بهاره صفوی

بهاره صفوی تا کنون 11 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب بهاره صفوی تا کنون توسط 187290 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب بهاره صفوی در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۲۵ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های بازاریابی ، نرم افزار و اپلیکیشن ، دانستنی ها ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 11

بازدید مطالب: 187290

آخرین مطالب نوشته شده توسط بهاره صفوی :

روش‌های پیدا کردن شماره حساب بانکی در بانک‌های مختلف
پیدا کردن شماره حساب بانکی
 سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
به دست آوردن شماره حساب بانکی کار سختی نیست. برای این کار می‌توانید از عابربانک هم استفاده کنید و یا وارد سایت بانک شوید و شماره حساب‌‌تان را بگیرید. در این مقاله از سایت جت روش‌‌های پیدا کردن شماره حساب را توضیح می‌دهیم.
چگونه با پینترست کار کنیم؟ + آموزش تصویری نحوه استفاده | جت
آموزش تصویری کار با پینترست
 شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
پینترست یک شبکه اجتماعی عکس محور است که مانند اینستاگرام عمل می‌کند. در این مقاله سعی کردیم که به شما یاد بدهیم که چگونه با این اپلیکیشن کار کرده و از آن برای ارتقای ‌کسب‌وکار خود استفاده کنید.
آموزش تصویری چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ | جت
نحوه چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ
 چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
وقتی که با گوشی یا دوربین عکسی را می‌گیریم، گاهی اوقات زاویه تصاویر مناسب نیست و پیش می‌آید که می‌خواهیم زاویه عکس را تغییر بدهیم. در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.
معرفی بهترین افزونه های اسکرین شات از گوگل کروم | جت
7 افزونه برتر برای گرفتن اسکرین شات از کروم
 سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. گاهی اوقات در حین جستجو، می خواهیم از صفحه وب اسکرین شات بگیریم. در این مقاله 10 تا از بهترین افزونه ها برای این کار را معرفی می‌کنیم.