امن ترین و سریع ترین روش شارژ حساب پی پال چیست؟

اگر به دنبال خرید با پی پال هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی شرکت ها استفاده کنید. حتی اگر حساب هم نداشته باشید می‌توانید با افتتاح حساب پی پال از طریق این شرکت ها، اقدام به شارژ و خرید پی پال کنید.
 ۱۴۰۲/۴/۱۳ | ۱۴:۳۳  زمان مطالعه 2 دقیقه
امن ترین و سریع ترین روش شارژ حساب پی پال چیست؟

پی پال پلتفرمی است که درهای تجارت و خرید بیشماری را به روی میلیون ها کاربر در بیش از 200 کشور جهان باز کرده است.از سال 1998، این برند به شرکت ها و مصرف کنندگان راه جایگزینی برای تسهیل تجارت در اقتصاد بین المللی ارائه داده است. این امر پی پال را به یک فناوری ضروری برای تجارت بین المللی تبدیل کرده است. در سال 2023، پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران با افتتاح حساب پی پال 6.7 درصد افزایش یابد و به 223.3 میلیون نفر برسد. البته این آمار برای قبل از اینکه مجدداً با 6 درصد افزایش در سال 2024 به 236.7 میلیون نفر برسد، حساب شده است. تا سال 2025، تحلیلگران پیش بینی کرده اند که 249.9 میلیون کاربر جهانی برای PayPal وجود داشته باشد که این رقم معادل افزایش 5.6 درصدی به صورت سالانه است.  بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید پی پال هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پی پال چیست؟

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که افراد و مشاغل را قادر می سازد تا به صورت امن و آنی چه از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و چه از طریق وب سایت، پول ارسال و دریافت کنند. در پی پال هر روز به طور متوسط ​​41 میلیون تراکنش پردازش می شود.تعداد کاربران پی پال 20.58 درصد نسبت به سال 2019، یعنی زمانی که حدود 34 میلیون تراکنش روزانه در این سامانه پردازش می شد، افزایش یافته است.

می‌توانید پس از افتتاح حساب پی پال آن را با حساب بانکی، دبیت کارت یا کارت اعتباری خود پیوند دهید. همچنین می توان از PayPal برای خرید و تجارت الکترونیک نیز استفاده کنید. این سیستم پرداخت آنلاین از طریق وب، برنامه تلفن همراه یا حضوری قابل دسترسی است و به عنوان واسطه ای برای ایمن نگه داشتن اطلاعات بانکی شما عمل می کند.

نکات جالب درباره خرید پی پال

  • پشتیبانی از دریافت و خرید صد ارز دیجیتال، تبدیل بیش از 50 ارز، ذخیره و نگهداری موجودی با 25 ارز دیجیتال
  • مالک برندهای مالی دیگر، مانند Braintree، Venmo، و Xoom است
  • سالانه میلیون ها کمک مالی به سازمان های غیرانتفاعی و خیریه ارائه می دهد
  • دارای تایپ فیس اختصاصی به نام PayPal Sans

 خرید پی پال با نوین پرداخت

چه کسانی از حساب پی پال استفاده می کنند؟

هر کسی که به دنبال خرید بین المللی، نقد کردن درآمد ارزی و… است می‌تواند با افتتاح حساب پی پال از آن استفاده کند. پی پال بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و 29 میلیون حساب تجاری در آن فعال است. این سیستم پرداخت ارزی چندین دهه است که تاسیس شده و به طور رسمی به عنوان بهترین گزینه پرداخت دیجیتال برای eBay محبوبیتی شدید پیدا کرده است.

اکنون، پس از دهه‌ها ارائه خدمت، PayPal تقریباً توسط هر نوع شرکت و مصرف‌کننده‌ای برای خرید بین المللی یا نقد کردن درآمد ارزی استفاده می‌شود.

PayPal چگونه کار می کند؟

پی پال به عنوان یک واسطه بین شما و بانک کار می کند. کاربر یک حساب بانکی یا کارت اعتباری/دبیت را به سیستم پرداخت ارزی پی پال اضافه می کند و هر زمان که پرداخت آنلاین انجام دهد، می تواند انتخاب کند که کدام حساب را برای پرداخت استفاده کند. همه تراکنش ها به جای حساب بانکی شما از طریق پی پال پردازش می شوند.

همچنین هر پولی که دریافت می‌شود در حساب پی پال شما می‌نشیند و می‌توانید برای تجارت الکترونیک استفاده کرده یا به حساب بانکی خود منتقل کنید. نقل و انتقالات ممکن است چند روز یا چند دقیقه طول بکشد (با هزینه اضافی مخصوص تراکنش). موجودی حساب PayPal شما همچنین می تواند با یک حساب بانکی یا کارت اختصاصی شارژ شود.

برای افراد، PayPal انتقال پول را ساده کرده، کارت‌های نقدی/اعتباری به راحتی به آن وصل شده، نقدینگی را نیز به کاربر ارائه می‌دهد. برای بازرگانان، پی پال خدمات متنوعی با نرخ های رقابتی، بدون قراردادهای بلندمدت و تراکنش‌های بسیار پایین به همراه دارد. این موضوع شامل ویژگی هایی مانند ارائه خدمات ویژه پی پال، ارائه صورتحساب، ارائه سرمایه در گردش و حتی وام های مخصوص پی پالی است. راه اندازی و افتتاح حساب پی پال رایگان است، اما هزینه های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد.

خرید پی پال با شرکت های واسطه ایرانی

اگر به دنبال خرید با پی پال هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنید. حتی اگر حساب هم نداشته باشید می‌توانید با افتتاح حساب پی پال در ایران از طریق نوین پرداخت، اقدام به شارژ و خرید پی پال کنید.

همانطور که گفته شد، برای استفاده از خدمات نوین پرداخت، باید در این سایت ثبت نام کنید و پس از تکمیل مراحل ثبت نام خود می توانید از طیف وسیعی از خدمات مربوط به پرداخت ارزی و همچنین نقد کردن درآمد خود استفاده کنید. علاوه بر این نوین پرداخت به دلیل برخورداری از مزایای عمده ای مثل سرعت عالی و ایمنی در کاربری، باعث شده تا کاربران بتوانند به کمک پشتیبانی ۲۴ ساعته، کلیه امور خود را با سرعتی بالا انجام بدهند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اگر به دنبال راه‌حلی برای نقد کردن درآمد دلاری و یا پرداخت هزینه خرید های خارجی خود هستید؛ حتماً به سراغ نوین پرداخت به عنوان راه حلی جهت افتتاح حساب سپرده پی پال بروید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما دهد از شما صمیمانه و داریم و امیدواریم نکاتی که در ارتباط با خرید پی پال و استفاده از آن گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد.

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید