بازاریابی

UGC چیست و چرا محتوای تولید شده توسط کاربر ارزشمند است
UGC چیست؟
 جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸    حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوش‌تان خورده باشد، اما نمی‌دانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد.
نقشه سایت یا سایت مپ چیست و چه تأثیری در سئو دارد؟ | جت
آموزش ساخت نقشه سایت یا سایت مپ
 دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
نقشه سایت همان طور که از نامش برمی‌آید، یک نقشه برای تعریف تمام صفحات موجود در سایت و ارتباط آن‌ها با یکدیگر است. اهمیت تعریف نقشه سایت برای سئو و خزنده‌های موتورهای جستجو است. وقتی یک سایت برای خودش نقشه داشته باشد و آن را به گوگل معرفی کرده باشد، خزنده‌ها از روی نقشه سایت یا سایت مپ تمام صفحات را ایندکس خواهند کرد. به این ترتیب هیچ صفحه‌ای از قلم نمی‌افتد و سرعت ایندکس شدن صفحات نیز بیشتر خواهد شد.
هک رشد چیست؟ چه تأثیری در بازاریابی دارد؟ | جت
هک رشد چیست؟
 چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
اگر دنبال استراتژی‌های ارزان و سریع برای پیشرفت در کسب و کارتان باشید حتما اصطلاح هک رشد را شنیده‌اید. استارتاپ‌ها در مراحل اولیه خود بودجه کمی دارند و باید در مدت‌زمان کوتاهی با همان بودجه محدود، رشد زیادی کنند. هدف از استراتژی‌های هک رشد، جذب حداکثری کاربر یا مشتری با حداقل هزینه ممکن است.
سئو چیست؟ چرا سئو سایت مهم است؟ | جت
سئو چیست؟ چه اهمیتی در بازار آنلاین دارد؟
 دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) به رفع اشکالات سایت در جهت بهبود رتبه آن در فهرست نتایج جستجوی گوگل گفته می‌شود. از آنجا که سایت‌ها به صورت طبیعی (بدون پرداخت هزینه) و بر اساس یک سری قوانین (الگوریتم‌ها) که گوگل وضع کرده در لیست نتایج جستجو مرتب می‌شوند، از سئو به لیست سازی ارگانیک نیز یاد می‌شود.
بنر تبلیغاتی چیست و ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی کدامند | جت
بنر تبلیغاتی چیست؟
 یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
بنرهای تبلیغاتی بخش اعظمی از تبلیغات آنلاین را تشکیل داده‌اند که روزانه در سایت‌های مختلف با آنها مواجه هستید. شما می‌توانید روی سایت خود بنر تبلیغاتی داشته باشید یا می‌توانید فضای تبلیغاتی سایت‌های دیگر را در اختیار داشته باشید. برای طراحی حرفه‌ای بنرهای تبلیغاتی باید قواعد و اصولی را رعایت کنید که در این مطلب مفصل درباره آنها صحبت می کنیم.
چگونه مشتری را برای خرید متقاعد کنیم؟ | جت
روش‌های متقاعد کردن مشتری برای فروش
 چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
به عنوان یک فروشنده تمام هدف شما باید روی متقاعد کردن مشتریان استوار باشد. برای این کار می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید. با این ترفندها می‌توانید میزان فروش خود را دهید.
5 اشتباه رایج در سئو که متخصصان نیز مرتکب آن می شوند | جت
5 اشتباه در کپی رایتینگ سئو که نباید مرتکبشان شوید
 یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸    حامی غفاری
کپی رایتینگ یکی از عناصر ضروری برای هر استراتژی سئویی است. تولید محتوای با کیفیت یکی از مواردی است که کمکتان می کند رتبه بهتری به دست آورید و سایت تان را در میان سایر سایت هایی که در حوزه شما فعالیت می کنند متمایز کنید.  به همین خاطر است که باید کپی رایتینگ سئو را به شیوه درستی اجرا کنید.
کپشن چیست؟ ترفند های نوشتن یک کپشن عالی
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن عالی
 چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸    محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود تا بتوانید دقیق‌تر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب می گوییم.
چطور یک دامنه مناسب انتخاب کنیم؟ ابزارهای آنلاین برای ثبت دامنه | جت
چطور یک نام دامنه جذاب انتخاب کنیم؟
 دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما به اندازه طراحی خود سایت اهمیت دارد. نام دامنه عنصر اصلی ‌سایت به شمار می‌آید. می‌تواند به کسب و کار رونق بخشد یا آن را با شکست مواجه کند.
چگونه یک اینفوگرافیک (infographic) موفق طراحی کنیم؟ | جت
اینفوگرافیک چیست ؟ مراحل طراحی اینفوگرافیک جذاب
 یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
با تبدیل کردن مطالب هر پست به یک اینفوگرافیک جذاب، علاوه بر اینکه می‌توانید میزان اشتراک‌گذاری آن پست را افزایش داده و از این طریق ترافیک بیشتری جذب کنید، می‌توانید اینفوگرافیک طراحی شده را در شبکه‌های اجتماعی خودتان نیز به اشتراک گذاشته و از این طریق نیز خود را به عنوان یک فرد متخصص معرفی نمایید.
CTA چیست؟ چطور یک call to action تاثیرگذار طراحی کنیم؟ | جت
دکمه کال تو اکشن ( Call to Action ) چیست؟
 شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
هر صفحه از سایت شما و هر ایمیل یا پستی که ارسال می‌کنید باید هدفی داشته باشد. این هدف معمولاً به صورت اقدامی از سوی کاربر به اجرا می‌رسد. بسیاری مواقع مدیران سایت‌ها برای اینکه کاربر را به کار موردنظرشان ترغیب کنند یک دکمه زیبا و جلب توجه کننده طراحی می‌کنند که آن را CTA می‌گویند؛ اما CTA لزوماً هم یک دکمه نیست و در همان یک دکمه هم خلاصه نمی‌شود.
بهترین روش های افزایش بازدید واقعی گوگل  | جت
چگونه بازدید گوگل را افزایش دهیم؟
 دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
همه وبمستران در تلاشند تا بازدید از سایتشان را افزایش دهند اما سؤال اینجاست که چطور می‌توان بازدید گوگل را افزایش دهیم؟ در این مطلب به تمام رازهای پنهان در مورد این مطلب خواهیم پرداخت.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟ | جت
ایمیل مارکتینگ چیست؟
 سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸    نسا زنگی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی اینترنتی است که از ارسال ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می‌کند. با ما همراه باشید.
5 مورد از بهترین نمونه متن های ایمیل مارکتینگ نایک | جت
5 مورد از بهترین نمونه متن‌‌‌‌‌های ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
ایمیل مارکتینگ ارسال محتواهای مختلف به لیستی از مشترکین سایت یا اپلیکیشن است. هدف از این کار، افزایش ترافیک سایت، خرید محصول، خواندن مقاله‌‌‌‌‌های جدید، مشاهده محصولات جدید، استفاده از کد تخفیف و غیره باشد.در این مقاله سعی می‌کنیم با ارائه ایمیل های تبلیغاتی شرکت نایک و تحلیل آنها، از راز و رمز موفقیت آنها آگاه شویم.
فچ چیست؟ آموزش کامل فچ کردن در سرچ کنسول جدید | جت
فچ چیست؟
 سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
در واقع fetch ابزاری است که به کمک آن می‌توان صفحات وب را به ربات‌های گوگل معرفی کرد تا به آن مراجعه کنند. این ابزار خزش ربات روی صفحه وب را تسهیل و سرعت خواهد بحشید. در ادامه به شما مراحل فچ کردن در سرچ کنسول جدید را آموزش می دهیم.
پادکست چیست؟ مراحل تولید پادکست چگونه است؟
پادکست چیست
 سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
پادکست چیست؟ پادکست یکی از ابزارهایی است که می‌توان از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد. فرقی ندارد جزو چه گروهی باشید در هر صورت مخاطبانی دارید که صحبت با آن‌ها می‌تواند به نفع کسب و کار شما باشد.

دلایل اهمیت آموزش بازاریابی

دنیای امروز ما، دنیای تحولات سریع و گسترده در  همه قسمت ها است. حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. یکی از آموزش های بسیار مهم برای کسب و کارها و به ویژه مدیران و کارشناسان سازمان ها، آموزش بازاریابی و فروش است. در دنیای جدید که فروشگاه های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی، رشد چشمگیری داشته‌اند، روش های آموزش بازاریابی دائماً در حال تغییر می باشند. هدف از آموزش بازاریابی شناخت نیازها و خواسته های بازار هدف و در نهایت جلب رضایت مشتریان است. بازاریابی بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به مفهوم علم شده است و ضرورت آموزش آن بیش از پیش حس می شود.

امروزه به دلیل رشد وپیشرفت کسب و کارها رقابت سخت تر شده است و روش های بازاریابی نیز روز به روز بهبود می یابند. به همین دلیل بسیار بیشتر از گذشته نیاز به یادگیری روش های جدید حس می شود. چرا که کسب و کاری که با این روش های جدید خود را تطبیق ندهد از دیگران عقب مانده و در نهایت شکست میخورد. 

آموزش های حوزه بازاریابی و فروش گستره فراوانی دارند و نیاز است علاقه مندان به حوزه بازاریابی، زمان مناسبی برای این آموزش ها بگذارند. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کسب و کاری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. بازاریابی در تمام ابعاد در حال تغییر است و باید همواره به دنبال یادگیری مستمر آن باشید.

در سایت جت مطالب بسیار مفید و به روزی در این زمینه وجود دارد و با مطالعه آن می توانید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و به روز نگهدارید.