سرور HP چیست

سرورهای HP (مخفف سرورهای Hewlett-Packard) در خط سرور ProLiant در تمام دسته‌های سرورها هستند. در این مقاله به مزایای خرید سرور HP پرداخته ایم.
 ۱۴۰۲/۵/۲۲ | ۱۱:۳۳  زمان مطالعه 3 دقیقه
سرور HP چیست

 
سرورهای HP در خط سرور ProLiant در تمام دسته‌های سرورها از جمله rack، tower، blade و scale-out خطوط پخش شده‌اند. برای هر کسی که نمی داند سرور HP چیست یا در مورد نام سرور HP سردرگم است یا سعی می‌کند تعیین کند کدام سرور برای یک عملکرد خاص مناسب تر است، اولین گام درک پنج دسته اصلی OEM است.
سرورهای HP (مخفف سرورهای Hewlett-Packard) در خط سرور ProLiant در تمام دسته‌های سرورها، از جمله rack، tower، blade و scale-out خطوط پخش شده‌اند. HP یک Micro Server ProLiant که یک سرور شروع کننده مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک. است را ارائه می‌دهد. در ادامه خواهیم گفت که سرور HP چیست.

مزایای خرید سرور HP

سرور HP

HP دارای سابقه طولانی در رهبری فناوری و توسعه محصولاتی است که استفاده و مدیریت آنها آسان است و راه حل های مقیاس پذیر را به روشی پویا ارائه می‌دهد که از کلاس ورودی تا سرورهای بزرگ ماموریت حیاتی شروع می‌شود. تجهیزات جدید و بازسازی شده HP توسط Mercado IT مطمئن ترین، مقیاس پذیرترین و در دسترس ترین زیرساخت را برای رفع نیازهای کسب و کار شما فراهم می‌کند.
بدون در نظر گرفتن حجم کاری خود، سرورهایی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند. عملیات را کارآمدتر انجام دهید، خدمات فناوری اطلاعات سریع‌تری ارائه دهید و بهره‌وری و عملکرد را در کل شرکت بهبود بخشید.
با خرید سرور hp می توانید یک شبکه خصوصی مجازی را پیکربندی کنید که در آن کارمندان شما می‌توانند از راه دور به داده های سرور از هر جایی که در اینترنت دسترسی داشته باشند. سرورهای حرفه ای HP به گونه ای طراحی شده اند که قابل اعتماد، ایمن و مقاوم در برابر خطا با گزینه های ذخیره سازی اضافی هستند.

4 دلیل برای خرید سرور اچ پی
چرایی خرید سروهای HP

 ۱. قابلیت اطمینان

مشتریان، کارمندان و شرکا خواهان دسترسی 24 ساعته به برنامه‌ها و داده‌ها هستند، که باعث می‌شود قابلیت اطمینان یکی از نکات کلیدی برای خرید سرور hp باشد. مشتریان ما قبول دارند که سرورهای HPE ProLiant بسیار قابل اعتماد هستند، سال‌ها کار می‌کنند و به ندرت باعث ایجاد مشکل می‌شوند.
سرورهای HPE ProLiant با چندین فناوری امنیتی متمایز طراحی شده اند که فقط توسط HPE ارائه می‌شود. سرورهای HPE ProLiant Gen10 دارای حفاظت امنیتی پیشرفته ای هستند که به عنوان ریشه سیلیکونی اعتماد شناخته می‌شود.
پیاده سازی ریشه منحصر به فرد اعتماد تضمین می‌کند که سیستم عامل مهم سرور HPE به سیلیکون iLO5 متصل است. این یک اثر تغییرناپذیر است که معمولاً اعتبار هر کد میان‌افزار را تأیید می‌کند.
قبل از بوت شدن سیستم عامل سرور، معمولاً میلیون‌ها خط کد میان افزار اجرا می‌شود. اعتبار سفت‌افزار سیستم هر 24 ساعت یکبار برای تأیید از طریق اعتبارسنجی میان‌افزار زمان اجرا که توسط نسخه‌های امنیتی پیشرفته HPE iLO پشتیبانی می‌شود، بررسی می‌شود.
بازیابی امن سیستم عامل سرور HPE را قادر می‌سازد تا به پیش فرض های کارخانه بازنشانی شود یا پس از شناسایی کدهای در معرض خطر، آن را به حالت اولیه خوب بازگرداند. البته که محدود کردن عملکرد امنیتی به فایروال‌ها به تنهایی کافی نیست.

۲. پشتیبانی

اگر مشکلی پیش بیاید، مشتریان به این اطمینان نیاز دارند که می‌توانند سرور خود را به سرعت راه اندازی و راه اندازی کنند. پاسخ دهندگان نظرسنجی از حمایتی که در مواقع نادری که مورد نیاز بود، کاملاً خرسند بودند.
همچنین مشخصات سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 آن را به سرور HPE معروف و پرفروش جهان تبدیل کرده است. دارای عملکرد عالی، کارایی، مقیاس پذیری، امنیت و تنظیمات انعطاف پذیر است. و همچنین یک ضمانت 3 ساله قوی که آن را برای هر محیط تجاری مناسب می‌کند.
سرورهای HPE Gen10 به عنوان پایه های محاسباتی هوشمند، طیف گسترده ای از مدل های عملیاتی مانند هوش مصنوعی را فعال می‌کنند. عملکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی که نظارت بر عملکرد را با ML مبتنی بر ابر (یادگیری ماشینی) ادغام می‌کنند، تمایل دارند عملکرد محصول را برای جلوگیری از هرگونه مشکل بهینه کنند.

۳. هزینه سرور HP

اکثر مشتریان ما معتقدند سرورهای HPE ProLiant با قیمت منصفانه شروع می‌شوند و سپس قابلیت اطمینان، پشتیبانی و مدیریت عالی را ارائه می‌کنند. طول عمر و سهولت مدیریت نیز به عنوان ویژگی های ارزش افزوده ذکر شد. می‌کند.
آنها فضایی برای گسترش حافظه و ذخیره سازی دائمی ‌دارند که به طور قابل توجهی عملکرد برای بارهای کاری تحلیلی و پایگاه های داده را افزایش می‌دهد. طراحی استاندارد سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 با هدف کاهش پیچیدگی و هزینه‌ها انجام شده است.
این پلتفرم‌های محاسباتی پیکربندی‌های پایه چندگانه را با انعطاف‌پذیری ذخیره‌سازی استثنایی برای پشتیبانی از بارهای کاری متنوع مانند ابر، برنامه‌های داده‌های بزرگ و مجازی‌سازی در خود جای می‌دهند. با سرور HPE DL380 Gen10، می‌توانید برنامه های اساسی و حیاتی را بدون چالش اجرا کنید.

مدیریت پذیری آسان سرور HP

۴. مدیریت پذیری

 سرورهای HPE ProLiant در طول سال‌ها مشتریان بسیار وفاداری ایجاد کرده اند. یکی از مشتریان گزارش داد که بیش از 20 سال کاربر خوشحال ProLiant بوده است! مدیریت آسان به مشتریان کمک می‌کند تا از آخرین فناوری‌ها بدون افزایش تعداد کار یا بودجه استفاده کنند. مشتری دوست دارد سرورهای ProLiant نصب و ارتقاء آنها آسان باشد.
HPE iLO5 در سرورهای HPE ProLiant ابزارهای قدرتمندی را برای مدیریت کارآمد سرور شما، حل سریع مشکلات و حفظ تمامی‌عملیات تجاری شما در هر مکانی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی کل سرور را به صورت ایمن مدیریت کنید زیرا HPE ILO دارای جدیدترین نوآوری‌ها در فرآیندهای ساده، امنیت و عملکرد است.
iLO5 برای سرورهای Gen10 دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حافظه دوگانه است که باعث پاسخگویی بیشتر و سریع‌تر شدن آن می‌شود. رابط آن به طور موثر برای ارائه جزئیات بیشتر اصلاح شده است در حالی که AMS آن به طور کامل توسط HPE پذیرفته شده است، بنابراین، نیاز به بارگیری هر عامل سیستم عامل را دور می‌زند.
HPE اخیرا سرورهای ProLiant خود را با معرفی پردازنده های جدید به روز کرده است. سرور 2U HPE ProLiant DL380 Gen10 دارای پردازنده های مقیاس پذیر Xeon نسل اول و دوم با حداکثر 70 درصد افزایش عملکرد، 27 درصد افزایش هسته و حافظه هوشمند HPE است که از 3 ترابایت پشتیبانی می‌کند. این امر سرورهای HPE ProLiant را قادر می‌سازد تا نتایج بهینه را با مقیاس پذیری، توسعه پذیری و عملکرد بیشتر ارائه دهند.
برای عملکرد سریعتر، هر یک از دو پردازنده Intel Xeon دارای شش کانال حافظه هستند. هر کانال دارای دو ماژول حافظه است که باعث می‌شود 12 ماژول حافظه توسط یک پردازنده و 24 ماژول حافظه برای پیکربندی دو پردازنده کنترل شوند. CPUها به جای سیستم پیچیده ای که در نسل های قبلی استفاده می‌شد به برنز، پلاتینیوم، نقره ای و طلایی تقسیم شده اند. دو پردازنده Intel Xeon از خانواده نقره ای تا طلایی را می‌توان به طور موثر در سرورهای HPE ProLiant نصب کرد.

نتیجه گیری

زمانی که تصمیم می‌گیرید شبکه کسب و کار خود را ارتقا دهید، باید مطمئن شوید که انتخاب درستی دارید. در این مقاله 4 دلیل برتر بررسی شد که سرورهای HPE  را به گزینه‌ای عالی برای هر کسب‌وکاری که آماده رشد و تعالی است تبدیل می‌کند. برای خرید سرور (مجازی، HP و اختصاصی) می‌توانید از سایت وب‌رمز دیدن فرمایید.
 

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید