بازاریابی

کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
 دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
اگر برای شروع کار یا ارتقای کسب و کارتان نیاز به جذب سرمایه دارید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود کراودفاندینگ یا تامین مالی جمعی است. البته این روش فقط برای جذب سرمایه استفاده نمی‌شود و در موقعیت‌های دیگر نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع، استراتژی و نحوه اجرای آن خواهیم گفت.
اُمنی چنل مارکتینگ (OMNICHANNEL MARKETING) چیست؟ | جت
اُمنی چنل مارکتینگ چیست؟
 سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از این روش‌ها اُمنی چنل مارکتینگ است. در این مطلب بیشتر به این مفهوم می‌پردازیم و از اهمیت، مزایا و تفاوت‌های آن با روش‌های دیگر خواهیم گفت.
بازاریابی برونگرا یا outbound marketing چیست؟ | جت
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
 چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹    محمد فروغی
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن می‌گذرد؛ البته مفهوم آن از سال‌ها پیش مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ | جت
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹    نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرم‌های ارسال پیام‌های خودکار است. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرم‌افزارهای این اتوماسیون را دارید.
سفر مشتری (CUSTOMER JOURNEY) چیست؟ کاربرد آن در کسب و کار
طراحی نقشه سفر مشتری برای کسب و کارها
 شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
از لحظه آشنایی مخاطب با برند تا خرید و حتی بعد از آن، مسیری را طی می‌کند که به آن نقشه سفر مشتری گفته می‌شود. این مسیر ایستگاه‌های مختلفی دارد که در هرکدام از آنها باید به درستی مشتری را همراهی کنیم. در این مقاله بیشتر درباره سفر مشتری، اهمیت و مراحل تدوین آن صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟
بازاریابی درونگرا چیست
 شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته می‌شود در واقع مجموعه‌ای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار می‌کنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او می‌خواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل می‌دهد.
کامنت مارکتینگ چیست و تکنیک های موفق comment Marketing
کامنت مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
هر شخصی می‌تواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینک‌سازی می‌دانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمی‌کنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایت‌ها بخش نظرات خود را باز گذاشته‌اند، اما در این روش نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید. 
12 نکته ضروری برای انتخاب هاست مناسب | جت
راهنمای انتخاب هاست مناسب
 سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
اغلب کاربران در زمان خرید فضای میزبانی با ابهامات زیادی روبرو می‌شوند. اینکه از کجا باید هاست بخرند، چقدر باید فضا تهیه کنند و از همه مهم‌تر چه شرکتی را انتخاب کنند؟ در این مطلب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم در این مورد سوالاتی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ مناسب برسید. 
آموزش ایندکس سایت در گوگل  - 5 روش ایندکس سریع سایت | جت
آموزش ایندکس سایت در گوگل
 یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸    نسا زنگی
ایندکس سایت در گوگل یعنی خزنده‌ها یا ربات‌های گوگل سایت را ببینند، محتوای آن را آنالیز کرده و آن را در فهرست نتایج گوگل قرار دهند. به عبارت دیگر، چنانچه سایت شما ایندکس نشود در گوگل دیده نمی‌شوید و نمی‌توانید از گوگل –که منبع اصلی جذب ترافیک طبیعی برای سایت‌هاست- ترافیک بگیرید.
ریدایرکت چیست؟ انواع ریدایرکت های 301 ,302 ,307 | جت
ریدایرکت چیست؟ انواع ریدایرکت ها
 سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸    نسا زنگی
ریدایرکت چیست؟ از آنجا که لینک‌ها نقش مهمی در سئو بازی می‌کنند؛ شناخت انواع ریدایرکت، زمان استفاده از هرکدام و آگاهی از تفاوت‌های آن‌ها اهمیت زیادی برای مدیران وب‌سایت‌ها و متخصصین سئو دارد.
SSL چیست و چرا استفاده از آن مهم است؟ | جت
SSL چیست و چرا استفاده از آن مهم است؟
 شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸    محمد فروغی
می‌دانیم که حفظ امنیت سایت‌ها اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. اگر در هنگام ورود به سایت‌های مختلف به آدرس آن‌ها دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که بعضی از آن‌ها با http:// و بعضی دیگر با https:// شروع می‌شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت این دو آشنا کنیم و بررسی کنیم که چرا باید از ssl  استفاده کرد؟
آموزش تغییر آدرس سایت بدون از دست دادن سئو | جت
تغییر نشانی سایت بدون از دست دادن سئو
 سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸    نسا زنگی
ممکن است در طول عمر وب‌سایت خود تصمیم به تغییر نام دامنه آن بگیرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا اگر قصد تغییر دامنه دارید آن را بدون از دست دادن سئو انجام دهید.
محتوای کرنر استون  Cornerstone Content چیست؟ | جت
محتوای کرنر استون Cornerstone Content
 دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸    محمد فروغی
برخی مطالب سایت شما نسبت به محتوای دیگران اهمیت بیشتری دارند و نباید بین انبوهی از مطالب گم شوند. به چنین محتوایی بنیاد یا سنگ بنا (Cornerstone Content) گفته می‌شود. در ادامه 5 گام برای تولید این نوع محتوا را معرفی می کنیم.
گوگل پنالتی چیست؟انواع جریمه ها و راه های رفع آن | جت
گوگل پنالتی چیست؟
 شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸    الهه معتمدی
قطعا با مفهوم پنالتی در ورزش آشنا هستید، درست است؟ اگر فردی در مسابقه و ورزش عملی برخلاف قوانین انجام دهد کارت زرد/قرمز دریافت کرده و جریمه می‌شود. گاهی این جریمه سنگین بوده و یک پنالتی به حریف داده می‌شود. گوگل پنالتی هم کمی مشابه این موقعیت در بازی‌های ورزشی است. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع و روش‌های دوری از آن صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.
گوگل تگ منیجر چیست؟ آموزش کار با گوگل تگ منیجر | جت
گوگل تگ منیجر چیست؟
 دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸    الهه معتمدی
اگر گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس در کنار هم استفاده شوند بسیار بهتر به اطلاعات وبسایت خود دسترسی خواهید داشت. به دلیل اهمیت بالای ابزار گوگل تگ منیجر در این مطلب قصد داریم که بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

دلایل اهمیت آموزش بازاریابی

دنیای امروز ما، دنیای تحولات سریع و گسترده در  همه قسمت ها است. حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. یکی از آموزش های بسیار مهم برای کسب و کارها و به ویژه مدیران و کارشناسان سازمان ها، آموزش بازاریابی و فروش است. در دنیای جدید که فروشگاه های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی، رشد چشمگیری داشته‌اند، روش های آموزش بازاریابی دائماً در حال تغییر می باشند. هدف از آموزش بازاریابی شناخت نیازها و خواسته های بازار هدف و در نهایت جلب رضایت مشتریان است. بازاریابی بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به مفهوم علم شده است و ضرورت آموزش آن بیش از پیش حس می شود.

امروزه به دلیل رشد وپیشرفت کسب و کارها رقابت سخت تر شده است و روش های بازاریابی نیز روز به روز بهبود می یابند. به همین دلیل بسیار بیشتر از گذشته نیاز به یادگیری روش های جدید حس می شود. چرا که کسب و کاری که با این روش های جدید خود را تطبیق ندهد از دیگران عقب مانده و در نهایت شکست میخورد. 

آموزش های حوزه بازاریابی و فروش گستره فراوانی دارند و نیاز است علاقه مندان به حوزه بازاریابی، زمان مناسبی برای این آموزش ها بگذارند. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کسب و کاری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. بازاریابی در تمام ابعاد در حال تغییر است و باید همواره به دنبال یادگیری مستمر آن باشید.

در سایت جت مطالب بسیار مفید و به روزی در این زمینه وجود دارد و با مطالعه آن می توانید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و به روز نگهدارید.