نرم افزار مدیریت مطب

در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 نرم افزار مدیریت مطب بپردازیم. نرم افزار های مدیریت مطب باعث ایجاد نظم و هماهنگی در کارها می شوند. همچنین از این طریق میتوانید به سرعت به اطلاعات بیمار دسترسی داشته باشید.
 ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ | ۲۲:۴۶  زمان مطالعه 2 دقیقه
نرم افزار مدیریت مطب

در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 نرم افزار مدیریت مطب بپردازیم. اگر شما به تازگی صاحب مطب شده‌اید با ما همراه باشید.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا من نیاز به نرم افزار مدیریت مطب دارم؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اتوماسیون کردن مراکز و به جهت سهولت و ایجاد نظم در کارها بسیاری از مراکز از نرم افزار های مرتبط با کسب و کار خود استفاده می کنند. مطب ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از پیشرفت استقبال کرده و از نرم افزار های مدیریت مطب برای سامان دهی به امور خود استفاده می کنند. نرم افزارها، ویژگی و کارایی های مختلفی دارند که در ادامه به بررسی 3 نرم افزار مدیریت مطب بقراط، نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب و نرم افزار مدیریت مطب آسان طب می پردازیم.

نرم افزار مدیریت مطب بقراط

نرم افزار مدیریت مطب بقراط راهکارهای مدیریتی در اختیار پزشکان قرار میدهد. این راهکارها شامل لیست بدهی و بستانکاری، تماس جهت اطلاع رسانی به بیماران، پرونده الکترونیک و بدون نیاز به سررسید نوبت دهی می باشد.
با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی به پرونده های کاغذی ندارید. زیرا یکی از اهداف اصلی این نرم افزار حذف مدارک و پرونده های فیزیکی و در دسترس قرار دادن همیشگی مدارک بیمار به صورت الکترونیکی می باشد.
همچنین این نرم افزار قابلیت نوبت دهی و جستجوی بیماران را برای منشی ساده و کاربردی کرده و قابلیت نمایش اخرین مراجعه بیمار را داراست.

نرم افزار مدیریت مطب بقراط

بیشتر بخوانید: چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم؟

نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب

نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب دارای ماژول های تخصصی می باشد که شما میتوانید بسته به تخصص پزشکی خود، ماژول مورد نیاز خود را به نرم افزار اضافه کنید. امکانات بخش پذیرش این نرم افزار شامل ثبت اطلاعات هویتی بیمار، انتخاب پزشک معرف و یا رابط بیمار، ثبت برنامه درمانی و تعیین جلسات درمان جهت فالوآپ بیمار و گزارشات آماری و مدیریتی، انتخاب پزشک معالج و تکنسین، انتخاب خدمت و در صورت داشتن کالای مصرفی انتخاب کالا برای خدمت و تعیین صورتحساب بیمار می باشد.
بخش صندوق نرم افزار باستانی طب با ثبت اطلاعات در پذیرش به دو روش عملیات مالی را انجام می دهد. اولین روش به این صورت هست که کاربر میتواند همزمان در زمان پذیرش، اطلاعات مالی بیمار را وارد کند و یا اینکه ممکن است کاربر صندوق شما شخص دیگری باشد که از طریق لیست انتظار، بیمار را انتخاب کرده و روش مورد نظر برای پرداخت هزینه ها را می تواند انتخاب کند.
همچنین این نرم افزار دارای قابلیت نوبت دهی به صورت حضوری وآنلاین را داراست. پرونده الکترونیک این نرم افزار دارای تخصص های ویژه رشته های پزشکی می باشد و قابلیت شخصی سازی مطابق نیاز پزشک را فراهم کرده است.
نرم افزار باستانی طب امکان نسخه نویسی الکترونیک را در اختیار شما قرار می دهد و دیگر نیاز به نگرانی در مورد حذف نسخه های کاغذی نخواهید داشت. حسابداری، معاملات انبار، حقوق و دستمزد از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد که شما را از داشتن هرگونه نرم افزار حسابداری جانبی بی نیاز می کند.
شما میتوانید نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب را به دلخواه بر روی سیستم ویندوزی خود و یا هاست استفاده نمایید.

نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب

 

نرم افزار مدیریت مطب آسان طب

نرم افزار مدیریت مطب آسان طب به طور تخصصی بر روی حسابداری و مدیریت مطب پیاده سازی شده است. این نرم افزار تحت ویندوز اجرا می شود و توسعه آن به کمک مشاورین انجام شده است. این نرم افزار پزشک را از استفاده هرگونه پرونده های کاغذی بی نیاز کرده و دارای رابط کاربری ساده و ریسپانسیو می باشد.

نرم افزار مدیریت مطب آسان طب


در پایان امیدوارم این مقاله به شما عزیزان در انتخاب نرم افزار مورد نیاز خود کمک کرده باشد. من در این مطلب در تلاش بودم بهترین نرم افزارهای مدیریت مطب ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنم. با توجه به اتوماسیون کردن بیشتر مراکز شما نیز برای بهتر و ساده کردن روند کار خود از نرم افزارهای موجود در این حوزه بسته به نیاز مطبتان انتخاب کرده و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ادیت خفن با اینشات

 

 

نویسنده : مدیر سایت

مدیر جت هستم، ما در سایت جت محصولات آموزشی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مدیران سایت‌های اینترنتی و شرکت‌های مختلف و کلیه افراد علاقه‌مند به مباحث کارآفرینی و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید