فریبا انصاری پور

من فریبا انصاریپور هستم. فارغ التحصیل رشته مهندسی آب از دانشگاه شهید باهنر کرمان، دارای دیپلم زبان و متخصص تولید محتوا. من تولید محتوا را از سال 1395 و با تولید محتوای انگلیسی شروع کردم. در کنار آن به ترجمه و یادگیری در زمینه سئو پرداختم و دانش لازم برای تولید محتوای استاندارد را آموختم. من فردی برون‌گرا هستم و از صحبت و بحث درباره موضوعات جدید لذت می‌برم. به موضوعاتی مانند فناوری اطلاعات، فیلم و سریال، آشپزی و موسیقی علاقه دارم و اخبار آنها را دنبال می‌کنم. از بودن در جمع و انجام کارهای تیمی لذت می‌برم و همیشه سعی می‌کنم خودم را به روز نگه دارم. عاشق یادگیری چیزهای جدید هستم و از نه گفتن در مواردی که تخصصی ندارم هراسی ندارم.

فریبا انصاری پور تا کنون 5 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب فریبا انصاری پور تا کنون توسط 246860 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب فریبا انصاری پور در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های نرم افزار و اپلیکیشن ، دانستنی ها ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 5

بازدید مطالب: 246860

آخرین مطالب نوشته شده توسط فریبا انصاری پور :

ویدئو کنفرانس چیست ؟ و انواع آن + مزایا | جت
ویدئو کنفرانس و تجهیزات لازم برای راه اندازی
 شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
ویدئو کنفرانس‌ها راهی منطقی و بسیار کاربردی برای بسیاری افراد و شرکت‌ها برای انجام پروژه‌ها، انتقال اطلاعات و برگزاری جلسات هستند. در ادامه به انواع نرم افزارهای ویدئو کنفرانس می پردازیم.
روش های استعلام شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
استعلام شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
 چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
میلیون‌ها سیم‌کارت اعتباری فعال هستند و کاربران آن‌ها به خرید شارژ، استعلام شارژ باقی‌مانده و خدمات دیگر نیاز دارند. در این مطلب از سایت جت، درباره روش‌های مختلف استعلام شارژ برای این سه اپراتور بزرگ می‌پردازیم.
تعداد کل کشورهای جهان در سال 2023  چقدر است؟
تعداد کشورهای جهان در سال 2023
 سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
در این مقاله از سایت جت به بررسی تعداد کشورهای جهان در سال 2023 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
واکسن کرونا چیست و چرا ساختن واکسن کرونا دشوار است؟ | جت
چرا ساختن واکسن کرونا دشوار است
 سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
کرونا، ویروس جدیدی است و تحقیقات زیادی برای بررسی نحوه عملکرد، عوارض و خطرات ناشی از آن صورت نگرفته است. بنابراین در حال حاضر بهترین راه جلوگیری از ابتلا رعایت نکات بهداشتی، قرنطینه خانگی و دوری از افرادی است که علائمی مانند سرفه و تنگی نفس دارند.