جت

از زمانی که کسب و کارهای اینترنتی رشد و گسترش بیشتری پیدا کردند کمپین های ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی نیز بیشتر به کار گرفته شدند. البته بازاریابی ایمیلی قبلا هم استفاده می شد اما شاید نمی توانست به اندازه کافی موثر واقع شود. چراکه بیشتر آنها به هدف تبلیغات و با تعداد بالا و حتی بعضا غیرمرتبط با علایق فرد فرستاده می شدند. اما باید بدانید که بازاریابی ایمیلی که یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود اصول، تکنیک ها و ابزارهای خود را دارد که در صورت استفاده مناسب از آن می تواند باعث افزایش مشتریان شما شود. درواقع بازاریابی ایمیلی به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود، این ایمیل‌ها یا محتوای تبلیغاتی دارند یا یک خدمت یا محصول جدید را به کاربر پیشنهاد می دهند یا او را از رویداد یا اتفاقی مرتبط با آن کسب و کار آگاه می کنند یا به او تخفیف های مرتبط با محصولات را پیشنهاد می دهد.

ما در این بخش از سایت جت قصد داریم شما را با ایمیل مارکتینگ به صورت اصولی آشنا کنیم همچنین روش های مختلف بازاریابی ایمیلی نیز در این مقالات بیان می شود. مطالب آموزشی سایت جت را در مورد بازاریابی ایمیل از دست ندهید.