ساناز عصمت جو

ساناز عاشق سفر کردن و حیووناته و کارهایی رو انتخاب می‌کنه که بشه با لپ‌تاپ و از راه دور انجام داد چون بهش اجازه می‌دن بیشتر سفر بره. در حال حاضر فریلنسر تولیدمحتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی هستش. همچنین تورویدادهای مختلفی مثل تداکس دانشگاه گیلان و فریلند جزو تیم اجرایی بود .علاقه‌مند به کارهای تیمی و مدیریت کردن تیم وهمچنین راه اندازی کمپینی به اسم ‌#ماگتو_بیار در جهت استفاده‌ی کمتر از لیوان یکبار مصرف

ساناز عصمت جو تا کنون 8 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب ساناز عصمت جو تا کنون توسط 18055 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب ساناز عصمت جو در تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۷ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های نرم افزار و اپلیکیشن ، شبکه و اینترنت ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 8

بازدید مطالب: 18055

آخرین مطالب نوشته شده توسط ساناز عصمت جو :

حل مشکل برعکس نوشتن و تایپ فونت فارسی در فتوشاپ | جت
راه حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ
 شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
فتوشاپ برنامه حرفه‌ای برای طراحان است، اما گاهی در تایپ فارسی دچار مشکل می‌شود و حروف را جدا از هم یا برعکس نشان می‌دهد. در این مطلب روش‌های مختلف حل این مشکل را بررسی می‌کنیم.
چگونه با واتساپ تماس تصویری و صوتی گروهی  بگیریم ؟ | جت
آموزش تماس تصویری و صوتی گروهی با واتساپ
 چهارشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۹
امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانید با عزیزانتان فارغ از مکان جغرافیایی و با استفاده از اپلیکیشن واتس‌اپ به صورت صوتی و تصویری صحبت کنید و از امکانات این اپ به بهترین نحو استفاده کنید.
آموزش نحوه ارسال، حذف و اضافه کردن استیکر به واتساپ | جت
چگونه در واتساپ استیکر بفرستیم
 سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
استیکر چیست؟ در گوشی‌ همه‌ ما قسمتی برای اموجی‌ها وجود دارد که همان شکلک‌های زرد هستند و احساسات انسانی را در پیام مکتوب منتقل می‌کنند. در ادامه به شما در مورد نحوه استفاده از استیکرها در واتساپ می گوییم.
تفاوت BCC و CC , TO در ارسال ایمیل چیست؟ | جت
تفاوت BCC و CC , TO در ایمیل چیست
 دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
آیا دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید از ویژگیBCC ، CC و TO در ایمیل استفاده کنید؟ در این مقاله، به شما نحوه استفاده از این ویژگی‌های ایمیل را آموزش می دهیم. همچنین نحوه استفاده از ابزارهای ادغام ایمیل نشان داده می‌شود تا بتوانید سریع‌تر کارهای‌تان را انجام دهید.