بازاریابی دیجیتال

طراحی لندینگ پیج | 10 تکنیک برتر سئوی صفحات فرود
10 تکنیک طراحی لندینگ پیج Landing page با نرخ تبدیل بالا
 چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷    مهدیه نادعلی
یک لندینگ پیج ( landing page ) از چه المان هایی تشکیل شده است؟ 10 تکنیک برای طراحی یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا را در این مقاله بررسی کرده ایم.
10 روش برای ایجاد محتوای ویروسی یا viral در شبکه‌های اجتماعی | جت
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست؟
 چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
هرمحتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراک گذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. روش‌های متعددی برای تولید یک viral content وجود دارد که در این مقاله از سایت جت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.
آموزش تصویری و گام به گام ساخت ایمیل در یاهو | جت
آموزش گام به گام ساخت ایمیل در یاهو YAHOO
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن ایمیل در سایت یاهو (yahoo) را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک ایمیل یاهو برای خود بسازید. با ما همراه باشید.
افزایش رتبه سایت در گوگل ( آموزش بهترین روش ها )   | جت
چگونه رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم
 چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷    الهه معتمدی
افزایش رتبه در گوگل به چه معناست و چگونه امکان پذیر است؟ در این مطلب 11 ترفند کاربردی را برای شما فراهم کردیم تا با کمک آن بتوانید جایگاه سایت خود را بالا ببرید.
اهمیت بازاریابی محتوا و تاثیر آن بر رشد کسب و کار
اهمیت بازاریابی محتوا در رشد کسب و کار شما
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریابی محتوا، روش نوینی است که کسب و کارها میتوانند با تولید محتوای با کیفیت، مشتریان بیشتری را جذب کنند.یادگیری بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری لازم میباشد.
آشنایی با انواع ویدئو مارکتینگ ( معرفی مزایا و معایب )
انواع ویدئو ها در بازاریابی ویدئویی و نحوه انجام تبلیغات ویدئویی
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی، یک ابزارقوی برای جلب توجه مشتری است که دراین مطلب به تعریف، تاریخچه، انواع بازاریابی ویدیویی و همچنین اهمیت ویدیو مارکتینگ میپردازیم.
آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای رونق دادن کسب و کارها از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، لینکدین و... نیازمند یک استراتژی تولید محتوا قوی است.
آموزش قدم به قدم کار با لینکدین - نحوه استفاده linkdin | جت
آموزش گام به گام لینکدین به زبان ساده
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    رضا شیرازی
لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی است که به تازگی در میان کاربرهای ایرانی رواج پیدا کرده است که کار کردن با آن نیازمند راهنمایی است. در این مقاله به آموزش لینکدین به صورت کامل پرداخته شده است.
لینک بیلدینگ چیست ؟ - آموزش لینک سازی داخلی و خارجی | جت
لینک بیلدینگ و آموزش لینک سازی به صورت صحیح
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
اگر با عبارت لینک بیلدینگ آشنا نیستید، نگران نباشید. در این مطلب به سادگی با لینک‌بیلدینگ و اهمیت لینک‌سازی داخلی و خارجی آشنا می‌شوید و از اثرات لینک‌بیلدینگ بر سئو می‌گوییم.
تبلیغات همسان چیست | معرفی مزایای تبلیغات همسان
تبلیغات همسان چیست و چه مزایایی دارد؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
در این مطلب به سوال تبلیغات همسان چیست؟ پاسخ می‌دهیم و سپس به انواع تبلیغات همسان و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم و مزایای استفاده از تبلیغات همسان نسبت به سایر تبلیغات آنلاین را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.
اهداف روابط عمومی چیست؟ نقش روابط عمومی در سازمان چیست؟
وظایف و اهداف روابط عمومی در سازمان چیست؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
در این مطلب پس از بیان تعریف و تاریخچه روابط عمومی به این سوالات پاسخ می‌دهیم که نقش روابط عمومی در سازمان‌ها چگونه است؟ و وظایف و اهداف روابط عمومی چیست ؟ سپس تفاوت روابط عمومی و تبلیغات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ | نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی | جت
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای این که بدانیم چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم خوب است با تعریف و ساختار رپرتاژ آگهی آشنا شویم و پس از آن از اثرات رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت و رونق کسب و کارها بگوییم. پس برای آشنایی با مراحل نوشتن رپورتاژ آگهی در این مطلب با ما همراه باشید.
پرسونای مخاطب چیست؟ | روش‌های تعیین پرسونا
پرسونا چیست؟ چگونه برای انواع مشتری ‌ها پرسونا طراحی کنیم؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
تعیین پرسونا یکی از اصلی ترین مراحل در روند بازاریابی است اما پیش از طراحی پرسونا باید به این سوال پاسخ بدهیم که پرسونا چیست؟ و چه طور می‌توانیم پرسونای مشتری‌ و پرسونای مخاطب‌ را طراحی کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال ها با جت همراه باشید.
چگونه کاهش نرخ پرش می تواند سکوی پرتاب موفقیت درکسب و کار شود؟
نرخ پرش چیست ؟ کاهش نرخ پرش
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
در این مطلب به سوال نرخ پرش چیست پاسخ داده ایم و پس از آن راه حل هایی برای کاهش نرخ پرش سایت پیشنهاد داده ایم . شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس به طور مدام سایتتان را تحلیل و بازبینی کنید و نقاط قوت آن را تقویت و نقاط ضعف را که باعث افزایش نرخ پرش می شود برطرف کنید.
لحن برند چیست؟ چطور لحن برند خود را بشناسیم؟
لحن برند چیست؟ اهمیت Tone of voice در بازاریابی و تولید محتوا
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در بازاریابی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های متمایز شدن از رقبا، پیدا کردن لحن برند است، اما لحن برند چیست؟ لحن برند چه اهمیتی دارد؟ چه‌ طور می‌توان لحن برند کسب و کار خود را پیدا کرد؟ چگونه باید آن را در انواع شبکه‌های اجتماعی و محتواها انعکاس داد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
چگونه یک بازاریابی ویروسی راه‌اندازی کنیم؟ | نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی دیجیتال
بازاریابی ویروسی یا دهان‌به‌دهان چیست؟
 چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷  
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ یکی از مدل‌های جذاب و مؤثر دیجیتال مارکتینگ است که از طریق بازاریابی دهان‌به‌دهان انجام می‌شود. در این مقاله نمونه‌های موفق بازاریابی ویروسی در ایران موردبررسی قرارگرفته است و هفت گام برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی دیجیتال معرفی‌شده است.