حذف پس زمینه عکس

حذف پس زمینه عکس یک فرایند است که در آن پس زمینه یک تصویر حذف می‌شود و تنها اجسام یا اشیاء مورد نظر در تصویر باقی می‌مانند. با ما در این مقاله از سایت جت همراه باشید تا شما را با نرم افزارهای ویرایش تصویر آشنا کنیم.
 ۱۴۰۱/۱۱/۱ | ۱۶:۱۷  زمان مطالعه 3 دقیقه امتیاز:
حذف پس زمینه عکس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می‌خواهید پس زمینه عکس را سریع حذف کنید، ولی یا تخصص کافی را ندارید یا وقتتان برای این کار کافی نیست. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ که بدون شک بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس است؛ اما استفاده از فتوشاپ برای هرکسی مقدور نیست؛ زیرا هم برنامه نسبتا تخصصی و پیچیده‌ای است و هرکسی زمان یادگیری آن را ندارد و هم این نرم‌افزار نیاز به سیستم‌های قدرتمندی برای اجرا دارد و حجم زیادی را اشغال می‌کند.

به همین دلیل وب‌سایت‌های زیادی در این زمینه به شما کمک می‌کنند تا پس زمینه تصاویر را به صورت رایگان حذف کنید. در این مطلب به معرفی چند سایت حذف پس زمینه عکس می‌پردازیم. پس اگر شما هم نیاز به حذف پس زمینه عکس بدون فتوشاپ دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست بندی
معرفی سایت‌های حذف پس زمینه عکس به صورت آنلاین
سایت remove.bg
سایت Adobe Creative Cloud Express
سایت Slazzer
سایت PhotoRoom
سایت FocoClipping

جمع بندی
سوالات متداول

معرفی سایت‌های حذف پس زمینه عکس به صورت آنلاین

سایت remove.bg

اولین وب‌سایت برای حذف پس زمینه عکس آنلاین سایت remove.bg است. این وب‌سایت با رابط کاربری بسیار ساده و به کمک هوش مصنوعی بسیار دقیق خود، به راحتی می‌تواند به شما در زمینه حذف پس زمینه عکس کمک کند. تنها کافی است تصویر خود را در این سایت آپلود کنید و در کمتر از 5 ثانیه آن را بدون پس زمینه تحویل بگیرید.

در این سایت به راحتی پس از حذف پس زمینه می‌توانید تصویر خود را دانلود کنید اما اگر اشتراک آن را خریداری کنید می‌توانید تصاویر خود را با کیفیت بالا دریافت کنید که قیمت این اشتراک از 9 دلار تا 389 دلار در ماه است. این قیمت‌ها بر اساس تعداد تصاویری که در این سایت ویرایش می‌کنید تعیین شده است. همچنین این وب‌سایت علاوه بر حذف پس زمینه عکس به شما امکانات بسیار متنوعی در زمینه ویرایش تصاویر می‌دهد. امکاناتی مانند اینکه پس زمینه دلخواه خود را به عکس اضافه کنید یا پس زمینه آن را تار کنید.

بیشتر بخوانید: علت نصب نشدن واتساپ در گوشی سامسونگ

سایت remove.bg برای حذف پس زمینه عکس

سایت Adobe Creative Cloud Express

یکی دیگر از سایت‌هایی که به شما امکان حذف پس زمینه عکس آنلاین رایگان را می‌دهد، سایت Adobe Creative Cloud Express است. اگر با نرم‌افزارهای گرافیکی آشنا باشید حتما نام شرکت Adobe را شنیده‌اید. شرکت بزرگی که به واسطه ارائه نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو معروف است. این وب‌سایت، پلتفرمی خلاقانه است که با هدف خلق طرح‌های گرافیکی مانند بنر، لوگو و... توسعه یافته است. البته این سایت بسیار ساده است طوری که میتونید با گوشی خود نیز با آن کار کنید.

در این سایت نیز به راحتی با بارگذاری تصویر خود می‌توانید پس زمینه آن را حذف کنید. نسبت به سایت قبلی، پردازش در این سایت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد اما از نتیجه آن راضی خواهید بود. علاوه بر ابزار حذف پس زمینه عکس، امکانات بسیار زیادی در زمینه ویرایش تصویر نیز در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را ایجاد کنید. می‌توانید قاب‌های بسیار زیبایی به دور تصویر خود بیندازید یا پس زمینه دلخواه خود را وارد کنید، همچنین می‌توانید آیکون‌ها و شکل‌های گرافیکی و جذابی را انتخاب و به تصویر خود اضافه کنید.

استفاده از این سایت رایگان است، اما با خرید اشتراک آن می‌توانید به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه چرخاندن عکس و متن در فتوشاپ

سایت Adobe creative cloud express برای حذف پس زمینه عکس به صورت آنلاین

سایت Slazzer

یکی دیگر از وب‌سایت‌های بسیار حرفه‌ای و دقیق در زمینه حذف پس زمینه تصاویر، سایت Slazzer است. عملکرد این سایت نیز مانند سایت‌های دیگر است. می‌توانید به راحتی تصویر مورد نظر خود را در این سایت وارد کنید و پس زمینه آن را حذف، جایگزین و ویرایش کنید. این وب‌سایت دقت بسیار بالایی در تشخیص پس زمینه تصاویر دارد که به کمک هوش مصنوعی خود این امکان محقق شده است.

همچنین ابزارهای ویرایشی مختلفی در اختیار شما قرار دارد که برای استفاده از آن نیازمند خرید اشتراک این سایت هستید. همچنین با خرید اشتراک می‌توانید تصاویر ویرایش شده را با کیفیت بسیار بالا دانلود کنید. قیمت اشتراک این سایت از 6 دلار تا 1725 دلار است که بسته به نیاز خود می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایت slazzer برای جذف پس زمینه سایت به صورا انلاین

سایت PhotoRoom

سایت بعدی در این بخش سایت PhotoRoom است. این وب‌سایت سرعت بسیار بالایی در تشخیص و حذف پس زمینه تصاویر دارد و برای اوقاتی که چندین تصویر برای حذف پس زمینه در اختیار دارید و سرعت ویرایش آن‌ها برای شما اهمیت دارد، این سایت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مانند سایت‌های قبل، تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که تصویر خود را در این سایت رها کنید تا پردازش شروع شود. همچنین می‌توانید پس زمینه دلخواه خود را به تصویر اضافه کنید یا کمک ابزارهای ویرایشی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

از دیگر ویژگی‌هایی که این سایت را به یکی از بهترین ابزارها تبدیل کرده این است که به هیچ عنوان نیاز به ساخت حساب کاربری در این سایت ندارید. همچنین این سایت کاملا رایگان است و هیچ اشتراک غیر رایگانی در آن وجود ندارد. به همین دلیل به راحتی می‌توانید از سایت استفاده کنید بدون اینکه درگیر ساخت حساب یا خرید اشتراک شوید.

سایت photoroom برای حذف چس زمینه عکس به صورت انلاین

سایت FocoClipping

سایت آخری که قصد معرفی آن را دارید سایت FocoClipping است. این سایت رایگان نیز عملکردی کاملا مشابه با سایت‌های قبل داشته و بسیار سریع و راحت می‌توانید پس زمینه تصاویر خود را حذف کنید. همچنین علاوه بر حذف پس زمینه می‌توانید از امکانات دیگری مانند بریدن تصویر و تغییر بک گراند آن به بک گراند دلخواه خود بهره ببرید.

یکی از امکانات بسیار جذاب این وب‌سایت این است که به شما اجازه می‌دهد تصویر خود را قبل و بعد از حذف پس زمینه مقایسه کنید. همچنین برای دسترسی به ابزارهای بیشتر می‌توانید اشتراک این وب‌سایت را خریداری کنید که بسته به نیازتان از بین حدود 3 دلار تا 60 دلار به صورت ماهیانه قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش ادیت خفن با اینشات

سایت fococlipping برای حذف گس زمینه عکس به صورت انلاین

جمع‌بندی

وب‌سایت‌های فروشگاهی و کسانی که کار تولید محتوای تصویری انجام می‌دهند قطعا گاهی نیاز پیدا می‌کنند که پس زمینه تصاویر خود را حذف و یا تغییر دهند. به همین دلیل دسترسی به یک ابزار ساده و سریع برای این کار، اهمیت زیادی دارد. در این مطلب از سایت جت به معرفی 5 سایت محبوب و حرفه‌ای در زمینه حذف پس زمینه عکس اشاره و هر کدام را معرفی کردیم.

از مزیت‌های استفاده از این سایت‌ها حذف پس زمینه عکس با گوشی خودتان است یعنی شما حتی نیاز به لپتاپ نداشته و می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر ویرایش مد نظر خود را در تصاویر اعمال کنید. همچنین این سایت‌ها نیاز به هیچ دانش فنی و گرافیکی ندارند و شما به راحتی و فقط با چند کلیک می‌توانید هر تغییری که مد نظرتان است در تصاویر خود ایجاد کنید.

سوالات متداول

روش حذف پس زمینه عکس به صورا آفلاین چگونه است؟

با استفاده از دو برنامه Movavi Photo Editor، Adobe Photoshop میتوانید پس زمینه هر تصویری را حذف کنید. البته این برنامه ها نیاز به مهارت و تخصص کار با ابزار دارند که با آموزش این مطلب با آنها آشنا خواهید شد.

پس زمینه تصاویر از چه روش هایی حذف میشود؟

برای حذف پس زمینه تصاویر از دو روش آنلاین و آفلاین یعنی استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت ها میتوانید استفاده کنید.

چگونه یک پس زمینه عکس را شفاف کنیم؟

یک عکس آپلود کنید که می‌خواهید پس‌زمینه را از آن حذف کنید، گزینه های پردازش عکس را مشخص کرده و روی دکمه کلیک کنید، خروجی عکس را با حذف پس‌زمینه دریافت کنید، فایل های خروجی پس از 24 ساعت از سرورهای ما حذف می شوند و لینک های دانلود دیگر کار نمی کنند.

نویسنده : مریم باغبان

مریم باغبان ملی هستم. به حوزه های هنری و برنامه نویسی علاقه مندم و در تلاش برای یادگیری زمینه های مختلف این دو حوزه هستم. در حال حاضر در جایگاه ادمین سایت مشغول به کارم.

  نظرات کاربران (2 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر، ابزاری که بشه باهاش لبه‌ های مو و هر نوع کرک در تصویر رو استفاده کرد میشناسید معرفی کنید؟
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام وقت شمت بخیر، بله در سایت Removal.ai شما میتونید این دسترسی رو داشته باشید.
پاسخ دهید
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید، سایت آیا Remove.bg رایگان هست؟
۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر، بله سایت Remove.bg رایگان هست.