جت
فناوری و تکنولوژی
برنامه نویسی
طراحی سایت
طراحی و گرافیک
هک و امنیت
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
معرفی گجت ها
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
سرمایه گذاری
کار در منزل
دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
شبکه های اجتماعی
تولید محتوا
اینفلوئنسر مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ
اخبار
اخبار تکنولوژی
اخبار کسب و کار
اخبار بازاریابی دیجیتال
دانستنی ها
جت
مقالات
دیجیتال مارکتینگ
دسته بندی مقالات
دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
تولید محتوا
آموزش دیجیتال مارکتینگ
شبکه های اجتماعی
اینفلوئنسر مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
بهترین پلاگین های سئوی وردپرس
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
محمد فروغی
در این مقاله برترین افزونههای سئو وردپرس را معرفی می کنیم. همچنین در کنار آن نگاهی هم به ویژگیهای یک افزونه سئو خوب می اندازیم. در ادامه با ما همراه باشید.
انکر تکست چیست؟
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
الهه معتمدی
انکر تکست تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد. البته که استفاده نادرست از آن باعث میشود امتیاز منفی از موتورهای جست وجوگر بگیرید. پس نیاز خود را تشخیص دهید و در جهت درست از این مفهوم استفاده کنید.
گوگل ادسنس چیست
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
الهه معتمدی
کمپانی گوگل سرویسهای بسیاری را به صورت رایگان و غیررایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در این مطلب قصد داریم که در مورد سرویس گوگل ادسنس صحبت کنیم. اینکه این سرویس چیست؟ فرایند ثبت نام در آن به چه صورت است؟ و سوالاتی از این قبیل. در ادامه همراه ما باشید.
UGC چیست؟
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوشتان خورده باشد، اما نمیدانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه میتواند سودآور باشد.
آموزش ساخت نقشه سایت یا سایت مپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
نقشه سایت همان طور که از نامش برمیآید، یک نقشه برای تعریف تمام صفحات موجود در سایت و ارتباط آنها با یکدیگر است. اهمیت تعریف نقشه سایت برای سئو و خزندههای موتورهای جستجو است. وقتی یک سایت برای خودش نقشه داشته باشد و آن را به گوگل معرفی کرده باشد، خزندهها از روی نقشه سایت یا سایت مپ تمام صفحات را ایندکس خواهند کرد. به این ترتیب هیچ صفحهای از قلم نمیافتد و سرعت ایندکس شدن صفحات نیز بیشتر خواهد شد.
سئو چیست؟ چه اهمیتی در بازار آنلاین دارد؟
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
بهینهسازی موتور جستجو یا سئو (SEO) به رفع اشکالات سایت در جهت بهبود رتبه آن در فهرست نتایج جستجوی گوگل گفته میشود. از آنجا که سایتها به صورت طبیعی (بدون پرداخت هزینه) و بر اساس یک سری قوانین (الگوریتمها) که گوگل وضع کرده در لیست نتایج جستجو مرتب میشوند، از سئو به لیست سازی ارگانیک نیز یاد میشود.
بنر تبلیغاتی چیست؟
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
بنرهای تبلیغاتی بخش اعظمی از تبلیغات آنلاین را تشکیل دادهاند که روزانه در سایتهای مختلف با آنها مواجه هستید. شما میتوانید روی سایت خود بنر تبلیغاتی داشته باشید یا میتوانید فضای تبلیغاتی سایتهای دیگر را در اختیار داشته باشید. برای طراحی حرفهای بنرهای تبلیغاتی باید قواعد و اصولی را رعایت کنید که در این مطلب مفصل درباره آنها صحبت می کنیم.
5 اشتباه در کپی رایتینگ سئو که نباید مرتکبشان شوید
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸
حامی غفاری
کپی رایتینگ یکی از عناصر ضروری برای هر استراتژی سئویی است. تولید محتوای با کیفیت یکی از مواردی است که کمکتان می کند رتبه بهتری به دست آورید و سایت تان را در میان سایر سایت هایی که در حوزه شما فعالیت می کنند متمایز کنید. به همین خاطر است که باید کپی رایتینگ سئو را به شیوه درستی اجرا کنید.
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن جذاب
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸
محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکههای اجتماعی اضافه میشود تا بتوانید دقیقتر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشنهای حرفهای و جذاب می گوییم.
چطور یک نام دامنه جذاب انتخاب کنیم؟
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما به اندازه طراحی خود سایت اهمیت دارد. نام دامنه عنصر اصلی سایت به شمار میآید. میتواند به کسب و کار رونق بخشد یا آن را با شکست مواجه کند.
اینفوگرافیک چیست ؟ مراحل طراحی اینفوگرافیک جذاب
یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
با تبدیل کردن مطالب هر پست به یک اینفوگرافیک جذاب، علاوه بر اینکه میتوانید میزان اشتراکگذاری آن پست را افزایش داده و از این طریق ترافیک بیشتری جذب کنید، میتوانید اینفوگرافیک طراحی شده را در شبکههای اجتماعی خودتان نیز به اشتراک گذاشته و از این طریق نیز خود را به عنوان یک فرد متخصص معرفی نمایید.
دکمه کال تو اکشن ( Call to Action ) چیست؟
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
هر صفحه از سایت شما و هر ایمیل یا پستی که ارسال میکنید باید هدفی داشته باشد. این هدف معمولاً به صورت اقدامی از سوی کاربر به اجرا میرسد. بسیاری مواقع مدیران سایتها برای اینکه کاربر را به کار موردنظرشان ترغیب کنند یک دکمه زیبا و جلب توجه کننده طراحی میکنند که آن را CTA میگویند؛ اما CTA لزوماً هم یک دکمه نیست و در همان یک دکمه هم خلاصه نمیشود.
چگونه بازدید گوگل را افزایش دهیم؟
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
همه وبمستران در تلاشند تا بازدید از سایتشان را افزایش دهند اما سؤال اینجاست که چطور میتوان بازدید گوگل را افزایش دهیم؟ در این مطلب به تمام رازهای پنهان در مورد این مطلب خواهیم پرداخت.
ایمیل مارکتینگ چیست؟
سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸
نسا زنگی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی اینترنتی است که از ارسال ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده میکند. با ما همراه باشید.
5 مورد از بهترین نمونه متنهای ایمیل مارکتینگ
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸
بهاره صفوی
ایمیل مارکتینگ ارسال محتواهای مختلف به لیستی از مشترکین سایت یا اپلیکیشن است. هدف از این کار، افزایش ترافیک سایت، خرید محصول، خواندن مقالههای جدید، مشاهده محصولات جدید، استفاده از کد تخفیف و غیره باشد.در این مقاله سعی میکنیم با ارائه ایمیل های تبلیغاتی شرکت نایک و تحلیل آنها، از راز و رمز موفقیت آنها آگاه شویم.
فچ چیست؟
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸
حامی غفاری
در واقع fetch ابزاری است که به کمک آن میتوان صفحات وب را به رباتهای گوگل معرفی کرد تا به آن مراجعه کنند. این ابزار خزش ربات روی صفحه وب را تسهیل و سرعت خواهد بحشید. در ادامه به شما مراحل فچ کردن در سرچ کنسول جدید را آموزش می دهیم.
1
2
3
4
5
6
7
8
×