مینا نعمت گرگانی

مینا نعمت گرگانی هستم،  متولد 1368، علاقمند به حوزه سئو و بهینه سازی سایت 

مینا نعمت گرگانی تا کنون 66 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب مینا نعمت گرگانی تا کنون توسط 111263 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب مینا نعمت گرگانی در تاریخ ۱۳۹۸/۲/۲ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی ، استارتاپ ، مدیریت و کارآفرینی ، نرم افزار و اپلیکیشن ، دانستنی ها ، هوش مصنوعی ، شبکه و اینترنت ، ارز دیجیتال ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 66

بازدید مطالب: 111263

آخرین مطالب نوشته شده توسط مینا نعمت گرگانی :

مسدود شدن حساب کاربری لینکدین | دلایل و راه‌های مقابله
مسدود شدن حساب کاربری لینکدین
 شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲
مسدود شدن حساب کاربری در لینکدین می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و بر فرصت‌های شغلی شما تأثیر بگذارد. در این مقاله از سایت جت، به بررسی دلایل مسدود شدن حساب کاربری لینکدین و راه‌های مقابله با آن می‌پردازیم.
راهنمای پیدا کردن آدرس با کد پستی
پیدا کردن آدرس با کد پستی
 چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲
راهنمای پیدا کردن آدرس با کد پستی، یک راهنمای جامع است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از کد پستی، آدرس دقیق یک مکان را از طریق خواندن و تفسیر کد پستی پیدا کنید. در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید.
تایم لپس چیست | چگونه تایم لپس بسازیم؟
تایم لپس چیست
 یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲
تایم لپس یک تکنیک عکاسی و فیلم‌برداری است که در آن تصاویر یا فیلم‌ها در بازه‌های زمانی مشخصی گرفته می‌شوند و سپس به صورت سریع پخش می‌شوند. برای آشنایی بیشتر و ساخت تایم لپس، در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید.
آشنایی با بهترین ربات‌ های هوش مصنوعی تلگرام
ربات‌ های هوش مصنوعی تلگرام
 چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲
ربات‌ هوش مصنوعی تلگرام، برنامه‌ای است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، قادر به تعامل با کاربران تلگرام است و می‌تواند وظایف مختلفی را انجام دهد.در این مقاله از سایت جت، شما را با بهترین ربات‌ های هوش مصنوعی تلگرام آشنا خواهیم کرد.