هدی اسدی

هدی اسدی هستم ، 35 سالمه .یک دختر 3سال و نیمه دارم و با همسرم در تهران زندگی می کنیم. کارهای مختلفی انجام دادم ولی در نهایت نویسندگی رو بیشتر از هر کاری دوست دارم.من لیسانس کامپیوتر دارم و چند سالی در شرکت های کامپیوتری به عنوان پشتیبان فنی یا نرم افزار مشغول به کار بودم ، ارشد رو کارآفرینی خوندم و دیدم به دنیای کسب و کار و بیزنس خیلی تغییر کرد و به عبارتی روزنه های جدیدی به روم بازشد.یکی دو استارآپ با همراهی دوستانم لانچ کردیم که به دلایلی با شکست مواجه شد و بعد از اون در شرکتی که زمینه کاریش موبایل اپلیکیشن مالی بود عضو تیم مدیریت پروژه بودم.بعد مادر شدم و یک مدتی اصلا کار نکردم ، ولی برای تربیت و ارتباط بهتر با دخترم مرتبا کتاب های روانشناسی می خوندم و یک دوره کلاس داستان کوتاه نویسی رفتم و دوباره مشغول بکار شدم ولی این بار  با رنگ و بویی متفاوت! تولید محتوا در شبکه های اجتماعی در زمینه لیفتراک و ماشین های سنگین. یک پیج شخصی هم برای انتقال تجارب مادرانه در اینستاگرام زدم.این دو تجربه برام بسیار شیرین بود چون تازه فهمیدم که واقعا تو چی استعداد دارم.

هدی اسدی تا کنون 1 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب هدی اسدی تا کنون توسط 555 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب هدی اسدی در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۹ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های بازاریابی ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 1

بازدید مطالب: 555

آخرین مطالب نوشته شده توسط هدی اسدی :

چگونه یک تبلیغ موفق و اثرگذار بنویسید تا فروشتان چندبرابر شود؟
تبلیغ موفق و اثرگذار
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰
در این مقاله گام به گام نحوه نوشتن یک تبلیغ موفق و اثرگذار و کاربردی را به همراه مثال به شما آموزش می دهیم تا در هر کسب و کاری که هستید بتوانید فروش خود را چند برابر کنید.