رزرو هتل عباسی اصفهان چگونه انجام می شود

برای رزرو بدون دردسر و کاملاً مطمئن هتل عباسی اصفهان، سایت ایران هتل آنلاین تمام امکانات و دسترسی‌های لازم را برای شما فراهم کرده است. کافی است، نام هتل و تاریخ ورود و خروج خود را قید کنید
 ۱۴۰۲/۴/۳۱ | ۱۳:۴۴  زمان مطالعه 7 دقیقه
رزرو هتل عباسی اصفهان چگونه انجام می شود

 
به جرئت می‌توان گفت، یکی از زیباترین هتل‌های دنیا، درست در قلب ایران و در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. هتل عباسی به‌عنوان کهن‌ترین مهمان‌سرای جهان با معماری باشکوه عصر صفوی، قلب بسیاری از گردشگران خارجی و ایرانی را ربوده است. رزرو هتل عباسی اصفهان، به آن دسته از گردشگرانی که به آثار تاریخی علاقه دارند و می‌خواهند حس ناب اقامت در یک مکان رؤیایی را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.
خوب است بدانید که قدمت این هتل به 300 سال پیش می‌رسد؛ همچنین ساختمان اصلی آن، شامل یک محوطه بسیار بزرگ با فضای سبز و چندین مجموعه و تالار مانند مدرسه، بازارچه و کاروانسرای است. اگر هنوز به این هتل شگفت‌انگیز نرفته‌اید، نگران نباشید! در این مطلب با یک سفر مجازی قصد داریم به تمام بخش‌های این هتل رفته و مشخصات، امکانات و خدمات آن را بررسی کنیم.

درباره هتل عباسی؛ زیباترین مهمان‌سرای جهان

برای رزرو هتل عباسی اصفهان، در اولین قدم، بهتر است با امکانات و خدمات این هتل اصفهان آشنا شویم. اصلی‌ترین ویژگی هتل عباسی، معماری باشکوه آن با محوطه باغ ایرانی است. باغی که شباهت زیادی به باغ‌های ایرانی در قصه‌های اساطیری مثل هزارویک‌شب دارد.
در ساخت این هتل 5 ستاره، نهایت ذوق و هنر معماران عصر صفوی به کار رفته است. هرچند بنای هتل عباسی در سال 1336 بازسازی شده است؛ اما هنوز، روح اصیل و زیبای معماری سنتی، در جای جای هتل، زنده و پابرجاست. هتل عباسی یا هتل شاه عباس، ظرفیت پذیرایی از 1500 نفر را دارد و همین ویژگی، آن را به یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره کشور تبدیل کرده است.
این هتل، دارای یک ساختمان 3 طبقه با 225 اتاق و 500 تخت است؛ همچنین لابی سنتی و زیبای آن، ظرفیت پذیرایی از 70 نفر را دارد. نکته جذاب هتل عباسی، رستوران‌های مجلل آن است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از 400 نفر را دارند. اگر با خودرو شخصی هستید، می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل با ظرفیت 51 خودرو یا در پارکینگ روباز با ظرفیت 137 خودرو پارک کنید.
صحبت از ویژگی‌های هتل شاه عباس، تمام شدنی نیست؛ هرچقدر بیشتر درباره این هتل بدانید، بیشتر به رزرو هتل عباسی اصفهان علاقمند می‌شوید. در ادامه با امکانات و خدمات این هتل آشنا خواهید شد.

امکانات و خدمات هتل عباسی

برای رزرو هتل عباسی اصفهان، خوب است بدانید که این هتل، دارای یک رستوران مجلل به نام رستوران چهلستون در طبقه همکف است. در این رستوران، همه‌روزه از ساعت 12 تا 15 برای ناهار و از ساعت 19 تا 22:30 برای شام، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.
سالن صبحانه‌خوری هتل عباسی واقع در طبقه اول، ظرفیت پذیرایی از 150 نفر را دارد. با رفتن به این سالن، احتمالاً شوکه شوید! منوی مفصل صبحانه با انواع صبحانه سرد و گرم، قطعاً شما را در اول صبح، سورپرایز خواهد کرد. اگر به نوشیدن قهوه علاقه دارید، تریای باغ عباسی با ظرفیت 60 نفر، بهترین جا برای شما است.
قبل از رزرو هتل عباسی اصفهان، از امکانات برتر آن باخبر شوید! برای مثال، این هتل دارای استخر، سالن کنفرانس و فروشگاه و غرفه است. با اقامت در هتل عباسی، از امکاناتی مثل صبحانه در اتاق، روم سرویس، دراور، کمد لباس، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت در اتاق، تلفن، چایساز، رخت‌اویز، سیستم اطفاء حریق، آب معدنی رایگان، حمام و صندوق امانات بهره‌مند می‌شوید.
در اتاق‌های هتل، سرویس بهداشتی ایرانی وجود ندارد؛ اما می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی واقع در طبقات و لابی استفاده کنید. سایر امکانات و خدمات هتل عباسی عبارت است از:

  • استخر، سونا، جکوزی، ماساژ
  • سالن ورزشی
  • فضای سبز
  • کافی‌نت
  • خدمات پزشکی
  • خودپرداز
  • خدمات تور
  • خدمات تهیه بلیت
  • خدمات خانه‌داری
  • لاندری
  •  مینی بار با هزینه

از جمله دیگر امکانات هتل عباسی، می‌توان به سالن کنفرانس بزرگ آن واقع در ضلع شرقی هتل اشاره کرد. این سالن، دارای امکاناتی مثل تالار آیینه، ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی و میان وعده است.

اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان

اتاق‌ها و واحدهای اقامتی 

برای رزرو هتل عباسی اصفهان، بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که متناسب با تعداد نفرات و نیاز شما باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از واحدهای اقامتی هتل عباسی خواهیم پرداخت.

اتاق استاندارد

اتاق‌های استاندارد هتل عباسی، جزو اتاق‌های ساده با قیمت کم در این هتل هستند که در عین سادگی از امکانات و خدمات مدرن و پیشرفته برخوردارند. از جمله امکانات موجود در این اتاق‌ها، می‌توان به سرویس چای و قهوه، مینی‌بار، صندوق امانات و سشوار و تلویزیون اشاره کرد.
تمام اتاق‌های استاندارد به سیستم ایمنی مجهز هستند. با اقامت در یک اتاق استاندارد، می‌توانید از چشم‌انداز بی‌نظیر شهر اصفهان در کنار پنجره اتاق لذت ببرید.

اتاق چشم‌انداز

اتاق‌های چشم‌انداز، ویژگی ممتازی دارند و آن هم چشم‌انداز باغ مصفای هتل عباسی است که شما را مبهوت می‌کند. در این اتاق‌ها که به سبک قاجاری و صفوی طراحی شده‌اند، از کلیه امکانات رفاهی و ایمنی برخوردار خواهید شد.
با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید از پنجره اتاق، باغ زیبای ایرانی در محوطه و نیز گنبد فیروزه‌ای هتل را مشاهده کنید. اتاق چشم‌انداز نیز جزو اتاق‌های ارزان‌قیمت هتل عباسی است.

اتاق پردیس

از مجموعه اتاق‌های لوکس و مجلل هتل عباسی، می‌توان به اتاق پردیس اشاره کرد. اتاق پردیس، با دکوراسیون لوکس و چیدمانی مدرن، اقامتی آرامش‌بخش را برای شما رقم خواهد زد. این اتاق‌ها دو یا سه خوابه هستند و در همه آنها، امکانات و تجهیزات تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش به کار رفته است.
معماری اتاق پردیس، سنتی و به سبک صفوی است؛ همچنین چشم‌انداز آن رو به مدرسه چهارباغ است. اگر علاقه دارید که در یک اتاق مجلل شبیه قصرهای سلطنتی اقامت کنید؛ اما قیمت کمتری بپردازید، اتاق پردیس، یکی از بهترین پیشنهادها برای رزرو هتل عباسی اصفهان است.

سوئیت استاندارد

سوئیت استاندارد با مساحت 35 مترمربع، یکی از زیباترین و بزرگترین واحدهای اقامتی در هتل عباسی است. این سوئیت‌ها حداکثر ظرفیت پذیرایی از 4 نفر میهمان را دارند. این سوئیت‌ها، دارای معماری سنتی، مبلمان، لوازم دکوراتیو و عتیقه، نورپردازی حرفه‌ای و امکانات و خدمات رفاهی کامل هستند.
اگر با خانواده سفر کرده‌اید، یکی از بهترین اتاق‌هایی که هنگام رزرو هتل عباسی اصفهان انتخاب می‌کنید، سوئیت استاندارد است.

سوئیت پردیس

اقامت در سوئیت‌های پردیس هتل عباسی، فضایی مجلل به مساحت 35 مترمربع را در اختیارتان قرار می‌دهد. در سوئیت‌های پردیس، می‌توانید یک اقامت شاهانه داشته باشید و از خدماتی مثل مبلمان لوکس، دراور، یخچال، میز و صندلی غذاخوری، کمد لباس، فرش‌ها و قالی‌های ایرانی، تزئینات و دکوراسیون سنتی، خدمات برای معلولین و نیز صبحانه و مینی بار، بهره‌مند شوید.

سوئیت قاجار

سوئیت قاجار با مساحت 60 مترمربع، یکی از بزرگترین واحدهای اقامتی در هتل عباسی است؛ بنابراین این سوئیت، برای خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه بهترین گزینه خواهد بود. سوئیت‌های قاجار، دارای معماری بسیار زیبا با سقف و دیوارهای گچ‌کاری شده و نقاشی‌های اسلیمی هستند. طراحی داخلی این سوئیت‌ها، بی‌شباهت به یک کاخ زیبا نیست.

سوئیت صفوی

بزرگترین سوئیت موجود در هتل عباسی، سوئیت صفوی به مساحت 70 مترمربع است. با اقامت در این سوئیت، حس زندگی در قلب آثار باشکوه و تاریخی اصفهان را تجربه خواهید کرد. سقف‌ها و دیوارهای کاشی‌کاری شده با نورپردازی بسیار حرفه‌ای، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش و نیز امکانات رفاهی مدرن، همه برای یک اقامت رؤیایی تدارک دیده شده‌اند.

موقعیت جغرافیایی هتل عباسی اصفهان

یکی از مواردی که هنگام رزرو هتل عباسی اصفهان با کمک سایت ایران هتل آنلاین باید به آن توجه کنید، آدرس و موقعیت جغرافیایی است؛ دقت کنید که آیا این هتل به جاهای دیدنی مدنظر شما نزدیک است یا خیر.
برای رفتن به هتل عباسی، ابتدا به میدان انقلاب بروید و پس از آن به سمت خیابان گدسته حرکت کنید. در خیابان گلدسته به سمت چهارراه آمادگاه رفته و در سمت چپ به مسیر خود ادامه دهید.
هتل عباسی در خیابان سنگ فرش در چهارراه آمادگاه قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار ویژه است و به دلیل قرارگرفتن در مرکز شهر، دسترسی بسیار راحتی به جاهای دیدنی اصفهان دارد.
فاصله این هتل تا جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر به صورت زیر است:

  • کاخ عالی قاپو: 3 دقیقه با خودرو
  • مدرسه چهارباغ: 5 دقیقه با خودرو
  • ایستگاه مترو امام حسین: 5 دقیقه با خودرو
  • کاخ چهلستون: 4 دقیقه با خودرو
  • کاخ هشت بهشت: 5 دقیقه با خودرو
  • موزه تاریخ طبیعی: 6 دقیقه با خودرو
  • سینما ساحل: 5 دقیقه با خودرو
  • مسجد امام: 5 دقیقه با خودرو
  • رستوران شهرزاد: 6 دقیقه با خودرو

موقعیت جغرافیایی هتل عباسی اصفهان

قوانین پذیرش هتل عباسی

یکی دیگر از مواردی که هنگام رزرو هتل عباسی اصفهان باید به آن دقت کنید، قوانین پذیرش هتل است. اطلاع از این قوانین باعث می‌شود که در آینده به مشکل نخورید. این شرایط، عبارت‌اند از:

  • هزینه اقامت برای کودکان کمتر از 2 سال، رایگان و برای کودکان 2 تا 12 سال، نیم بها محاسبه می‌شود.
  • ساعت تحویل اتاق، 14 عصر و ساعت تخلیه اتاق، 12 ظهر است.
  • برای پذیرش و رزرو هتل عباسی اصفهان، همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت ملی یا پاسپورت بسیار ضروری است.
  • ورود حیوانات خانگی در هتل عباسی ممنوع است.
  • خوب است بدانید که هتل عباسی، افراد تنها (آقا یا خانم) را پذیرش نمی‌کند.
  • استعمال هرگونه دخانیات در این هتل ممنوع است.

نظر مسافران درباره هتل عباسی چیست؟

در ادامه با برخی از نظرات مسافران درباره هتل عباسی، آشنا خواهید شد:

اميدوارم بهتر بشه چون قابليتش رو كاملاً داره رفتار پرسنل در شأن يك هتل پنج ستاره نيست صبحانه بايد بهتر باشه با توجه به پولي كه ميگيره داخل اتاقها و سرويس اتاقها نياز به بازسازي داره بهترين قسمت هتل از بعد از ظهر در محوطه حياط هتل هست كه پيشنهاد ميدم از ساعت ٦ تا ١٠ يازده شب رو به همراه خونواده حتما سپري كنيد پشيمون نمی‌شيد از رستوران و فست فود و آش بستني و فالوده هاي داخل حياط مي‌تونيد لذت ببريد البته با هزينه بالا.

بافت تاریخی و فضای سنتی و زیبای هتل و برخورد بسیار مناسب کارکنان، ایرادات رو کمرنگ می‌کنه. هرچند صبحانه‌ در حد هتل پنج ستاره نیست، و سرویس بهداشتی کهنه است، اما فضا به قدری دلنشینه که این هتل رو همیشه انتخاب خواهم کرد.

ما تعطیلات نیمه خرداد اتاق چشم‌انداز رو داشتیم. برخورد پرسنل بسیار عالی معماری هتل بی‌نظیر با اینکه خرداد بود ولی اتاق بدون کولر خنک و عالی با انتخاب این هتل سفر به نصف جهان‌واقعا خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد شد.

راهنمای رزرو هتل عباسی

شما می‌توانید برای رزرو هتل عباسی اصفهان در کمترین زمان، از طریق سایت رسمی ایران هتل آنلاین اقدام کنید. برای این کار، ابتدا به صفحه اصلی سایت رفته و در نوار جستجوی موجود در صفحه در قسمت نام خهتل یا مقصد، اسم هتل عباسی اصفهان را جستجو کنید. در ادامه، تاریخ ورود و خروج را مشخص کرده و پس از وارد کردن تعداد نفرات، گزینه جستجو را بزنید.
پس از آن وارد صفحه هتل شده و می‌توانید فرایند رزرو هتل عباسی اصفهان را دنبال کنید. یک روش دیگر، جستجوی هتل‌های شهر اصفهان است. سایت ایران هتل‌ انلاین، فهرستی از بهترین هتل‌های اصفهان را به شما معرفی خواهد کرد که هتل عباسی، در صدر این فهرست قرار دارد.

جاهای دیدنی نزدیک هتل عباسی

یکی از ویژگی‌های ممتاز هتل عباسی، دسترسی به جاهای دیدنی است؛ این یعنی با رزرو هتل عباسی اصفهان در کمترین زمان می‌توانید خود را به بافت تاریخی اصفهان یا دیگر جاهای دیدنی برسانید. در ادامه، به معرفی برخی از جاذبه‌های توریستی در نزدیکی هتل عباسی خواهیم پرداخت.

مدرسه چهارباغ

مدرسه چهارباغ یکی از مدارس تاریخی و زیبای اصفهان است که در دوره صفویه ساخته شده است. این مدرسه دارای چهار باغ است که هر کدام بخشی از مدرسه را در بر گرفته‌اند.

  1.   باغ اول شامل حیاط ورودی و شبستان‌های ستون‌دار زیبایی است که دانشجویان در آن درس می‌خواندند. تزئینات گچبری و کاشی‌کاری‌های ظریف این باغ بسیار دیدنی است.
  2. باغ دوم محل اقامت مدرس بوده و دارای اتاق‌هایی برای استراحت و مطالعه است. در این باغ یک حوض بزرگ وجود دارد و درختان کهنسالی آن را سرسبز کرده‌اند.
  3. باغ سوم شامل کتابخانه‌ای با طاق‌های جناغی زیبا و مجلل است که کتب نفیسی در آن نگهداری می‌شد. این باغ یکی از آرام‌ترین و دل‌انگیزترین باغ‌های مدرسه است.
  4. و باغ چهارم، مسجد مدرسه است که با گنبد و مناره‌ای بلند، معماری بسیار زیبایی دارد. محراب و منبر مسجد نیز تزئینات فراوانی دارند.

کاخ چهلستون

کاخ چهلستون اصفهان، از جمله شاهکارهای معماری و هنر ایران در دوران صفوی است. این کاخ به دستور شاه عباس اول و در اوایل سلطنت او یعنی در حدود سال 1611 ساخته شد و طبق روایت‌ها بیش از 40 اتاق مجهز به آینه کاری‌های زیبا داشته است که به همین دلیل، نام چهل ستون را به خود گرفته است.
این کاخ دارای شکوه و معماری خاصی است به طوری که عناصر معماری و تزیینی به کار رفته در آن، از جمله سقف‌ها و دیوارهای کاشی‌کاری شده و گچبری‌های زیبا این کاخ را تبدیل به جواهری کم‌نظیر در معماری صفوی کرده است.
حیاط مرکزی وسیعی که اتاق‌ها در اطراف آن قرار دارند، از ویژگی‌های جالب توجه این بنای تاریخی است. سقف‌های مقرنس کاری شده از چوب و نقاشی‌های زیبایی که روی دیوارهای کاخ چهلستون وجود دارد، از دیگر عناصر جذاب این کاخ زیبا محسوب می‌شوند.

عمارت عالی قاپو

عمارت عالی قاپو یکی دیگر از بناهای تاریخی و زیبای شهر اصفهان است که ساخت آن به دستور شاه عباس صفوی در سال ۱۶۱۵ میلادی آغاز و در سال ۱۶19 به پایان رسید.
این بنای عظیم و دیدنی دارای یک ساختمان مرکزی با گنبدی مرتفع و دو عمارت در طرفین آن است. عمارت عالی قاپو کاربردهای متعددی داشته است. در گذشته محل پذیرایی از میهمانان خارجی، جشن‌ها و مراسمات سلطنتی، و نیز محل نگهداری خزانه و اسناد مهم حکومتی بوده است.
نمای بیرونی عمارت کاملاً با کاشی‌های معرق زیبا تزئین شده است. در طرفین راهروهای ورودی، حوض‌های آبی وسیعی وجود دارد که منظره‌ای بسیار زیبا به وجود آورده‌اند.
این عمارت، همچنین پوشیده از نقاشی‌های دیواری بسیار ظریف و تزئینات ارزشمند است. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های داخلی آن، تالار آینه است. این تالار مزین به آینه‌کاری است و گنبد مرکزی با طلا و نقوش گیاهی تزئین شده‌ است.
عمارت عالی قاپو به خاطر معماری فوق‌العاده و تزئینات بی‌نظیرش، یکی از شاهکارهای معماری ایرانی و جهانی محسوب می‌شود و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

کاخ هشت بهشت

این کاخ در مرکز شهر اصفهان واقع شده و دارای معماری بسیار ظریف و زیبایی است. کاخ هشت بهشت مجموعه‌ای از هشت باغ است که هرکدام به نام یکی از بهشت‌های باورهای اسلامی نام‌گذاری شده‌اند. این هشت باغ عبارتند از: بهشت طوبی، بهشت نعیم، بهشت مأوی، بهشت عدن، بهشت فردوس، بهشت خلد، بهشت جنت، و بهشت نائم.
هر باغ دارای طراحی منحصربفرد و المان‌های معماری همچون ایوان‌ها، حوض‌ها، فواره‌ها و کاشیکاری‌های زیبا است. درختان و گیاهان متنوعی نیز در باغ‌ها کاشته شده‌اند.
علاوه بر باغ‌ها، کاخ دارای تالارها و اتاق‌های متعددی برای پذیرایی و برگزاری مراسمات است. تالار آینه از جمله زیباترین قسمت‌های کاخ به شمار می‌رود.

جمع‌بندی

به‌طورکلی، یکی از بهترین پیشنهادها برای یک اقامت رؤیایی، رزرو هتل عباسی اصفهان است. با اقامت در این هتل، نه‌تنها از امکانات مدرن بهره‌مند می‌شوید؛ بلکه به یک سفر تاریخی رفته و به دوران باشکوه پادشاهی صفوی می‌روید.
برای رزرو بدون دردسر و کاملاً مطمئن، سایت ایران هتل آنلاین، تمام امکانات و دسترسی‌های لازم را برای شما فراهم کرده است. شما کافی است، نام هتل و تاریخ ورود و خروج خود را قید کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به صفحه هتل موردنظر بروید. خوب است بدانید که با رزرو هتل در این سایت، از بهترین تخفیف‌ها نیز بهره‌مند می‌شوید.
 

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید