بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر است. با این که کاربران موبایل آن زیاد هستند اما عده ای به استفاده از نسخه مرورگر این اپلیکیشن‌ دارند. در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌‌های اینستاگرام برای کروم اشاره کنیم.
 ۱۳۹۸/۱۱/۸ | ۱۵:۲۶  زمان مطالعه 2 دقیقه
بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر است. این شبکه اجتماعی دیگر فقط یک پلتفرم سرگرمی نیست. اینستاگرام به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده است و کسب و کارهای بسیاری در جهت رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می‌کنند. هر روز به تعداد کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. اما این دلیلی بر این موضوع نیست که کاربران علاقه‌ای به استفاده از نسخه مرورگر این اپلیکیشن‌ها نداشته باشند. افراد بسیاری دوست دارند که بتوانند بدون استفاده از تلفن همراه و با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود، عکس به اشتراک بگذارند، پست‌ها را لایک کنند و... از همین جهت قصد داریم در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌‌های اینستاگرام برای کروم اشاره کنیم. همراه ما باشید.

بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم کدام‌اند؟

از آن جایی که استفاده از اینستاگرام هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، تعداد ابزارهایی که به صورت جانبی برای این برنامه توسعه داده می‌شوند هم هر روز بیشتر می‌شوند. توسعه دهندگان اغلب به دنبال این هستند که کاربران بتوانند با استفاده از مرورگر هم تجربه کاربری راحتی از این برنامه محبوب داشته باشند. 6 تا از بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم شامل موارد زیر می‌شوند:

افزونه اینستاگرام Desktop for Instagram

افزونه Desktop for Instagram به عنوان بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم شناخته می‌شود. این افزونه امتیاز 4.5 را به خودش اختصاص داده است و بیش از 490 هزار نصب فعال دارد. با استفاده از این افزونه می‌توانید در اینستاگرام خود پست بگذارید، پست فالوئرهای خود را لایک کنید، کامنت بگذارید، نوتیفیکیشن دریافت کنید و فید اینستاگرام خود را مرور کنید. 

در واقع اکثر کارهایی که می‌توان با استفاده از موبایل هوشمند انجام داد با این افزونه امکان‌پذیر است. چه چیزی بهتر از این؟ برای دریافت این افزونه کافی است روی این لینک کلیک کنید و آن را برای مرورگر کروم خود فعال کنید. یکی از مزیت‌های این افزونه این است که هم برای نسخه ویندوز و هم برای نسخه مک در دسترس است. یعنی کاربران هیچ محدودیتی در استفاده از آن ندارند. به طور کلی آپشن‌ها و امکانات این افزونه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بارگذاری عکس/ویدیو
  • دریافت و پاسخ به دایرکت‌ها
  • باز کردن و دیدن پست‌ها
  • طراحی ساده و استفاده آسان

بیشتر بخوانید: دانلود از یوتیوب

افزونه اینستاگرام Downloader for Instagram +Direct Message 

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم افزونه Downloader for Instagram +Direct Message است. این افزونه دارای بیش از 612 هزار نصب فعال است و طرفداران بسیاری دارد. وجود قابلیت‌ها و امکانات بسیار باعث شده است که این افزونه امتیاز 4.7 را  در فروشگاه گوگل به خودش اختصاص دهد. از امکاناتی که این افزونه ارائه می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت پیغام‌های دایرکت و مدیریت آن‌ها
  • نمایش و مدیریت استوری‌ها
  • بارگذاری پست‌های جدید
  • نمایش Live

همچنین اگر به دنبال یک ابزار و افزونه مناسب برای دانلود محتوای اینستاگرام هستید پیشنهاد می‌کنیم حتی یکبار هم که شده از افزونه Instagram Downloader for Chrome استفاده کنید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد به راحتی پست‌ها و استوری‌های هر اکانتی را دانلود کنید (به شرطی که اکانت مورد نظر Public باشد). برای دانلود این افزونه بر روی این لینک کلیک کنید. 

بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم کدام‌اند؟

افزونه اینستاگرام App for Instagram (Support DM)

اگر به دنبال یک افزونه کامل هستید و قصد دارید کاملا تجربه استفاده از اپلیکیشین موبایل را با مرورگر کامپیوتر خود داشته باشید بهترین گزینه افزونه اینستاگرام App for Instagram است. این افزونه یکی دیگر از بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم است زیرا تمامی قابلیت‌هایی که در موبایل فراهم شده است در این افزونه هم موجود است. این برنامه به قدری کامل است که به عنوان کلاینت اینستاگرام برای کامپیوتر شناخته می‌شود. این افزونه حتی رابط کاربری کاملا مشابه به موبایل در اختیار کاربران گذاشته است و همان حس و حال را در فضای مرورگر ایجاد کرده است. با استفاده از این افزونه می‌توانید:

  • عکس/ویدیو آپلود کنید
  • استوری بگذارید و استوری دیگر کاربران را مشاهده کنید
  • از IGTV استفاده کنید
  • پیغام‌های خود را پاسخ دهید
  • اطلاعات پروفایل خود را بروز کنید
  • و ...

افزونه اینستاگرام Notifications for Instagram

اگر که به دنبال افزونه‌ای برای مدیریت و آگاهی از نوتیفیکشن‌های اینستاگرام هستید پیشنهاد می‌کنیم برنامه Notifications for Instagram را امتحان کنید. این برنامه به صورت اختصاصی تنها برای همین موضوع توسعه داده شده است و بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم جهت مدیریت اعلانات است. این افزونه کمک می‌کند تا هیچ رویداد و اتفاق جدیدی را در اینستاگرام خود از دست ندهید و همیشه بروز باشید. از نقاط قوت این افزونه می‌توان به رابط کاربری جذاب، استفاده آسان و حجم کم آن اشاره کرد.

افزونه اینستاگرام Social Analytics by WeFind

خب، اجازه دهید یک ابزار کاربردی و آنالیزی را به شما معرفی کنیم. اگر که از آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که کسب و کاری برای خود راه اندازی کرده‌اید یا مدیریت پیج کسب و کار دیگری را بر عهده دارید افزونه Social Analytics by WeFind  یک ابزار کاربردی برای شماست. در زمینه آنالیز و بررسی فعالیت‌های یک پیج این افزونه به عنوان بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم شناخته می‌شود. بعد از نصب این افزونه در کنار صفحه یک سایدبار فعال می‌شود که تمامی اطلاعات مربوط به پست‌ها، تعداد لایک‌ها، تعداد دیده شدن و انگیجمنت‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این افزونه اجازه می‌دهد که پروفایل کاربران مورد نظرتان را با دیتای مرتبط با صفحه در یک شیت  ثبت و ذخیره کنید. این ابزار بیشتر مناسب بازاریابی و مانیتورنیگ صفحات اینستاگرام است.

افزونه اینستاگرام dark Mode for Instagram

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند آسیب‌های ناشی از تلفن هوشمند و کامپیوتر است که به چشم وارد می‌شوند. یکی از راه‌هایی که می‌توان این آسیب‌ها را کمتر کرد کاهش نور آبی رنگ یا همان Blue light مضر است. برای این کار می‌توان به سراغ بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم یعنی Dark Mode for Instagram رفت. این افزونه به سادگی و فقط با یک کلیک حالت شب و تاریک را برای نسخه مرورگر فعال می‌کند. جدای از کاهش نور مضر، با استفاده از این افزونه می‌توانید در ساعات شب جزئیات صفحه را دقیق‌تر ببینید. البته که تم مشکی رنگی که این افزونه دارد ظاهر جذاب‌تری برای اینستاگرام ایجاد می‌کند.

جمع بندی

همان طور که دیدید در این مطلب به 6 تا از بهترین افزونه‌های اینستاگرام برای کروم اشاره کردیم. هر کدام از این افزونه‌ها قابلیت‌های مجزایی دارند و برخی از آن‌ها در کنار هم و به صورت موازی عملکرد فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از دانلود و نصب این افزونه‌ها حتما قوانین و دسترسی‌های آن‌ها را مطالعه کنید. 
 

نویسنده : الهه معتمدی

الهه معتمدی هستم، من در زمینه تولید محتوا فعالیت میکنم. به صورت موازی تولید محتوای بصری و ویدیویی انجام میدم و شیفته دنیای تدوین هستم. یادگیری مهارت‌های جدید برای من یک سرگرمیه و بی وقفه سعی میکنم مهارت‌های جدیدی رو امتحان کنم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید