی به دریافت کننده تلقی خواهد شد.

تناسب هدیه مورد نظر با جایگاه فرد

زمانی که برای خرید و طراحی هدیه تبلیغاتی اقدام می کنید، پیش از هرکاری باید جایگاه فرد مورد نظر را که دریافت کننده هدیه است در نظر بگیرید. طبیعتا هدایایی که برای تبلیغات معمولی در نظر میگیرید برای مدیران ارشد تاثیر گذاری ندارد و حتی می تواند نتیجه نامطلوبی بر چهره برند شما داشته باشد.

تناسب خصوصیات فرد با کاربرد هدیه

پارامتر دیگری که باید درباره هدیه های تبلیغاتی در نظر بگیرید توجه به کاربردی بودن آن برای دریافت کننده آن است. به طور مثال هدیه دادن فندک هر چند لوکس برای فردی که سیگاری نیست انتخاب مناسبی نخواهد بود. در این شرایط استفاده از گزینه های مختلف دیگر مانند هدایای چرم یا الکترونیکی گزینه مناسب تری است.

تناسب هدیه تبلیغاتی با مناسبت اهدای آن

تمامی هدایای تبلیغاتی باید دارای مناسبت باشد تا تاثیرگذاری و ماندگاری آن در ذهن مخاطب افزایش یابد. در مناسبت های ملیف تقدیر و تشکر، حاشیه همایش ها و... بهترین زمان برای اهدای این دست هدایا می باشد.

ویژگی های یک هدایای تبلیغاتی مدیریتی

انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص

هدایایی که برای رده های مدیریتی تعریف می شود می تواند انواع مختلفی داشته باشد. در واقع در رده های مدیریتی نیز می توان با توجه به جایگاه حرفه ای فرد این هدایا را طراحی کرد. از جمله انواع هدایای تبلیغاتی شامل موارد زیر می باشد:

هدیه به همکاران سازمانی

در این مورد، کسب و کارها هدایای مدیریتی را برای کارکنان سازمانی خود یا دیگر سازمان ها در نظر می گیرند. از اقلام مختلفی نیز می توان در این هدایا به مناسبتهای مختلف مانند اعیاد یا جشن ها استفاده کرد. به طور مثال می توان برای این دسته از ست رومیزی تبلیغاتی به عنوان هدیه استفاده کرد.

هدیه به مدیر سازمان خود

انتخاب هدیه در این شرایط کمی سخت تر از هدیه برای همکاران و سایر کارکنان است. هدایای تبلیغاتی چرمی می تواند انتخابی لوکس و در عین حال خاص باشد.

هدیه مدیر به کارکنان

زمانی که مدیر یک سازمان بخواهد از کارکنان مجموعه خود تقدیر کند، می تواند از اقلام مختلفی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کند. هدایای تبلیغاتی چوبی یکی از انتخاب های مناسب در این مورد می باشد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

در صورتی که یک کسب و کار بخواهد از هدیه تبلیغاتی برای مدیران خارج از سازمان استفاده کنند، باید بسیار حساسیت و دقت بیشتری خرج کنند. چرا که این هدایا می تواند نشان دهنده هویت یک کسب و کار باشد. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می تواند یکی از انتخاب های هوشمندانه و عالی باشد.

امروزه طیف وسیعی از اقلام تبلیغاتی خلاقانه وجود دارد که می توانید به تناسب بودجه سازمانی خود از آن برای اهدا به مدیران استفاده کیند. برای این منظور انتخاب شرکت معتبر و با سابقه در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی اختصاصی بسیار موثر است.

حتما بخوانید : بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران

نتیجه گیری

اگر کسب و کار شما هم در زمره مشاغلی است که قصد توسعه آن و افزایش فروش را دارید، ناگزیر به استفاده از روش های تبلیغاتی جذاب تر و در عین حال تاثیرگذار هستید. هدیه های تبلیغاتی به مخاطبان هدف یکی از بهترین روش ها است. در میان مخاطبان شما ممکن است طیف مختلفی از افراد حضور داشته باشند که هر کدام به نوبه خود می توانند به پیشرفت و بیشتر دیده شدن برند شما کمک کنند.

مدیران یکی از مخاطبان تاثیرگذار در تعاملات رسمی کسب و کارها هستند از همین رو انتخاب هدیه های تبلیغاتی متناسب با جایگاه آن ها امری ضروری است. در صورتی که می خواهید برای این رده از مخاطبان خود هدیه تبلیغاتی طراحی کنید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره کارشناسان حرفه ای شرکت آونگ زمان استفاده کیند. این شرکت طی سال های متمادی فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع اقلام تبلیغاتی پیشنهادات خلاقانه ای برای شما خواهند داشت که حتما از آن استقبال خواهید کرد.

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید