اپلیکیشن اسپارد سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با اپلیکیشن ارائه خدمات نظافتی اسپارد می توانید نظافت روزانه خانه و محل کار را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید. به این صورت که سفارش شما به دست مناسب ترین متخصص های اسپارد رسیده و سپس شخص موردنظر برای انجام خدمت به محل اعزام می شود. با ادامه این مطلب همراه باشید تا باهم به بررسی این اپلیکیشن و خدمات آن بپردازیم.
 ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ | ۱۶:۵۲  زمان مطالعه 4 دقیقه
اپلیکیشن اسپارد سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل

با پیشرفت تکنولوژی، اصلا عجیب نیست که این روزها بیشتر از گذشته برای امور روزمره‌مان به اینترنت تکیه کنیم. همین موضوع  بستری برای ظهور استارتاپ‌های متنوع و خلاق فراهم آورده است تا هر کدام وظیفۀ برطرف کردن نیاز مشخصی از مردم را به دوش بکشند. با گسترش استفاده از اپلیکیشن‌هایی در زمینه سفارش غذا و تاکسی، این بار نوبت به اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل رسیده است تا با سرمایه‌گذاری قابل توجه در توسعه نرم‌افزار، سخت‌افزار و آموزش، برای اولین بار در ایران خدمات مربوط به نظافت منزل را ارائه بدهد.

اسپارد اولین سرویس نظافتی ایرانی است که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی، خدمات نظافتی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد؛ سرویسی که نیاز شما به تماس تلفنی با شرکت‌های نظافتی و پرداخت پول نقد را از میان برداشته و تلاش کرده با به کار گرفتن مزایای تکنولوژی، در راستای افزایش حس «اعتماد» مشتریان به شرکت‌های نظافتی گام بلندی برداشته باشد. اسپارد، بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم ارائه خدمات نظافت در تهران است. پلتفرم اسپارد این امکان را به مشتریان می‌دهد که سفارش نظافت خود را در هر زمان از شبانه‌روز ثبت کنند و از سوی دیگر، متخصصین آموزش‌دیده و تایید هویت‌شده اسپارد پس از بررسی جزییات، سفارش را می‌پذیرند و خدمات مورد نظر مشتری را در زمان مقرر ارائه می‌دهند. اسپارد در ابتدا، توسط یک تیم ۴ نفره شروع به کار کرد، این خانواده حالا بزرگ‌تر شده است و هر روز پذیرای ورود جوانان خوش‌فکر و مستعد است. اسپارد نمی‌خواهد با یک دست چند هندوانه بردارد. بلکه هدف اسپارد، ارائه خدمات محدود اما به صورت تخصصی و با کیفیت است. خدمات اسپارد شامل نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، مبل‌شویی در محل، قالی‌شویی، پرده‌شویی، نماشویی، کفسابی، نقاشی ساختمان، باغبانی، خدمات مهمانداری، کارواش در محل است.
با نصب اپلیکیشن اسپارد شما می‌توانید نظافت روزانه یا هفتگی منزل، محل کار و یا سایر خدمات خانگی مورد نیازتان را به نیروهای کاربلد، مطمئن و آموزش‌دیده بسپارید. اسپارد، معتبرترین سرویس ارائه خدمات نظافت، قالیشویی، مهمانداری و سایر خدمات خانگی در تهران و کرج است که قصد دارد کار خود را در جاهای دیگر گسترش دهد. از طریق اپلیکیشن و یا وب‌سایت اسپارد می‌توانید سفارش نظافت ثبت کنید. با توجه به جزئیات درخواست شما، سفارش به دستِ مناسب‌ترین متخصص‌های اسپارد برای تائید و پذیرش خواهد رسید.  


اپلیکیشن ارائه خدمات منزل اسپارد

 

مزایای استفاده از سرویس اسپارد

نیروهای آموزش دیده و مطمئن: متخصصینی که برای ارائه خدمات از طریق اسپارد به محل مورد نظر شما اعزام می‌شوند، ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه هستند. اسپارد که امنیت را مهم‌ترین اصل خود قرار داده، سوابق آن‌ها قبل از پیوستن به اسپارد و کیفیت عملکردشان را در ارائه خدمات به دقت بررسی می‌کند. هر متقاضی بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی مخصوص که زیر نظر مدرسان موسسات خانه‌داری و هتل‌داری انجام می‌شود، به مدرک تخصصی اسپارد دست پیدا می‌کند. 
پیشنهاد مناسب‌ترین متخصص: سیستم هوشمند اسپارد با بررسی عملکرد گذشته و امتیازات کسب شده توسط نیروهای متخصص و نوع سرویس درخواستی شما، مناسب‌ترین فرد را برای ارائه خدمات به شما پیشنهاد می‌دهد.
مرکز پشتیبانی اسپارد در کنار شما: مرکز تماس و پشتیبانی اسپارد، همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی مشتریان است و به روش‌های گوناگون آنلاین، حضوری و تلفنی، در صورت بروز هر گونه مشکل، در کنار شماست. از ویژگیهای سرویس آنلاین نظافت اسپارد، عدم نیاز به ثبت نام اولیه، چک کردن ایمیل وپیش پرداخت در ثبت سفارش است.
قیمت‌های شفاف و منصفانه: برخلاف مدل‌ سنتی خدمات نظافت، مشتریان اسپارد می‌توانند قبل از ثبت سفارش، قیمت را مشاهده کنند. قیمت‌ها براساس زمان ثبت سفارش و در دسترس بودن متخصصان تعیین می‌شود. میزان ساعات انجام خدمات توسط خود مشتری مشخص می‌شود و در صورتی که آن را به اپلیکیشن واگذار کند، اسپارد تعداد ساعات کار را پیشنهاد می‌کند.

مشکلات و دل‌نگرانی‌ها در مدل سنتی ارائه‌ی خدمات نظافت

واقعیت این است که در مورد شرکت‌های نظافت همواره مشکلات زیادی وجود داشته است: شفاف نبودن قیمت‌گذاری، نبودن استانداردی برای سنجش خدمات شرکت‌های ارائه‌کنندۀ این خدمات، نبودن تضمین برای جبران در صورت وجود نارضایتی مشتری، اطمینان نداشتن به نظافت‌چی و در دسترس نبودن سابقۀ او، عدم نظارت شرکت‌ها بر کارکارکنان، حرفه‌ای نبودن نظافت‌چی، بدقولی، پایبند نبودن به تعهدات و به موقع سر قرار حاضر نشدن و مسائلی از این دست. اما اسپارد همۀ این مشکلات را حل کرده است.

قابلیت‌های اپلیکیشن اسپارد

شما می توانید علاوه بر پرداخت نقدی، هزینۀ کار را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. نکته مهم تر این که بر خلاف شرکت های خدماتی، درست مثل اسنپ، امکان امتیازدهی به نظافت چی ها را هم دارید. این یعنی اگر قرار باشد متخصصی با امتیاز پایین برایتان بفرستند، هر لحظه که خواستید امکانِ لغو کردن سفارش را خواهید داشت. در واقع با بررسی امتیازهای هر فرد به قضاوت دیگر کاربران اسپارد استناد می‌کنید و به عبارت دیگر مقوله «اعتماد» را خود شما کاربران شکل می‌دهید. سیستم هوشمند اسپارد می‌تواند با توجه به نوع سرویس درخواستی‌تان، مناسب‌ترین متخصص را به شما پیشنهاد دهد. کارشناسان و ناظران کیفی این اپلیکیشن با پشتیبانی همه‌روزه مشکلات احتمالی شما را بررسی و در نتیجه رضایتمندی شما از خدمات را تضمین می‌کنند. دسترسی‌های اپلیکیشن

سرویس آنلاین نظافت اسپارد عبارتند از:

  • com.oppo.launcher.permission.WRITE_SETTINGS 
  • com.oppo.launcher.permission.READ_SETTINGS 
  • android.permission.READ_APP_BADGE 
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی 
  • کنترل لرزش 
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه 
  • دریافت اطلاعات از اینترنت 
  • com.espard.customer.permission.C2D_MESSAGE 
  • موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)
  • موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه) 
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه 
  • دسترسی کامل به اینترنت 

نحوۀ استفاده از اپلیکیشن اسپارد

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن اسپارد باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و مشخصات خود را در آن وارد کنید. اپلیکیشن اسپارد به صورت حرفه‌ای و منظم طراحی شده است و شما را گیج و سردرگم نمی‌کند. پس از نصب اپلیکیشن اسپارد از طریق سایت یا از راه اپلیکیشن بازار،‌کافی است با لمس دکمه ثبتِ درخواست، ابتدا نوع مکان مورد نظرتان را مشخص کنید و موقعیت مورد نظر را روی نقشه علامت‌گذاری کنید. پس از اتمام این مراحل باید تعداد اتاق و جزئیات را بسته به نوع مکان مشخص کنید تا در مرحلۀ بعدی سایر خدمات به شما نمایش داده شود.  

متخصصان نظافت محلۀ خود را بیابید، سابقه و میزان رضایت از کارشان را مرور کنید، قیمت خدمات برای روز مورد نظر را مشاهده و سپس خدمات موردنظر را رزرو کنید. کارشناسان و ناظران کیفی اسپارد، با پشتیبانی همه روزه در کنار شما خواهند بود تا مشکلات را بررسی کنند و در نتیجه رضایتمندی شما از خدمات را تضمین کنند. در واقع مشتریان به آسانی و بعد از گذراندن چند مرحلۀ‌ کوتاه و تنها با شماره موبایل خود سفارش را در اپلیکیشن اسپارد ثبت می‌کنند. سیستم هوشمند اسپارد بلافاصله سفارش مشتری را به ترتیب به برترین متخصصانی که امکان انجام سفارش را در زمان انتخابی مشتری دارند، ارسال می‌کند. به محض پذیرش سفارش از سمت متخصص، مشتری مطلع و اطلاعات اولیه (نام و تصویر) متخصص را در اپلیکیشن خود مشاهده می‌کند. متخصص نیز در زمان تعیین شده به محل مشتری مراجعه کرده و طبق آموزش‌های قبلی، سفارش را انجام می‌دهد. پرداخت دستمزد به شکل نقدی (پرداخت وجه نقد به متخصص) یا آنلاین ( از طریق اپلیکیشن) در تمام ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است. 

 

اپلیکیشن خدمات نظافت منزل

 

دانلود اپلیکیشن اسپارد

اپلیکیشن اسپارد در نسخه‌های اندروید و iOS رونمایی شده که از سایت espard.com قابل دانلود است و به زودی نسخه‌ وب آن نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. دانلود اسپارد از اپ‌استور، کافه بازار، سیب‌اپ و گوگل‌پلی‌استور امکان‌پذیر است.
امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید:  

  1. اضافه شدن قابلیت مشاهده موقعیت مکانی متخصص بر روی نقشه
  2. اضافه شدن قابلیت لیست متخصصین و امکان ثبت سفارش برای متخصص مورد نظر
  3. امکان پیشنهاد متخصص به دوستان و همکاران
  4. رفع باگ ورود به اپلیکیشن در آیفون 7 پلاس
  5. بهبود های کلی و رفع باگ های گزارش شده توسط مشتریان

همکاری با اسپارد

متخصصانی که در زمینه های فعالیت اسپارد، توان همکاری با این گروه را دارند، می‌توانند درخواست همکاری بدهند.

همکاری با اسپارد مزایایی دارد، که شامل موارد زیر است:
کمیسیون پایین: اسپارد کمترین درصد ممکن را به عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند. این میزان بر اساس عملکرد و سوابق شما می‌تواند کاهش یابد. به این معنی که هر چه عملکرد شما و رضایت مشتریان از کار شما بالاتر رود، سود شما نیز بالاتر می رود.
دوره‌های آموزشی رایگان: اسپارد با برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی مختلف، به افزایش سطح کیفی سرویس‌ها و در نتیجه افزایش درآمد متخصصین همکار کمک می‌کند.
تلفن هوشمند شما، دفتر کار شما: سیستم هوشمند اسپارد، درخواست‌های مشتریان را به موبایل شما ارسال می‌کند و شما با خیالی آسوده می‌توانید کارتان را در طول هفته برنامه‌ریزی کنید.
قیمت مناسب: قیمت‌گذاری مناسب و شفاف خدمات توسط سیستم هوشمند اسپارد، منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان و متخصصین همکار می‌شود.استارتاپ های موفق دیگری نیز در ایران شکل گرفته که برای مطالعه استارتاپ های موفق ایرانی به این مقاله مراجعه کنید.

جمع‌بندی: اپلیکیشن خدمات نظافتی اسپارد

از ویژگی‌های  اپلیکیشن اسپارد این است که متخصص توسط خود سیستم معرفی و پیشنهاد می‌شود. این اپلیکیشن نظافتی را به صورت رایگان می‌توانید نصب کنید، هنگام نیاز به خدمات، پس از انتخاب سرویس و انتخاب محل زندگی خود، اسپارد فرد متخصص مورد نیاز شما را به شما معرفی خواهد کرد.
خدماتی که اسپارد به شما می‌دهد، مربوط به نظافت منزل، محل کار و مجتمع‌ها می‌باشد، برای ثبت سفارش باید صفحه کاربری خود را ایجاد کنید و طبق نیاز خود متخصین را انتخاب کنید. با نصب اپلیکیشن اسپارد شما می‌توانید با انجام چند مرحلۀ ساده در گوشی هوشمند خود، به سرعت بهترین متخصص نظافتی آموزش دیده و تأیید هویت شده را در محله و منطقه خود پیدا کنید و با قیمت مشخص و مناسب به او سفارش کار دهید. سپس با امتیاز دادن به عملکرد او، راهنمای ناظران اسپارد و سایر کاربران در استفاده‌های بعدی از این اپلیکیشن باشید. متخصصین نظافت اسپارد، در یکی از معتبرترین موسسه‌های آموزش خانه‌داری و هتل‌داری ایران آموزش می‌بینند و قیمت‌ خدمات توسط نرم‌افزار از پیش محاسبه می‌شود. این اپلیکیشن، نتیجۀ تحقیق و توسعه در شرکت ایرانی به نام تیفای است که با مشاهده مشکلات روزانه در زندگی مردم و نمونه‌های موفق در خارج از کشور، تصمیم گرفته نوآوری را این بار در زمینه نظافت و در نتیجه زندگی ساده‌تر و راحت‌تر به کار گیرد. این اپلیکیشن موبایل دریافتِ این خدمات را به سادگی لمس یک دکمه بر روی موبایل هوشمندتان فراهم ساخته و کافی است با لمس دکمۀ ثبتِ درخواست، متخصصان نظافت محلۀ خود را بیابید، سابقه و میزان رضایت از کارشان را مرور کنید، قیمت خدمات برای روز مورد نظر را مشاهده کنید و سپس خدمات ایشان را رزرو کنید؛ کارشناسان و ناظران کیفی این اپلیکیشن با پشتیبانی همه روزه در کنار شما خواهند بود تا مشکلات را بررسی کنند و رضایتمندی شما را تضمین کنند. 

نویسنده : محدثه میرجعفری

من دانشجوی دکتری ادبیات فارسی هستم و علاقه‌مندم به نوشتن شعر، مقاله تحقیقی و پژوهشی یا هر نوع خلاقیتی که با نوشتن سر و کار دارد. تولید محتوا با موضوع دیجیتال مارکتینگ با این که به ظاهر به حیطه تخصصی من ارتباطی ندارد اما از آن جایی که خلاقیت و تنوع لازم دارد بسیار دوستش دارم. اگر به مباحث دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مندید لطفا مقاله های من را در جت بخوانید و نقدها و پیشنهاداتتان را با من در میان بگذارید. نظرات شما می‌تواند تکمیل کننده‌ی مطالب جت باشد.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید