الهه معتمدی

الهه معتمدی هستم، تولید کننده محتوای تبلیغاتی. من دانش آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم. ایده پردازی، ساخت و تولید محتوای خلاقانه عمده فعالیت‌های من را تشکیل می‌دهند. این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به ادیت، تدوین و ساخت ویدیو  عشق دارم. در کنار این کار در زمینه تولید محتوای سایت و وبلاگ نویسی هم فعالیت می‌کنم. من به دنبال هیجان در کارم هستم. هر کاری که توانایی‌هایم را به چالش بکشد برایم لذت بخش است. از طرفی به عکاسی مستند و خیابانی علاقه ویژه‌ای دارم و سعی می‌کنم نگاه متفاوتی به محیط اطرافم داشته باشم. جزئیات، من عاشق جزئیات هستم و همچنین یک درونگرا. با خودم، توانایی‌هایم و رزومه‌ام صادق هستم. پروژه‌هایی را قبول می‌کنم که توانایی انجام آن‌‌ها را داشته باشم. ترجیح میدهم بدوم تا اینکه بنشینم. یادگیری مهارت‌های جدید برای من یک سرگرمی است و همواره به دنبال یادگیری هستم

الهه معتمدی تا کنون 9 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب الهه معتمدی تا کنون توسط 13467 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب الهه معتمدی در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های بازاریابی ، نرم افزار و اپلیکیشن ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 9

بازدید مطالب: 13467

آخرین مطالب نوشته شده توسط الهه معتمدی :

بهترین سرویس‌ها و نرم افزارهای ویدئو کنفرانس گروهی آنلاین
بهترین های ویدئو کنفرانس گروهی آنلاین
 دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
این روزها حتما می‌بینید که انواع و اقسام وبینارها در حال برگزاری است و بسیاری از کسب و کارها نیز جلسات خود را به صورت آنلاین و ویدیو کنفرانس برگزار می‌کنند. به همین منظور و با توجه به شرایط حال حاضر در این مطلب ما قصد داریم بهترین سرویس‌ها و نرم افزارهای ویدیو کنفرانس گروهی آنلاین را معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید. 
کامنت مارکتینگ چیست و تکنیک های موفق comment Marketing
کامنت مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هر شخصی می‌تواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینک‌سازی می‌دانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمی‌کنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایت‌ها بخش نظرات خود را باز گذاشته‌اند، اما در این روش نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید. 
12 نکته ضروری برای انتخاب هاست مناسب | جت
راهنمای انتخاب هاست مناسب
 سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اغلب کاربران در زمان خرید فضای میزبانی با ابهامات زیادی روبرو می‌شوند. اینکه از کجا باید هاست بخرند، چقدر باید فضا تهیه کنند و از همه مهم‌تر چه شرکتی را انتخاب کنند؟ در این مطلب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم در این مورد سوالاتی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ مناسب برسید. 
گوگل پنالتی چیست؟انواع جریمه ها و راه های رفع آن | جت
گوگل پنالتی چیست
 شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
قطعا با مفهوم پنالتی در ورزش آشنا هستید، درست است؟ اگر فردی در مسابقه و ورزش عملی برخلاف قوانین انجام دهد کارت زرد/قرمز دریافت کرده و جریمه می‌شود. گاهی این جریمه سنگین بوده و یک پنالتی به حریف داده می‌شود. گوگل پنالتی هم کمی مشابه این موقعیت در بازی‌های ورزشی است. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع و روش‌های دوری از آن صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.