بازاریابی

خطای 503 چیست؟ نحوه رفع خطای 503
خطای 503 چیست؟
 دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
در هنگامی که گرم جستجو و گشتن در دنیای اینترنت هستید، معمولا  یکی ازخطاهایی که با آن مواجه می‌شوید ارور 503 است. این خطا نسبت به سایر خطاها بعد از مدتی زمان برطرف می‌شود. 
خطای 500 چیست؟ نحوه رفع خطای Server Error 500
خطای 500 یا Server Error 500 چیست
 دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
خطای 500 چیست و چرا رخ می دهد؟ در این مقاله به بررسی دلایل بروز این خطا و راه حل هایی جهت برطرف کردن آن پرداخته ایم. این خطا معمولا از سمت سرور رخ می دهد و اغلب با بارگذاری مجدد صفحه رفع می گردد.
خطای 404 چیست؟ نحوه رفع خطای 404
خطای 404 چیست؟
 شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
خطای 404 یا Page Not Faund خطایی هست که در اثر بروز مشکل در پیدا کردن صفحه اتفاق می افتد. این خطا به دلایل زیادی ممکن است روی دهد که در ادامه به بررسی دلایل و نحوه رفع هر کدام می پردازیم.
تبلیغات چیست و بهترین روش تبلیغ کدام است | جت
تبلیغات هزینه است یا سرمایه گذاری؟
 یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸    حامی غفاری
تبلیغات برای دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کارهای مختلف به افزایش درآمدزایی کمک می‌کند و صاحبان مشاغل را نسبت به رقیبان خود به مقدار زیادی جلو می‌اندازد. با توجه به این که تبلیغات هزینه‌بر است، ممکن است برخی از افراد این هزینه را تقبل نکنند و ترجیح دهند به روش‌های قدیمی و زمان‌بر کار خود را ادامه دهند.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ | جت
دیجیتال مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
افزایش فروش با جادوی بازاریابی آنلاین | جت
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
 یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸    بهاره علی بیگی
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی guerrilla marketing چیست؟ | جت
بازاریابی چریکی چیست؟
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    محیا سلمانی رحیمی
اگر به دنبال این هستید تا با روش‌های تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری‌ پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
تقویم محتوایی چیست؟ ایجاد تقویم محتوا در 5 مرحله
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    سمانه قربانی
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
اصول تولید محتوای سئو شده ؛ آموزش نکات سئو داخلی | جت
محتوای سئو شده چیست
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    حامی غفاری
رمز موفقیت در رسیدن به رتبه یک گوگل، در تولید محتوای سئو شده و محتوای کاربرپسند است. اگر شما هم می‌خواهید در این رقابت پیروز باشید، در این مطلب از آموزش سئو داخلی و تولید محتوا سئو شده بیشتر خواهیم گفت.
معرفی راه های افزایش فالوور در اینستاگرام
راه های افزایش فالوور اینستاگرام
 یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸    محدثه مرادی
افزایش فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های افرادی است که از طریق اینستاگرام برای خود کسب و کاری راه انداخته‌اند. چرا که دارایی هر کسب و کاری در اینجا روی فالوئرهای پیج، می‌چرخد. درنتیجه هرچه دارایی بیشتر، کسب درآمد بیشتر!
هزینه تبلیغات در گوگل چگونه محاسبه می شود؟ | جت
همه چیز در مورد خرید تبلیغات گوگل
 دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
تبلیغات گوگل چیست و مزیت آن نسبت به راه های دیگر تبلیغات چیست؟ تبلیغات گوگل باعث می شود تا سایت شما در کوتاه مدت بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کند و ترافیک سایت شما را بالا می برد. اما چگونه؟!
معرفی 10 سایت برتر در زمینه آنالیز بازدید سایت | جت
10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت
 یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸    محدثه مرادی
قطعا اولین چیزی که بعد از راه‌اندازی یک سایت یا فروشگاه‌های اینترنتی به آن فکر می‌کنید این است که بتوانید میزان بازدید سایت خود را بررسی و تحلیل کنید. ما در این مطلب نام 10 سایت برتر آنالیز بازدید سایت را برای شما آورده‌ایم. 
 کاربرد کد UTM در گوگل آنالیتیکس و نحوه تعریف آن | جت
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
 چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸    رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.
روابط عمومی دیجیتال DPR چیست و چه کاربردی دارد؟ | جت
روابط عمومی دیجیتال چیست؟
 یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸    مهدیه نادعلی
روابط عمومی دیجیتال چیست؟ DPR بر مبنای تکنولوژی‌های جدید و شناخت مخاطبان حرکت می‌کند. برای آشنایی با تعریف، کاربردها و مزایای آن در این مقاله با ما همراه باشید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟ | جت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
آمیخته بازاریابی چیست؟ بررسی انواع  4P، 7P، 21P، 4C، 7C، 4V
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸    زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ابزار مفید و شناخته شده ای در حوزه بازاریابی است. ابزاری که به شما کمک می کند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. بنابراین اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.