جت
فناوری و تکنولوژی
برنامه نویسی
طراحی سایت
طراحی و گرافیک
هک و امنیت
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
معرفی گجت ها
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
سرمایه گذاری
کار در منزل
دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
شبکه های اجتماعی
تولید محتوا
اینفلوئنسر مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ
اخبار
اخبار تکنولوژی
اخبار کسب و کار
اخبار بازاریابی دیجیتال
دانستنی ها
جت
مقالات
دیجیتال مارکتینگ
دسته بندی مقالات
دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
تولید محتوا
آموزش دیجیتال مارکتینگ
شبکه های اجتماعی
اینفلوئنسر مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
10 تکنیک طراحی لندینگ پیج Landing page با نرخ تبدیل بالا
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
مهدیه نادعلی
یک لندینگ پیج ( landing page ) از چه المان هایی تشکیل شده است؟ 10 تکنیک برای طراحی یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا را در این مقاله بررسی کرده ایم.
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست؟
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
زینب میرفیضی
هرمحتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراک گذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. روشهای متعددی برای تولید یک viral content وجود دارد که در این مقاله از سایت جت به مهمترین آنها اشاره میشود.
چگونه رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
الهه معتمدی
افزایش رتبه در گوگل به چه معناست و چگونه امکان پذیر است؟ در این مطلب 11 ترفند کاربردی را برای شما فراهم کردیم تا با کمک آن بتوانید جایگاه سایت خود را بالا ببرید.
اهمیت بازاریابی محتوا در رشد کسب و کار شما
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
بازاریابی محتوا، روش نوینی است که کسب و کارها میتوانند با تولید محتوای با کیفیت، مشتریان بیشتری را جذب کنند.یادگیری بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری لازم میباشد.
انواع ویدئو ها در بازاریابی ویدئویی و نحوه انجام تبلیغات ویدئویی
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی، یک ابزارقوی برای جلب توجه مشتری است که دراین مطلب به تعریف، تاریخچه، انواع بازاریابی ویدیویی و همچنین اهمیت ویدیو مارکتینگ میپردازیم.
نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
برای رونق دادن کسب و کارها از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، لینکدین و... نیازمند یک استراتژی تولید محتوا قوی است.
لینک بیلدینگ و آموزش لینک سازی به صورت صحیح
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
اگر با عبارت لینک بیلدینگ آشنا نیستید، نگران نباشید. در این مطلب به سادگی با لینکبیلدینگ و اهمیت لینکسازی داخلی و خارجی آشنا میشوید و از اثرات لینکبیلدینگ بر سئو میگوییم.
تبلیغات همسان چیست و چه مزایایی دارد؟
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
حسن قلیچخانی
در این مطلب به سوال تبلیغات همسان چیست؟ پاسخ میدهیم و سپس به انواع تبلیغات همسان و چگونگی استفاده از آن میپردازیم و مزایای استفاده از تبلیغات همسان نسبت به سایر تبلیغات آنلاین را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
برای این که بدانیم چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم خوب است با تعریف و ساختار رپرتاژ آگهی آشنا شویم و پس از آن از اثرات رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت و رونق کسب و کارها بگوییم. پس برای آشنایی با مراحل نوشتن رپورتاژ آگهی در این مطلب با ما همراه باشید.
پرسونا چیست؟ چگونه برای انواع مشتری ها پرسونا طراحی کنیم؟
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
زیبا حیدری
تعیین پرسونا یکی از اصلی ترین مراحل در روند بازاریابی است اما پیش از طراحی پرسونا باید به این سوال پاسخ بدهیم که پرسونا چیست؟ و چه طور میتوانیم پرسونای مشتری و پرسونای مخاطب را طراحی کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال ها با جت همراه باشید.
نرخ پرش چیست ؟ کاهش نرخ پرش
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
زینب میرفیضی
در این مطلب به سوال نرخ پرش چیست پاسخ داده ایم و پس از آن راه حل هایی برای کاهش نرخ پرش سایت پیشنهاد داده ایم . شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس به طور مدام سایتتان را تحلیل و بازبینی کنید و نقاط قوت آن را تقویت و نقاط ضعف را که باعث افزایش نرخ پرش می شود برطرف کنید.
لحن برند چیست؟ اهمیت Tone of voice در بازاریابی و تولید محتوا
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
زیبا حیدری
در بازاریابی یکی از مهمترین شیوههای متمایز شدن از رقبا، پیدا کردن لحن برند است، اما لحن برند چیست؟ لحن برند چه اهمیتی دارد؟ چه طور میتوان لحن برند کسب و کار خود را پیدا کرد؟ چگونه باید آن را در انواع شبکههای اجتماعی و محتواها انعکاس داد؟ برای یافتن پاسخ این پرسشها، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
بازاریابی ویروسی یا دهانبهدهان چیست؟
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ یکی از مدلهای جذاب و مؤثر دیجیتال مارکتینگ است که از طریق بازاریابی دهانبهدهان انجام میشود. در این مقاله نمونههای موفق بازاریابی ویروسی در ایران موردبررسی قرارگرفته است و هفت گام برای راهاندازی کمپین بازاریابی ویروسی دیجیتال معرفیشده است.
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
گوگل با چه تعداد ارسال پست روزانه شما را محبوب میکند؟ ارتباط ارسال پست روزانه و سئو در گوگل
همه چیز درباره فیس بوک Facebook
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷
هر آنچه که باید در مورد فیس بوک بدانید در این مقاله فراهم شده از تاریخچه فیسبوک تا معرفی سازنده فیسبوک و بررسی تنظیمات و کار با اپلیکیشن فیسبوک. در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید و نظرات خود را در پایان مقاله برای ما بنویسید.
آموزش مرحله به مرحله ثبت سایت در Google Webmaster Tools
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷
گوگل وبمستر تولز یا همان سرچ کنسول بهترین راه برای معرفی و شناسایی سایت شما به شمار میرود. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی ابزار گوگل وب مستر تولز و مراحل ثبت سایت در گوگل وبمستر بپردازیم.
1
2
3
4
5
6
7
8
×