معرفی 10 نرم افزار مدیریت مالی ios و اندروید

در این محتوا از سایت جت به بررسی و معرفی 10 مورد از بهترین نرم افزار مدیریت مالی ios و اندروید را معرفی کرده‌ایم.
 ۱۴۰۱/۹/۱۳ | ۱۴:۳۲  زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی 10 نرم افزار مدیریت مالی ios و اندروید

ممکن است شما هم فکر کنید  که مدیریت مالی شخصی جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است و همیشه خیلی زودتر از تمام شدن ماه، حقوق ماهیانه‌تان به اتمام می رسد. و به ناچار باید منتظر بنشینید تا حقوق ماه جدید را دریافت کنید.
حسابداری و مدیریت پول شامل کنترل دقیق هزینه‌ها است. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از نرم‌‎افزار و خدمات رایگان است. نرم‌افزارهای رایگان حسابداری شخصی می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی موثر باشد و به شما در پیگیری هزینه‌ها، مدیریت بودجه و تهیه گزارش‌ها کمک کند.

معرفی اپلیکیشن مدیریت مالی ios

در ادامه شما را با تعدادی از اپلیکیشن های مدیریت مالی iosآشنا میکنیم،‌که البته برخی از آن ها علاوه بر سیستم عامل آی او اس در سیستم عامل اندرئید نیز قابل اجرا هستند.

اپلیکیشن حسابداری نیو

اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو یک راه‌حل ساده برای مدیریت شخصی امور مالی روی آیفون است. ثبت و مدیریت تراکنش‌های بانکی، ثبت درآمد و هزینه‌ها و گزارشگیری، ابزار بودجه‌بندی، ثبت و مدیریت اقساط از امکانات این اپلیکیشن است.
دانلود این اپلیکیشن رایگان است.

اپلیکیشن حسابداری نیو

اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس

این اپلیکیشن طراحی و امکانات مناسبی دارد و برای افرادی بسیار مفید است که می‌خواهند دخل‌وخرج خود را مدیریت کنند. فانوس به عنوان اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی، در تلاش است، ثروت را برای مردم راحت‌تر و هوشمندانه‌تر مدیریت کند. دانلود این برنامه رایگان است اما پرداخت درون برنامه ای دارد.

حسابداری شخصی کیف پول محک

کیف پول محک که پرطرفدارترین اپلیکیشن حسابداری فارسی محسوب می‌شود، با طراحی ساده و زیبا، عملکردی فوق‌العاده در ثبت و کنترل هزینه‌ها و درآمدهایتان دارد و با گزارشات کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه به راحتی از وضعیت موجودی، هزینه‌ها و درآمدهایتان مطلع شوید.

  • کاربری ساده و طراحی زیبا، برای اینکه از این محصول به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید.
  • ثبت سریع و آسان هزینه‌ها و درآمدها (مشخص کردن مبلغ و موضوع تراکنش)، برای اینکه در هر زمان و مکان بتوانید سریع تراکنش‌های مالیتان را ثبت کنید.
  • ثبت سریع و آسان هزینه‌ها از طریق پیامک بانکی (نسخه اندروید)
  • تعریف حساب‌های مختلف (صندوق و بانک) برای اینکه بدانید چقدر پول دارید و پول‌هایتان کجا خرج شده است.
  • تعریف اشخاص، ثبت و کنترل بدهی و طلب، برای اینکه ببینید از هر فرد چه میزان طلب و یا بدهی دارید.
  • امکان تعریف بودجه‌بندی ماهانه و هفتگی برای اینکه بدانید برای هر سرفصل چقدر می‌خواهید خرج کنید تا حساب و کتاب از کنترلتان خارج نشود.
  • ثبت موعد چک‌های دریافتی و پرداختی و اقساط، برای یاد آوری زمان پرداخت‌ها • تعریف دسته‌بندی دلخواه برای هزینه‌ها و درآمدها
  • امکان استفاده از نسخه تبلت برای کسانی که می‌خواهند روی تبلت شخصیشان اطلاعات را ثبت کنند.
  • آپدیت‌های منظم و مناسب، برای پیاده‌سازی امکانات جدید مورد نیاز کاربران
  • پشتیبانی زنده درون اپلیکیشن

بیشتر بخوانید: چگونه برنامه هایی که نصب نمی شوند را نصب کنیم؟

حسابداری شخصی و مدیریت مالی دنگیپ

دُنگیپ به شما کمک میکند تا مخارجتان را مدیریت کنید و هر لحظه بتوانید گزارشی از هزینه ها دریافت کنید. دُنگیپ فقط برای حسابداری شخصی نیست، شما میتوانید طلب و بدهکاری های خود را ثبت کنید تا بدانید چقدر طلبکار یا بدهکار هستید.

حسابداری دُنگیپ برای دوستان شما نیز پیام ارسال میکند تا آنها هم از هزینه هایی که شما برایشان ثبت میکنید مطلع باشند شما می‌توانید برای هزینه‌های خود بودجه‌بندی تعریف کنید تا با نزدیک شدن به این سقف، هشداری از سمت این برنامهبرای شما ارسال شود. 

برنامه مدیریت مالی مینت (Mint) 

این برنامه برنامه‌ای ارزشمند برای بودجه‌بندی مالی شماست که قابلیت هشداردهی برای قبض‌های آتی را دارد. شما می‌توانید بر تراکنش‌های مالی نظارت کنید، هزینه‌ها را در دسته‌بندی‌های جداگانه پیگیری کنید و بر جریان نقدی نظارت داشته باشید؛ همه و همه روی یک داشبورد.

این برنامه امکان ویرایش هم‌زمان چند تراکنش مالی را نیز دارد.

دانلود این برنامه رایگان است اما برای فعال شدن برخی امکانات نیاز به پرداخت وجه دارید.

معرفی اپلیکیشن مدیریت مالی اندروید

در این بخش تعدادی از اپلیکیشن مدیریت مالی اندروید را بهش ما معرفی میکنیم

نرم افزار حسابداری پارمیس

به صورت کلی نرم افزار حسابداری پارمیس دارای یک سری نسخه های نرم  افزاری تولیدی، شرکتی، بازرگانی و … می باشد که با داشتن رابط کاربری ساده و جذاب توانسته است انتخاب خوبی برای تمامی مشاغل باشد. نرم افزار حسابداری موبایل پارمیس یک نرم افزار پرکاربرد است که برای کسب و کار های کوچک و متوسط  طراحی شده است که دارای نسخه های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می باشد.

نرم افزار حسابداری موبایل پارمیس دارای بخش های مختلفی مانند مالی و حسابداری، دریافت و پرداخت، خرید و فروش، انبارداری، بانک و چک و تولید و … می باشد. نرم افزار حسابداری موبایل پارمیس استار نرم افزار یکپارچه مالی و مدیریتی می باشد که با برخورداری از آخرین تکلونوژی های روز دنیا، امکانات بسیار متنوعی را در اختیار تمامی کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: حذف اکانت اینستاگرام 

نرم افزار حسابداری آنالیزا

یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری موبایل، نرم افزار حسابداری آنالیزا می باشد که هدف اصلی از طراحی این نرم افزار حسابداری، شخصی سازی نمی باشد، بلکه می خواهد به افراد یک آزادی مالی بدهد به این صورت که زمان کمتری را برای هزینه های خود بگذارید و این نیز آن ها در گروه بندی های مختلف برای شما تقسیم می کند و در آخر شما متوجه این موضوع می شوید که در کدام قسمت از زندگی خود بیشترین هزینه ها را می کنید و می توانید آن را به درستی مدیریت کنید. دیگر قابلیت های این نرم افزار حسابداری عبارت است از:

  • تفکیک درآمد و هزینه
  • آنالیز تراکنش‌ ها به شکل نمودار و گراف
  • دریافت گزارش از کلیه حساب‌ های بانکی
  • امکان اشتراک گذاری تراکنش‌ های مختلف
  • خواندن پیامک بانکی و وارد شدن به بخش تراکنشی به صورت مستقیم

نرم افزار حسابداری آنالیزا

بیشتر بخوانید: علت نصب نشدن واتساپ در گوشی سامسونگ

نرم افزار حسابداری شخصی پرنس همراه

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد حسابداری موبایل، نرم افزار حسابداری پرنس همراه می باشد. این نرم افزار عملیات های مالی و دریافت و پرداخت های کاربران را ثبت می کند و به افراد امکان گزارش گیری از انواع حساب های بانکی در بازه های زمانی مشخص را می دهد. هر یک از کاربران این امکان را دارند که در قالب یک لیست درآمد و یا هزینه یک ماه خود را به صورت تک به تک مشاهده کنند. برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار حسابداری موبایل عبارت است از:

  • امکان ثبت تراکنش های مختلف از قبیل هزینه ها، درآمدها، انتقال، دریافت و پرداخت و …
  • تعریف اکثر حساب های پیش فرض و مورد نیاز عموم از قبیل هزینه ها، درآمدها و …
  • امکان مشاهده گزارشات مختلف گروهی و ریز تراکنش ها

بیشتر بخوانید: آموزش ادیت خفن با اینشات

حسابداری شخصی پرهام

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید خیلی راحت و به سادگی، هزینه ها و درآمدهای خود را ثبت نموده و آنها را مدیریت کنید. از ویژگی های حسابداری شخصی پرهام، باید امکانات مفید و سهولت استفاده از آن را نام ببریم.

 

خانه ما

این اپلیکیشن اندرویدی با امکانات مفیدی که در اختیارتان میگذارد، به شما کمک میکند تا خیلی راحت به حسابداری هزینه ها و درآمدهای خود بپردازید. بد نیست بدانید که خانه ما، اپلیکیشن رسمی یک برنامه تلویزیونی به همین نام میباشد.
در این مقاله از سایت جت شما را با تعدادی از نرم افزار مدیریت مالی ios و اندروید آشنا کردیم تا بتوانید با انتخاب درست حساب ها و هزینه های خود را مدیریت کنید.

نویسنده : مریم باغبان

مریم باغبان ملی هستم. به حوزه های هنری و برنامه نویسی علاقه مندم و در تلاش برای یادگیری زمینه های مختلف این دو حوزه هستم. در حال حاضر در جایگاه ادمین سایت مشغول به کارم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید