بازاریابی

چطور مثل یک مشاور بفروشیم؟ | 5 استراتژی کلیدی فروش مشاوره ای
چطور مثل یک مشاور بفروشیم؟ | 5 استراتژی کلیدی فروش مشاوره ای
 دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰    نازنین توتونچیان
فروش مشاوره ای یکی از موثرترین رویکردهای فروش نوین است که در آن به جای تاکید بر ویژگی‌های یک محصول، نیازهای مشتری در محور توجه قرار می‌گیرد. . در این رویکرد فروشنده با سوالات مناسبی که از مشتریان بالقوه می‌پرسد، به آنها در شناسایی دقیق نیازشان کمک می‌کند. این مقاله سایت جت به بررسی کامل این رویکرد، مزایا و استراتژی‌های آن می‌پردازد.
8 ترفند جدید درباره اینستاگرام که تا حالا نمیدانستید(آموزش گام به گام و تصویری)
ترفند های اینستاگرام
 دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰    محیا تربیت نازلو
اینستاگرام یا اینستاگِرَم(instagram)  یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گزاری عکس و ویدیو است. یک رسانه اجتماعی پربازدید که روزانه هزاران نفر از آن استفاده می کنند. همه ما از اینستاگرام استفاده میکنیم و تقریبا می توان گفت که در زمینه قابلیت های مهمش مشکلی نداریم. اما نکات جالب و ترفندهایی وجود دارد تا کنون به آنها توجه نکرده ایم و دانستن این ترفندها می‌توان به فعالیت بهتر و آسانتر در این شبکه اجتماعی کمک کند.
20 افسانه سئو که برای داشتن یک استراتژی موفق در 2021 باید پشت سر بگذارید.
بهترین استراتژی سئو تنها با 20 اصل
 یکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰    شادی برائتی
ممکن است شما هم با اصول رایجی در سئو برخورد کرده باشید که درست یا نادرست بودن آنها، هنوز هم ذهن شما را به خود مشغول کرده است. ما در این مقاله قصد داریم از حقایق این اصول پرده برداریم و 20 افسانه‌ی سئو را فاش کنیم.
5 نکته طلایی برای عکس های جذاب اینستاگرامی
5 نکته طلایی برای عکس های جذاب اینستاگرامی
 چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰    غزل کاشی
در این مقاله به بخش هایی از عکاسی پرداخته شده است که به شما کمک میکند با مطالعه و تمرین دقیق آنها, بتوانید عکس هایی بگیرید که خاص و متمایز باشند.
آیا تصاویر به سئو نیازمند هستند؟
سئو تصاویر
 چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰    محمد جلال خان
استفاده از تصاویر در کنار محتوا امری است که رواج زیادی دارد، اما چقدر به بهینه سازی تصاویر برای موتور های جستجو (سئو تصاویر) توجه می شود؟ در این مقاله به چند راه برای آماده کردن تصاویر سئو شده برای بارگذاری در سایت می پردازیم.
عوامل مهم در سئو
10 عامل مهم در سئو
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰    شبنم خرسندی
عوامل مهمی در سئو دخیل هستند در این مقاله به 10 عامل مهم در سئو پرداخته شده است
فقط با خواندن  10 نکته شعار تبلیغاتی خودت را خلق کن
فقط با خواندن 10 نکته شعار تبلیغاتی خودت را خلق کن !
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰    فاطمه رحیمی
یکی از ارکان های اصلی مهم در بحث تبلیغات و برندینگ ،داشتن یک شعار تبلیغاتی موفق است که استفاده‌ی درست و مناسب از آن در تبلیغات می‌تواند مثل یک واژه‌ی جادویی به معروفیت و شهرت هرچه بیشتر شما کمک کند. از این رو پیام شما باید در قالب چند کلمه مخاطب مورد نظر را تحت تاثیر قرار داده و هدفش را بیان کند
6 روش موثر برای برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها
نحوه برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰    ریحانه محبوبی منش
خوب است بدانید که اینفلوئنسرها بر روی مخاطب‎‌های خودشان بسیار تاثیرگذار هستند. زمانی که با اینفلوئنسر ارتباط برقرار می‌کنید، در واقع نوعی شراکت بین اینفلوئنسر و شما برقرار می‌شود. شراکتی از جنس تبلیغ یک محصول یا کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ.
چگونه یک تبلیغ موفق و اثرگذار بنویسید تا فروشتان چندبرابر شود؟
تبلیغ موفق و اثرگذار
 سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰    هدی اسدی
در این مقاله گام به گام نحوه نوشتن یک تبلیغ موفق و اثرگذار و کاربردی را به همراه مثال به شما آموزش می دهیم تا در هر کسب و کاری که هستید بتوانید فروش خود را چند برابر کنید.
3 رکن اصلی دایره طلایی و معجزات آن
دایره طلایی سایمون سینک چیست
 دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰    reza
اگر یک کسب و کار دارید، پیشنهاد ما این است برای پیشرفت آن وقت بگذارید و این مطلب را مطالعه کنید. کسب اطلاعات راجب دایره طلایی سایمون سینک و پاسخ گویی به سوالات نهفته در آن، شما را از بند موفقیت ظاهری و ساختگی نجات می‌دهد و به موفقیت اصلی و اهداف بهتر می‌رساند.
معرفی پارامترهای GTmetrix
معرفی پارامترهای GTmetrix
 یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰    محمد امیری
یکی از مهم‌ترین معیارها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل، افزایش سرعت سایت و بهینه‌سازی عملکرد آن برای کاربر است. یکی از ابزارهای کاربردی و حرفه‌ای برای بررسی این معیار و بهبود خطاهای تأثیرگذار در کاهش سرعت سایت، ابزار جی تی متریکس (GTmetrix) است. در این مقاله قصد داریم به معرفی پارامترهای GTmetrix و تحلیل آنها بپردازیم.
تحول کسب و کارها با اتوماسیون بازاریابی چگونه انجام می‌شود؟
تحول کسب و کارها با اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
 یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰    وحیده شیرزاد
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ چرا کسب‌و‌کارها به اتوماسیون بازاریابی نیاز دارند؟ با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که اتوماسیون بازاریابی دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه نیازی مهم و حیاتی در کسب‌و‌کارها است و تا چه حد می‌تواند برای آن‌ها کاربردی باشد.
کنونیکال چیست | تگ کنونیکال | آموزش کنونیکال | jet.ir
کنونیکال چیست
 شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰    الهه حسنی نژاد
تگ canonical یکی از کدهای HTML در کد منبع یک وب سایت است، آیا تاکنون توجه کرده‌اید که برخی از وب سایت‌ها نسخه های مختلفی از نام دامنه خود دارند؟ اگر قبل از دامنه‌ای WWW را وارد کرده باشید و به طور خودکار به نشانی غیر WWW تغییر یابد، شما شاهد یک کنونیکال هستید. اما کنونیکال چیست و چرا اهمیت دارد؟ و چگونه آن را تنظیم می‌کنند؟
طراحی کمپین تبلیغاتی موفق با مدل 5M
مدل 5M درتبلیغات
 پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰    فاطمه شادلو
یکی از مدل های جدید برای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی که امروزه بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است، مدل تبلیغاتی 5M می باشد که به بازاریابان کمک می کند تا بتوانند برنامه های تبلیغاتی خود را با موفقیت به اجرا برسانند.
6 دلیل اصلی رها کردن سبد خرید توسط مشتری و راهکار‌های عملی برای اصلاح آنها
دلایل رها کردن سبد خرید توسط مشتریان و راهکارهای اصلاح آنها
 پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰    مریم حسینی
اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین هستید، صرفا داشتن یک وبسایت، قراردادن محصول در آن و نوشتن مقاله در بلاگ‌اش کافی نیست. باید به صورت دوره‌ای رفتار مخاطب را در سایت بررسی کنید و دلایلی که موجب ترک سبد خرید می شوند را شناسایی و رفع کنید. در این مقاله 6 دلیل اصلی رها شدن سبد خرید توسط مشتری را بررسی می کنیم و راهکارهای عملی برای رفع آنها ارائه می‌دهیم.
٨ مهارت اساسی که هر فریلنسر تولید محتوا باید داشته باشد
مهارت های لازم تولید محتوا که فریلنسرهای موفق دارند
 دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰    مهشید تولایی
یک نویسنده محتوا باید علاوه بر دانستن اصول نگارش و نحوه جستجوی کلمات کلیدی به مهارت های گوناگونی در زمینه های مختلف تسلط داشته باشد. در درجه نخست باید یک پژوهشگر پیگیر و با پشتکار باشد و بتواند دانسته هایش را به گونه ای جذاب در قالب محتوای متنی ارائه کند. در این مقاله به ٨ مورد از این مهارت ها پرداخته شده است.

دلایل اهمیت آموزش بازاریابی

دنیای امروز ما، دنیای تحولات سریع و گسترده در  همه قسمت ها است. حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. یکی از آموزش های بسیار مهم برای کسب و کارها و به ویژه مدیران و کارشناسان سازمان ها، آموزش بازاریابی و فروش است. در دنیای جدید که فروشگاه های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی، رشد چشمگیری داشته‌اند، روش های آموزش بازاریابی دائماً در حال تغییر می باشند. هدف از آموزش بازاریابی شناخت نیازها و خواسته های بازار هدف و در نهایت جلب رضایت مشتریان است. بازاریابی بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به مفهوم علم شده است و ضرورت آموزش آن بیش از پیش حس می شود.

امروزه به دلیل رشد وپیشرفت کسب و کارها رقابت سخت تر شده است و روش های بازاریابی نیز روز به روز بهبود می یابند. به همین دلیل بسیار بیشتر از گذشته نیاز به یادگیری روش های جدید حس می شود. چرا که کسب و کاری که با این روش های جدید خود را تطبیق ندهد از دیگران عقب مانده و در نهایت شکست میخورد. 

آموزش های حوزه بازاریابی و فروش گستره فراوانی دارند و نیاز است علاقه مندان به حوزه بازاریابی، زمان مناسبی برای این آموزش ها بگذارند. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کسب و کاری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. بازاریابی در تمام ابعاد در حال تغییر است و باید همواره به دنبال یادگیری مستمر آن باشید.

در سایت جت مطالب بسیار مفید و به روزی در این زمینه وجود دارد و با مطالعه آن می توانید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و به روز نگهدارید.