صفورا شویکلو

بیش از 10 سال است که در بازاریابی محتوا فعالیت می کنم. آنچه که من را به وجد می آورد، خوشحالی رسیدن به پاسخ است و چه حسی بالاتر از این که این رضایت را به مخاطبان نوشته هایم منتقل کنم.

آشنایی با اصول سئو و الگوریتم های تحلیل رفتار مخاطب به من کمک می کنند تا بهتر نیاز های مخاطبانم را سنجیده و محتوایی در خور نیاز های آنها تولید کنم.

راستی  من عاشق سفر و فرهنگ های مختلفم و تلاش می کنم  زمین را برای نسل های آینده حفظ کنم.

صفورا شویکلو تا کنون 24 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب صفورا شویکلو تا کنون توسط 506755 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب صفورا شویکلو در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۷ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های بازاریابی ، مدیریت و کارآفرینی ، نرم افزار و اپلیکیشن ، دانستنی ها ، هوش مصنوعی ، شبکه و اینترنت ، ارز دیجیتال ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 24

بازدید مطالب: 506755

آخرین مطالب نوشته شده توسط صفورا شویکلو :

 جمعیت جهان در سال 2023
جمعیت جهان | جمعیت کشورهای جهان
 شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
جمعیت جهان اهمیت بالایی داشته و به ما کمک می‌کند تا آینده‌ی تمدن‌ها را شکل دهیم. در ا ین مقاله آمار کل جمعیت جهان، کوچکترین و بزرگترین جمعیت را بررسی کرده ایم.
پیگیری مرسوله پستی
پیگیری مرسوله پستی با کد رهگیری
 چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
گیرندیا فرستنده بسته پستی می تواند برای پیگیری مرسوله پستی خود با کد رهگیری به سایت اداره پست مراجعه کرده و با وارد کردن شماره مرسوله، از وضعیت بسته خود باخبر شود.
فشار هوا چه اثری روی جوشیدن آب دارد
تأثیر فشار هوا بر نقطه جوش آب
 یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
می دانیم که با کم یا زیاد شدن فشار هوا، نقطه جوش آب نیز تغییر می کند. با تکیه بر این اصل فیزیک می توانید در این آزمایش، آب را با یک تکه یخ بجوشانید.
انواع کرم کامپیوتری
کرم کامپیوتری چیست
 چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
کرم‌ کامپیوتری بدافزاری خودکار و بدون نیاز به میزبان است که توسط شبکه‌ها به سرعت به سایر سیستم‌ها منتشر می‌شوند. هدف آن گسترش، نفوذ و آسیب‌رسانی به سیستم‌هاست.