بازاریابی

پادکست چیست؟ مراحل تولید پادکست چگونه است؟
پادکست چیست
 سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
پادکست چیست؟ پادکست یکی از ابزارهایی است که می‌توان از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد. فرقی ندارد جزو چه گروهی باشید در هر صورت مخاطبانی دارید که صحبت با آن‌ها می‌تواند به نفع کسب و کار شما باشد.
مهم ترین سرویس های گوگل کدام هستند؟
معرفی سرویس های گوگل
 یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
زمانی که صحبت از سرویس‌های گوگل می‌شود، احتمالا تنها عناوینی چون Gmail، Chrome٬ YouTube یا Android به ذهن‌مان می‌رسد. اما در حقیقت بیش از ۱۰۰ سرویس و ابزار توسط گوگل تولید شده است که بسیاری از ما آن‌ها را نمی‌شناسیم و نسبت به آن‌ها بی‌اطلاع هستیم.
آموزش تصویری و گام به گام ساخت جیمیل | جت
آموزش گام به گام ساخت جیمیل
 یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن جیمیل Gmail را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک جیمیل برای خود بسازید. با ما همراه باشید.
هشتگ چیست و چه کاربردی در شبکه های اجتماعی دارد؟ | جت
هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
 یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
این روزها نام و نماد هشتگ کاربرد زیادی پیدا کرده است، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا دنیای واقعی. اما بهتر است بدانید که هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید.
خطای 502 چیست؟ نحوه رفع خطای 502
خطای 502 چیست؟
 سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸    ملیکا شایسته
خطای 502 یا به عبارت دقیق‌تر خطای  502 Bad Getaway یک وضعیت HTTP است که نشان می‌دهد یک سرور در اینترنت، پاسخ غیرمعتبری از سرور دیگر دریافت کرده است. برای رفع این مشکل با ما همراه باشید.
خطای 403 چیست؟ نحوه رفع خطای 503
خطای 403 چیست؟
 سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸    ملیکا شایسته
خطای 403 یا به طور دقیق‌تر خطای 403 Forbidden گاهی اوقات روی صفحه مرورگر کاربران به نمایش در می‌آید. نمایش این خطا به این معنی است که به دلایل خاصی اجازه دسترسی به آن سایت یا صفحه‌ را ندارید.
خطای 503 چیست؟ نحوه رفع خطای 503
خطای 503 چیست؟
 دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
در هنگامی که گرم جستجو و گشتن در دنیای اینترنت هستید، معمولا  یکی ازخطاهایی که با آن مواجه می‌شوید ارور 503 است. این خطا نسبت به سایر خطاها بعد از مدتی زمان برطرف می‌شود. 
خطای 500 چیست؟ نحوه رفع خطای Server Error 500
خطای 500 یا Server Error 500 چیست
 دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
خطای 500 چیست و چرا رخ می دهد؟ در این مقاله به بررسی دلایل بروز این خطا و راه حل هایی جهت برطرف کردن آن پرداخته ایم. این خطا معمولا از سمت سرور رخ می دهد و اغلب با بارگذاری مجدد صفحه رفع می گردد.
خطای 404 چیست؟ نحوه رفع خطای 404
خطای 404 چیست؟
 شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸    محدثه مرادی
خطای 404 یا Page Not Faund خطایی هست که در اثر بروز مشکل در پیدا کردن صفحه اتفاق می افتد. این خطا به دلایل زیادی ممکن است روی دهد که در ادامه به بررسی دلایل و نحوه رفع هر کدام می پردازیم.
تبلیغات چیست و بهترین روش تبلیغ کدام است | جت
تبلیغات هزینه است یا سرمایه گذاری؟
 یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸    حامی غفاری
تبلیغات برای دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کارهای مختلف به افزایش درآمدزایی کمک می‌کند و صاحبان مشاغل را نسبت به رقیبان خود به مقدار زیادی جلو می‌اندازد. با توجه به این که تبلیغات هزینه‌بر است، ممکن است برخی از افراد این هزینه را تقبل نکنند و ترجیح دهند به روش‌های قدیمی و زمان‌بر کار خود را ادامه دهند.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ - جت
دیجیتال مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
افزایش فروش با جادوی بازاریابی آنلاین | جت
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
 یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸    بهاره علی بیگی
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی چیست؟ برندسازی ساده و ارزان با بازاریابی چریکی + تصاویر خنده دار
بازاریابی چریکی چیست؟
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    محیا سلمانی رحیمی
اگر به دنبال این هستید تا با روش‌های تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری‌ پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
تقویم محتوایی چیست؟ ایجاد تقویم محتوا در 5 مرحله
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    سمانه قربانی
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
محتوای سئو شده چیست؛ آموزش سئو داخلی و تولید محتوا سئو شده
محتوای سئو شده چیست
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    حامی غفاری
رمز موفقیت در رسیدن به رتبه یک گوگل، در تولید محتوای سئو شده و محتوای کاربرپسند است. اگر شما هم می‌خواهید در این رقابت پیروز باشید، در این مطلب از آموزش سئو داخلی و تولید محتوا سئو شده بیشتر خواهیم گفت.
معرفی راه های افزایش فالوور در اینستاگرام
راه های افزایش فالوور اینستاگرام
 یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸    محدثه مرادی
افزایش فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های افرادی است که از طریق اینستاگرام برای خود کسب و کاری راه انداخته‌اند. چرا که دارایی هر کسب و کاری در اینجا روی فالوئرهای پیج، می‌چرخد. درنتیجه هرچه دارایی بیشتر، کسب درآمد بیشتر!

دلایل اهمیت آموزش بازاریابی

دنیای امروز ما، دنیای تحولات سریع و گسترده در  همه قسمت ها است. حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. یکی از آموزش های بسیار مهم برای کسب و کارها و به ویژه مدیران و کارشناسان سازمان ها، آموزش بازاریابی و فروش است. در دنیای جدید که فروشگاه های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی، رشد چشمگیری داشته‌اند، روش های آموزش بازاریابی دائماً در حال تغییر می باشند. هدف از آموزش بازاریابی شناخت نیازها و خواسته های بازار هدف و در نهایت جلب رضایت مشتریان است. بازاریابی بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به مفهوم علم شده است و ضرورت آموزش آن بیش از پیش حس می شود.

امروزه به دلیل رشد وپیشرفت کسب و کارها رقابت سخت تر شده است و روش های بازاریابی نیز روز به روز بهبود می یابند. به همین دلیل بسیار بیشتر از گذشته نیاز به یادگیری روش های جدید حس می شود. چرا که کسب و کاری که با این روش های جدید خود را تطبیق ندهد از دیگران عقب مانده و در نهایت شکست میخورد. 

آموزش های حوزه بازاریابی و فروش گستره فراوانی دارند و نیاز است علاقه مندان به حوزه بازاریابی، زمان مناسبی برای این آموزش ها بگذارند. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کسب و کاری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. بازاریابی در تمام ابعاد در حال تغییر است و باید همواره به دنبال یادگیری مستمر آن باشید.

در سایت جت مطالب بسیار مفید و به روزی در این زمینه وجود دارد و با مطالعه آن می توانید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و به روز نگهدارید.