بازاریابی دیجیتال

معرفی پارامترهای GTmetrix
معرفی پارامترهای GTmetrix
 یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰    محمد امیری
یکی از مهم‌ترین معیارها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل، افزایش سرعت سایت و بهینه‌سازی عملکرد آن برای کاربر است. یکی از ابزارهای کاربردی و حرفه‌ای برای بررسی این معیار و بهبود خطاهای تأثیرگذار در کاهش سرعت سایت، ابزار جی تی متریکس (GTmetrix) است. در این مقاله قصد داریم به معرفی پارامترهای GTmetrix و تحلیل آنها بپردازیم.
کنونیکال چیست | تگ کنونیکال | آموزش کنونیکال | jet.ir
کنونیکال چیست
 شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰    الهه حسنی نژاد
تگ canonical یکی از کدهای HTML در کد منبع یک وب سایت است، آیا تاکنون توجه کرده‌اید که برخی از وب سایت‌ها نسخه های مختلفی از نام دامنه خود دارند؟ اگر قبل از دامنه‌ای WWW را وارد کرده باشید و به طور خودکار به نشانی غیر WWW تغییر یابد، شما شاهد یک کنونیکال هستید. اما کنونیکال چیست و چرا اهمیت دارد؟ و چگونه آن را تنظیم می‌کنند؟
طراحی کمپین تبلیغاتی موفق با مدل 5M
مدل 5M درتبلیغات
 پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰    فاطمه شادلو
یکی از مدل های جدید برای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی که امروزه بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است، مدل تبلیغاتی 5M می باشد که به بازاریابان کمک می کند تا بتوانند برنامه های تبلیغاتی خود را با موفقیت به اجرا برسانند.
٨ مهارت اساسی که هر فریلنسر تولید محتوا باید داشته باشد
مهارت های لازم تولید محتوا که فریلنسرهای موفق دارند
 دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰    مهشید تولایی
یک نویسنده محتوا باید علاوه بر دانستن اصول نگارش و نحوه جستجوی کلمات کلیدی به مهارت های گوناگونی در زمینه های مختلف تسلط داشته باشد. در درجه نخست باید یک پژوهشگر پیگیر و با پشتکار باشد و بتواند دانسته هایش را به گونه ای جذاب در قالب محتوای متنی ارائه کند. در این مقاله به ٨ مورد از این مهارت ها پرداخته شده است.
معرفی یک ابزار رایگان برای تحلیل رفتار مشتری بدون نیاز به برنامه نویسی
گوگل تگ منیجر چیست و چرا باید آن را بیاموزیم
 شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰    مریم هورشناس
گوگل تگ منیجر: ابزار تحلیل رفتار مشتری
  5 روش طلایی برای کسب موفقیت در بازاریابی اینترنتی بین المللی و جهانی
5 روش طلایی برای کسب موفقیت در بازاریابی بین الملل و جهانی
 پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰    بهار توفیقی
بازاریابی بین الملل نیاز به دانش جامعی از روش های ارتباط گیری با بازارهای مختلف جهان دارد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم.
اینسایت اینستاگرام چیست؟ / آموزش کامل تحلیل insight
اینسایت اینستاگرام؛ پشت پرده پیج های پرطرفدار
 پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰    محمدرضا شهبازی
اگر از پیج اینستاگرام برای فروش محصول یا خدماتتان استفاده می کنید و یا اگر اینفلوئنسر هستید، اینسایت اینستاگرام می تواند شما را به مشتریان و مخاطبان تان نزدیک تر کند. تصور کنید اگر با شناخت دقیق رفتار مخاطبان، محتوایی متناسب با سلایق آنها تولید کنید، چقدر می توانید پیج تان را ارتقا دهید. با ما در این مطلب همراه باشید تا با اینسایت اینستاگرام و نحوه آنالیز پیج آشنا شوید.
انواع روشهای تبلیغات محیطی
انواع تبلیغات محیطی
 چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰    سید صادق سیدی
تبلیغات محیطی یک از متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که برای انواع اهداف تبلیغاتی اعم از تجاری و سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمام تبلیغاتی که ما در محیط شهری و یا خارج از شهر مانند مسیر‌های بین شهری می‌بینیم یکی از انواع تبلیغات محیطی هستند. در این مقاله قصد داریم تا با انواع روش‌های تبلیغات محیطی آشنا شویم.
دلایل اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مهم است؟
 سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰    عرفان علیزاده
در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، قرار گرفتن در صفحه یک گوگل یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است که همواره از دغدغه کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌رود.
نکات طلایی تولید محتوا برای افزایش فالوور شبکه‌های اجتماعی
۷ ترفند تولید محتوا برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی
 پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰    فرهاد صدیقی توانا
افزایش فالوئر در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نکات و ترفندهای زیادی دارد که در این مقاله به مهمترین و موثرترین آنها در بخش تولید محتوا اشاره شده است. این ترفندها می‌توانند تاثیر زیادی در بهبود بازاریابی محتوایی داشته باشند.
نکات داشتن بیزینس پیج موفق در اینستاگرام | دیجیتال مارکتینگ
راهنمای مطلقا ضروری برای داشتن پیج اینستاگرام موفق
 شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰    نرگس ایمانی
با مطالعه این مقاله، صفر تا صد نکات مهمی را که برای داشتن یک بیزینس پیج موفق در اینستاگرام لازم است بدانید را یاد می‌گیرید. تولید محتوا و تبلیغات، دو رکن اساسی در اینستاگرام هستند که به تفصیل به آنها پرداخته شده است.
14 چک لیست سئو برای سال 2021 که به آن نیاز دارید
چک لیست سئو 2021 که به آن نیاز دارید
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    حسن قدیانی
متخصصان سئو هر سال با تحقیق و پژوهش چک لیستی از مهمترین فعالیت های این حوزه را تهیه می کنند. امسال نیز پژوهشگران سئو در سایت semrush چک لیستی را منتشر کردند. پس از پایان این مقاله شما با این پژوهش مهم آشنا خواهید شد که بی شک در فعالیت خود کاربردی و دارای اهمیت است.
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد، اکسل و کیبورد موبایل
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد Word و اکسل Excel
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    امیرحسین داداشی
یکی از مشکلات نویسندگان تازه‌کار، در هنگام تایپ مطالب جدید، عدم رعایت نیم‌فاصله‌ها در متن است. در این مقاله خواهید آموخت چگونه با یک ترفند ساده، سریع و آسان تمام نیم‌فاصله‌های یک متن را رعایت کنید.
اُمنی چنل مارکتینگ (OMNICHANNEL MARKETING) چیست؟ | جت
اُمنی چنل مارکتینگ چیست؟
 سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از این روش‌ها اُمنی چنل مارکتینگ است. در این مطلب بیشتر به این مفهوم می‌پردازیم و از اهمیت، مزایا و تفاوت‌های آن با روش‌های دیگر خواهیم گفت.
بازاریابی برونگرا یا outbound marketing چیست؟ | جت
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
 چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹    محمد فروغی
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن می‌گذرد؛ البته مفهوم آن از سال‌ها پیش مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.